Laten staan of gewoon weg

Gerald123

Stoppelbaard
Hallo leden,
Mijn naam is Gerald 27 jaar oud en vind mooie volle baarden erg mooi staan.
Alleen mij wil het niet echt lukken het lijkt meer op een bosje verwilderd schaamhaar.
Graag jullie advies/mening
Mijn vrouw vind het niks nu haha.
Ongeveer 4-5 weken niet geschoren .
 

Bijlagen

  • 6BF4446B-C9DE-4AAC-9116-07D31F9EC549.jpeg
    6BF4446B-C9DE-4AAC-9116-07D31F9EC549.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 198
  • 1E8532B3-37A4-457A-ACC5-2875AB19842B.jpeg
    1E8532B3-37A4-457A-ACC5-2875AB19842B.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 198
  • F6051725-0F9E-4340-95C3-16D80764A801.jpeg
    F6051725-0F9E-4340-95C3-16D80764A801.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 198

Bart1986

Baard
Hallo leden,
Mijn naam is Gerald 27 jaar oud en vind mooie volle baarden erg mooi staan.
Alleen mij wil het niet echt lukken het lijkt meer op een bosje verwilderd schaamhaar.
Graag jullie advies/mening
Mijn vrouw vind het niks nu haha.
Ongeveer 4-5 weken niet geschoren .
Hey, welkom hier :) Mensen met ervaring genoeg hier om je vragen te beantwoorden (Y) ikzelf ben ook een beginner met mijn eerste baard dus advies krijg je beter van anderen, en alles wat ik jou kan zeggen is, geloof in jezelf en heb geduld.. PS, je kijkt precies zo bang op je foto :p succes hé
 

Ronnie

Baard
Welkom! 4 weken niet geschoren is pas het begin. Richtlijn is 3 maanden laten groeien en dan pas kijken naar wat je hebt. Daarna heb je nog altijd geduld nodig om een mooie volle baard te laten groeien. Voor nu zou ik ook baardolie en een borstel aanschaffen. Helpt de baard en huid te verzorgen waardoor deze er ook beter uit ziet. Eventueel de lijnen bijhouden.
 

Peter77

Stoppelbaard
Als je pas 4 weken bezig bent heb ik maar 1 advies voor je, trek je geen donder aan van mensen die je baard afkraken en laat het minimaal 3 maanden groeien zonder snoeien!
Jij hebt al meer haar op je gezicht dan ik had na 4 weken, dus geduld en geduld en nog meer geduld.
Veel succes en geniet van je baardreis
 

Peter1971

Baard
Hey, welkom hier :) Mensen met ervaring genoeg hier om je vragen te beantwoorden (Y) ikzelf ben ook een beginner met mijn eerste baard dus advies krijg je beter van anderen, en alles wat ik jou kan zeggen is, geloof in jezelf en heb geduld.. PS, je kijkt precies zo bang op je foto :p succes hé
Welkom! 4 weken niet geschoren is pas het begin. Richtlijn is 3 maanden laten groeien en dan pas kijken naar wat je hebt. Daarna heb je nog altijd geduld nodig om een mooie volle baard te laten groeien. Voor nu zou ik ook baardolie en een borstel aanschaffen. Helpt de baard en huid te verzorgen waardoor deze er ook beter uit ziet. Eventueel de lijnen bijhouden.

baardolie en borstel? met alle respect...!..
[DOUBLEPOST=1587764611][/DOUBLEPOST]
Als je pas 4 weken bezig bent heb ik maar 1 advies voor je, trek je geen donder aan van mensen die je baard afkraken en laat het minimaal 3 maanden groeien zonder snoeien!
Jij hebt al meer haar op je gezicht dan ik had na 4 weken, dus geduld en geduld en nog meer geduld.
Veel succes en geniet van je baardreis
leuk geprobeerd, maar wij weten allebei dat dit niet waar is...mensen motiveren hmmm ja maar vertel de waarheid
 

Ronnie

Baard
baardolie en borstel? met alle respect...!..
[DOUBLEPOST=1587764611][/DOUBLEPOST]
leuk geprobeerd, maar wij weten allebei dat dit niet waar is...mensen motiveren hmmm ja maar vertel de waarheid

Wat bedoel je? Verzorgingsproducten voor je baard helpen. Verwacht geen wonderen qua baardgroei. Tevens zul je echt moeten leren om je niks aan te trekken van de mening van anderen, het is toch jouw keuze om een baard te laten staan.
 
