Laten staan of d’r af..?

tijn

Zware baard
Hey Rick welkom hier op het forum en natuurlijk welkom in de baardwereld. Voor een baard van 6 weken moet ik zeggen dat het er prima uitziet hoor. Moet je over 6 weken nog eens kijken. Geduld Rick dat is wat je nodig hebt. Dus ik zou zeker zeggen NIET weghalen maar gewoon doorgaan met je baardreis.:)>:)>:)>
 

RickR

Baard
Hey Rick welkom hier op het forum en natuurlijk welkom in de baardwereld. Voor een baard van 6 weken moet ik zeggen dat het er prima uitziet hoor. Moet je over 6 weken nog eens kijken. Geduld Rick dat is wat je nodig hebt. Dus ik zou zeker zeggen NIET weghalen maar gewoon doorgaan met je baardreis.:)>:)>:)>

Hoi Tijn,

Dank je!
Gaan we zeker doen!
 

RickR

Baard
Mannen!

Allemaal hartelijk dank voor de fijne berichten.
Gisteren ben ik naar de winkel geweest om een baardolie en een baardborstel te halen aangezien dat een must schijnt te zijn.
Nu kijk ik af en toe op YouTube en hoor en lees ik verschillende dingen over het gebruik van baardzeep -shampoo of het gebruik van normale shampoo en conditioner voor je baard.
Wat is jullie ervaring hierin?

Tot nu toe gebruik ik normale shampoo en de conditioner van mijn vriendin (met extra glans, ghehe), maar als dit echt een no go is schaffen we natuurlijk wat anders aan.

Onderstaand de olie en borstel die ik gisteren gehaald heb.
676f6efe102d5048a92a6b52b0b1bcf4.jpg
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Evenals @Yainderidoo ontgaat het me even.o_O
Je participeert op een forum met meer dan tweeënhalfduizend leden, héél veel topics en posts en als je iets wilt weten, dan is je antwoord: 'ik zal eens even gaan zoeken'.:rolleyes:
Misschien toch raadzaam om eerst te zoeken en te lezen en mocht je het echt niet kunnen vinden om het dan te vragen.;)
 

Texman

Koning Baard
Ha @RickR ,
Nog even een tip van mij als je producten voor de je baard gaat kopen let er dan goed op dat er geen chemische toevoegingen of parfums in zitten. Je kan hier door huidproblemen ontwikkelen en dat is niet fijn.
Koop je bij "Mijnbaard.nl" zit je altijd goed en je kan ze evt. bellen voor advies.
Sommige producten lijken duur maar je doet er over het algemeen erg lang mee.
In het begin heb je helemaal niet zoveel producten nodig dus de borstel en de olie zijn voorlopig voldoende.
Kan je wat meer vertellen over de olie want die ken ik niet.
Groet en succes Texman :)>
 

RickR

Baard
Ha @RickR ,
Nog even een tip van mij als je producten voor de je baard gaat kopen let er dan goed op dat er geen chemische toevoegingen of parfums in zitten. Je kan hier door huidproblemen ontwikkelen en dat is niet fijn.
Koop je bij "Mijnbaard.nl" zit je altijd goed en je kan ze evt. bellen voor advies.
Sommige producten lijken duur maar je doet er over het algemeen erg lang mee.
In het begin heb je helemaal niet zoveel producten nodig dus de borstel en de olie zijn voorlopig voldoende.
Kan je wat meer vertellen over de olie want die ken ik niet.
Groet en succes Texman :)>

Hee Texman,
Ik heb deze olie aangeschaft bij de DA in de buurt omdat dit de dichtstbijzijnde winkel was. Niet wetende dat we zo veel verschil in olie en zeep was totdat ik op dit forum ging zoeken. Als ik in de ingrediëntenlijst kijk is bijna het eerste wat ik zie ‘parfum’. Dus dit lijkt me niet de meest geschikte.
Gebruik hem nu dus 2 dagen en tot nu toe nog nergens last van. Hoop natuurlijk ook niet dat het komt, maar bij een volgende olie is dit zeker iets om naar te kijken.
Onderstaand foto’s van het doosje.

417d8d8d6bc608110402ab1e6ec2737f.jpg
400d6b8e71ba63dfb466cc57ad5b49b3.jpg
9eb4d77d3be18639a4223ed94ca37415.jpg


De olie heeft verder niet een hele sterke geur wat ik wel fijn vind.
Hoor graag wat jij er van denkt.

 

Laurent1965

Zware baard
Ik ken deze in ieder geval ook niet.
Verder zou ik niet teveel waarde hechten aan de richtlijnen die ze aangeven qua baardverzorging, kijk inderdaad eens rond op dit forum, legio tips, trouwens baard reinigen met een baardreinigingsdoekje...., WTF ??
Ik was hem twee maal per week grondig met een baardshampoo en spoel dagelijks met lauw water.
 
Banner image
Top