Krullen en pieken

Vincenzo

Stoppelbaard
Hoi allen,
Wat een leuk forum! Ik heb al jaren een kort baardje en laat hem nu wat langer groeien. Het is inmiddels een aardig vachtje, maar met name op mijn wangen heb ik "last" van wat krullen en pieken. Ik zou het graag wat strakker zien. Gaat dit vanzelf goedkomen wanneer de baard langer groeit? Ik gebruik al olie en wax wat zeker helpt. Misschien zou een sterkere wax uitkomst bieden? Alle tips zijn welkom!
 

Bijlagen

  • IMG_20210312_134819.jpg
    IMG_20210312_134819.jpg
    2,8 MB · Weergaven: 154
  • IMG_20210312_134821.jpg
    IMG_20210312_134821.jpg
    2,8 MB · Weergaven: 144
  • IMG_20210312_134643.jpg
    IMG_20210312_134643.jpg
    2,7 MB · Weergaven: 146
  • IMG_20210312_134709.jpg
    IMG_20210312_134709.jpg
    2,9 MB · Weergaven: 153
Laatst bewerkt:
P

Pellie

Guest
Hoi allen,
Wat een leuk forum! Ik heb al jaren een kort baardje en laat hem nu wat langer groeien. Het is inmiddels een aardig vachtje, maar met name op mijn wangen heb ik "last" van wat krullen en pieken. Ik zou het graag wat strakker zien. Gaat dit vanzelf goedkomen wanneer de baard langer groeit? Ik gebruik al olie en wax wat zeker helpt. Misschien zou een sterkere wax uitkomst bieden? Alle tips zijn welkom!
Ik weet niet waar jij die krullen precies ziet, maar ik zie niks. Prima baard!!
 

Bart1986

Baard
Hoi allen,
Wat een leuk forum! Ik heb al jaren een kort baardje en laat hem nu wat langer groeien. Het is inmiddels een aardig vachtje, maar met name op mijn wangen heb ik "last" van wat krullen en pieken. Ik zou het graag wat strakker zien. Gaat dit vanzelf goedkomen wanneer de baard langer groeit? Ik gebruik al olie en wax wat zeker helpt. Misschien zou een sterkere wax uitkomst bieden? Alle tips zijn welkom!
Prachtige nette én strakke baard lijkt mij! :)
 

Texman

Koning Baard
Hoi allen,
Wat een leuk forum! Ik heb al jaren een kort baardje en laat hem nu wat langer groeien. Het is inmiddels een aardig vachtje, maar met name op mijn wangen heb ik "last" van wat krullen en pieken. Ik zou het graag wat strakker zien. Gaat dit vanzelf goedkomen wanneer de baard langer groeit? Ik gebruik al olie en wax wat zeker helpt. Misschien zou een sterkere wax uitkomst bieden? Alle tips zijn welkom!
Ha Vincenzo,
Welkom op ons forum :).
Je hebt een uitstekende baard die je heel goed staat (Y)(Y)(Y).
Je krijgt inderdaad wat minder last van krullen en pieken als je baard langer wordt maar helemaal weg gaat het nooit.
Wat je wel kan doen is met een kappersschaar de pieken en krullen wat inkorten.
Ook zou je je baard in model kunnen gaan föhnen maar dat geeft extra werk en je moet het iedere morgen opnieuw doen.
Gezien je foto's wees niet te kritisch voor je zelf en laat je baard gewoon zijn gang gaan.
Veel succes en hou ons op de hoogte,
Texman :)>
 
Hoi allen,
Wat een leuk forum! Ik heb al jaren een kort baardje en laat hem nu wat langer groeien. Het is inmiddels een aardig vachtje, maar met name op mijn wangen heb ik "last" van wat krullen en pieken. Ik zou het graag wat strakker zien. Gaat dit vanzelf goedkomen wanneer de baard langer groeit? Ik gebruik al olie en wax wat zeker helpt. Misschien zou een sterkere wax uitkomst bieden? Alle tips zijn welkom!

Wat een goede baard man voor je eerste poging tot een langere baard!

De krullende haren vallen echter helemaal niet op. Je baard ziet er netjes en verzorgd uit. Waarschijnlijk ben je gewoon deze lengte niet gewend, maar dat is een kwestie van tijd ;)
 

Christian

Baard
De enige kritiek die ik kan vinden is dat IK deze baardgroei niet heb. Dat kan een flinke monsterbaard worden.
Ga zo door.
 

Macx

Baardaap
In tegenstelling tot wat de vorige baardmannen zeggen vind ik het gewoon helemaal niks die baard van jou.

Grapje!

Is gewoon een super baard!
 
Banner image
Top