Laatst bewerkt:

Boof72

Volle Baard
Gewoon geduld hebben, geldt ook voor je vrouw.
En een borstel gebruiken is nog niet zo'n slechte tip ,het stimuleert namelijk de bloedsomloop van de huid. Drupje olie tegen de jeuk, mocht je dit hebben of straks krijgen.
Uitschietende haren inkorten op de lengte met wat de rest van je haren heeft en dan maar geduld hebben.
Succes :)>
 
Laatst bewerkt:

Peter1971

Baard
Wat bedoel je? Verzorgingsproducten voor je baard helpen. Verwacht geen wonderen qua baardgroei. Tevens zul je echt moeten leren om je niks aan te trekken van de mening van anderen, het is toch jouw keuze om een baard te laten staan.
ik bedoel...dat ik het iets te vroeg vind voor een borstel en olie, maar dat is persoonlijk
 

Skaggy

Volle Baard
Welkom op dit forum Gerald. Alle begin is moeilijk wordt gezegd en voor veel beginnende baarddragers gaat dit op. Ik zou zeggen geef jouw baard een kans en hou vol. Succes met jouw baardreis.(Y):)>
 

HrFreek

Baard
Welkom op dit prachtige forum.
Geduld is een schone zaak.
Op dit forum is genoeg info te vinden om een mooie baard te laten groeien en zeker om hem te laten staan en het een kans te geven.
Enuuuu wat betreft verzorgingsproducten,
Olie kan zeker geen kwaad om eens te proberen.
Voor de rest moet je zelf weten natuurlijk.
Het is al moeilijk genoeg om een lekkere geurende olie of balsem te vinden want de keus is reuze en heel persoonlijk. Er zijn hier en daar sample packs te verkrijgen zodat je eens kan proberen wat lekker is. Of je gaat voor de reukloze variant. Jawel die is er ook.
Maar eerst maar eens de drie maanden door laten groeien zodat je een beeld hebt wat je kansen zijn.
Succes
 

Texman

Koning Baard
Hallo leden,
Mijn naam is Gerald 27 jaar oud en vind mooie volle baarden erg mooi staan.
Alleen mij wil het niet echt lukken het lijkt meer op een bosje verwilderd schaamhaar.
Graag jullie advies/mening
Mijn vrouw vind het niks nu haha.
Ongeveer 4-5 weken niet geschoren .
Ha @Gerald123 ,
Ook van mijn nog welkom op ons leuke forum.
Er is al veel gezegd door mijn voorgangers maar ik wilde er nog het volgende aan toevoegen.
Je baard is aardig op gang aan het komen maar zoals je zelf zegt ziet het er nogal verwilderd uit.
In jou geval moet je in tegenstelling tot wat wij over het algemeen adviseren je baard niet eerst een hele tijd laten doorgroeien maar nu al de contouren van je baard gaan aanbrengen. D.w.z. dat je je hals schoon mag gaan houden en ook je wangen. Probeer te lijnen wel zo laag en hoog te houden.
Het effect van deze aanpak is dat het er veel beter en minder slordig uit gaat zien. Ook zal je vrouw het veel leuker gaan vinden.
Daarnaast geeft het je ook wat meer vertrouwen dat het gaat lukken. Het is jammer dat je nu niet naar de barbier kan anders zou ik je dat aanraden.
Veel succes en plezier hier.
Texman :)>
 
Banner image
Top