Komt het goed?

Peter1971

Baard
Ben vorige donderdag bij een barbier eens langs moeten gaan om al is te tonen wat ik zou willen hij zei van komt goed en we gaan het van kort naar lang doen en zo verder doen nu heeft hij afspraak gemaakt 29 mei al waarom zo vroeg al gaan?
[DOUBLEPOST=1526926695][/DOUBLEPOST]
En wat bedoeld hij van kort naar lang?

Groeien!!
Van kort naar lang, dan maakt hij het waarschijnlijk korter.. en dan moet het weer groeien, en dan maakt hij het weer korter,..en dan moet het weer:mad:( kort gezegd bedoeld hij, dat hij je wel begeleid in je baardreis en de boel netjes houd in de tussentijd, ..maar hij geeft geen garantie voor de foto die jij toont zoals jij je baard wilt hebben...ook hij kan niet zeggen of dat binnen je bereik ligt. het moet eerst groeien, je moet iid na een maand of 4 zien waar je haar grenzen zich bevinden en/of je wangen redelijk ingroeien.
[DOUBLEPOST=1558563964][/DOUBLEPOST]
Ha @RCM ,
Mooie baardstyle voor jouw.
Texman:)>
Bekijk bijlage 8261
baard en hoed photoshopped?:eek:
 

Texman

Koning Baard
Groeien!!
Van kort naar lang, dan maakt hij het waarschijnlijk korter.. en dan moet het weer groeien, en dan maakt hij het weer korter,..en dan moet het weer:mad:( kort gezegd bedoeld hij, dat hij je wel begeleid in je baardreis en de boel netjes houd in de tussentijd, ..maar hij geeft geen garantie voor de foto die jij toont zoals jij je baard wilt hebben...ook hij kan niet zeggen of dat binnen je bereik ligt. het moet eerst groeien, je moet iid na een maand of 4 zien waar je haar grenzen zich bevinden en/of je wangen redelijk ingroeien.
[DOUBLEPOST=1558563964][/DOUBLEPOST]
baard en hoed photoshopped?:eek:
Ja, dat weet je tegenwoordig nooit en is ook moeilijk te controleren(althans voor mij)
 

Glenn13

Baard
Hey guys,

Mijn baard. Toch blij wat ik bereikt heb.
Laat hem nog wat verder groeien, maar vind mijn lengte toch wel goed. Ga om de 5weken nr de barbier om wat proper te zetten iedere keer.

Grts
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    732,4 KB · Weergaven: 105
  • image.jpg
    image.jpg
    781,8 KB · Weergaven: 104

Texman

Koning Baard
Hier nog e fotoke hoe mijn baard nu is na al die maaaanden groeien ben ik best heel tevreden, geef jullie mening maar

Grts
Ha Glenn,
Je baard ziet er goed uit, mooi resultaat van al die maanden groeien(Y)(Y)(Y). Goed te horen dat je zelf ook ook tevreden mee bent want dat is dat is wel belangrijk.
Ga zo door want het wordt nog beter.;)
Texman :)>
 

Glenn13

Baard
Hier nog een fototje van ik en mijn baard. Nu ik wil gaan voor een tot twee keer zolang... maar nu heb ik het gevoel dat het vanaf nu precies niet meer groeit mijn lengte... nu met mijn huidige baard ga ik wel om de 5 weken naar mijn barbier voor proper te zetten en mijn snor kort te zetten omdat ik die t liefst kort heb. Eens een idee is om even niet te gaan? Van lengte doet ze er eigenlijk nooit iets af. Grts
 

Bijlagen

  • 637B7FA6-6635-48D9-BAE0-7A51BAB5A9BD.jpeg
    637B7FA6-6635-48D9-BAE0-7A51BAB5A9BD.jpeg
    645,3 KB · Weergaven: 73

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dat idee, dat de baard niet verder groeit is vrij normaal, maar je hebt de terminale lengte nog lang niet bereikt, dus geen acht op slaan er verder laten groeien.
Gewoon doorgaan met het barbier-bezoek, want de onderzijde gaat op een gegeven moment dun worden, dus die kun je rustig bij laten werken.
 

Nib85

Volle Baard
Heb je ook een foto vanaf de zijkant?

Ik heb het idee dat de overgang wat gelijkmatiger kan, dat je wangen nu ge kort zijn. Kan optisch bedrog zijn natuurlijk.
Knip je onder je onderling ook bij? Zo ja, misschien dat eens een paar barbiersbeurten over laten slaan, denk dat hij dan nog voller kan lijken aangezien bedaar wat haar “mist”.

Verder prima baard, de slag er in staat je goed.
 

Glenn13

Baard
Heb je ook een foto vanaf de zijkant?

Ik heb het idee dat de overgang wat gelijkmatiger kan, dat je wangen nu ge kort zijn. Kan optisch bedrog zijn natuurlijk.
Knip je onder je onderling ook bij? Zo ja, misschien dat eens een paar barbiersbeurten over laten slaan, denk dat hij dan nog voller kan lijken aangezien bedaar wat haar “mist”.

Verder prima baard, de slag er in staat je goed.
 

Bijlagen

  • 61A64DFE-7FE6-404C-A2A8-7A42CA7495C7.jpeg
    61A64DFE-7FE6-404C-A2A8-7A42CA7495C7.jpeg
    73,6 KB · Weergaven: 52
Banner image
Top