Laten staan of d’r af..?

Texman

Koning Baard
Ha Rick,
Het gaat goed met je baardgroei.(Y)(Y)(Y) Wat ik zie is niet anders dan wat je bij de meeste beginners ziet.
De meesten hebben met 3 maanden een heel redelijke baard en houden die dan ook en laten hem verder uitgroeien tot een mooie volle baard (half jaar).
Dus hou vol want je zit zo aan die drie maanden en doe niets overhaast. Zit je ergens mee, vraag het dan eerst aan ons.
Succes Texman :)>
 

Ardjan

Baardaap
Heel erg bedankt, maar de baard staat jouw ook erg goed (Y) Zal ik je een geheim verklappen? Volgens mij staat elke man en baard goed :D :):):)
Nou Joep, dat had je nou niét; en wél moeten/mogen zeggen! :D:eek::rolleyes:
"Niet", omdat, tussen alle baardmannen, jouw baard nu niet meer de "enige unieke" is. ;):eek:
"Wel", omdat je niet alleen je eigen baard mooi vindt; maar ook die van ons! :eek: Dank je, dank je @Joep! :D(Y)
 

Peter1971

Baard
Beste baardexperts/liefhebbers,

Ik ben sinds gisteren lid van dit mooie forum en moet zeggen dat ik het erg tof vind om al jullie verhalen te lezen en de progressies te zien! Sommigen ga ik zeker volgen!

Zelf probeer ik voor de 3e / 4e keer m’n baard te laten staan, maar elke keer als ik op een bepaald punt beland begint de twijfel toe te slaan.
Op dat punt ben ik nu zo ongeveer beland. Ik denk dat ik nu zo’n week of 6 onderweg ben en maak me vooral druk om m’n wangen. Ik ben bang dat de haren hier niet dicht genoeg op elkaar groeien om uiteindelijk in een mooie baard te veranderen.

Graag hoor ik jullie meningen. Laten staan, kort trimmen of beter alles eraf halen.

Ik ben benieuwd!

Groeten Rick.


Jij hoeft je echt geen zorgen te maken, de haarlijn Is mooi hoog op de wang..tot naar de mondhoek..En dat groeit echt wel dicht, wacht maar tot je de 3maanden aantikt..dan komt de dikte in de baard...daar krijg je geen spijt van, +Hij valt mooi rustig..suc6 Rick en niet twijfelen anders zal je het nooit weten.

3f932885702048b107b3562eaacf3a22.jpg


552eea130e0b9835490408f98e1d123c.jpg


e2607cee5356033c8e50c1cbbbb74292.jpg
[DOUBLEPOST=1574185372][/DOUBLEPOST]Sorry dat ik midden in je post reageerde..de telefoon is niet ideaal voor dit soort dingen.
 

RickR

Baard
Goedenavond allen,

Alweer een tijdje geleden sinds mijn laatste update, maar het heeft niet stil gestaan.
Momenteel zit ik op ongeveer 12 weken en moet zeggen dat het me niet tegen valt.

Zie onderstaande foto’s voor de huidige situatie.

200d50cc468615c6c026a011bac30b1f.jpg

66b3d9f21ac5375814001b39cffbc94b.jpg

640728edad2077e19b38a480d03780c2.jpg


Aangezien de boel redelijk begint te krullen en opzij begint te groeien heb ik vandaag bij MijnBaard een baardwax gekocht. Ook heb ik hier een baard zeep en een baardolie bij gekocht, wat hopelijk morgen binnen komt.
Ben heel benieuwd hoe dit uitpakt.
 
Banner image
Top