Komt dit goed?

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Er is nog niet veel te zien! :rolleyes:
Geef de baard eerst maar eens de kans te groeien en beoordeel na een paar maanden. ;)
Ondertussen kun je de diverse baardreizen hier op het forum lezen en erachter komen, dat al je vragen over links/rechts beantwoord worden. :)
 

Michel73

Baard
Hoi Bjorn,

Ik ben net ook zelf begonnen om mijn baard te laten staan en de zorgen die jij hebt zijn herkenbaar.

*De groei gaat te langzaam
*Verschil met links en rechts
*Zichtbare kale plekken

Je bent elke dag bezig met je baardgroei en ziet het verschil dan zelf niet meer, maar een ander ziet dit verschil wel, alleen heb je daar niet zoveel aan.;)

Geen lichaam is gelijk en dat is met baardgroei hetzelfde volg het advies en geef het de tijd die hiervoor nodig blijkt te zijn.

Kale plekken worden bij mij alleen maar zichtbaarder dit komt omdat de overige haren dikker/donkerder worden en mijn laagpolig tapijt is ook links en rechts ongelijk, ik vertrouw op de ervaring van de forum leden en geef het een paar maanden om te kunnen ontwikkelen.

Ik zou zeggen ga ervoor en hopelijk maken we deze baardreis samen af.

:)>


,
 

Bjorn100

Stoppelbaard
Hoi Bjorn,

Ik ben net ook zelf begonnen om mijn baard te laten staan en de zorgen die jij hebt zijn herkenbaar.

*De groei gaat te langzaam
*Verschil met links en rechts
*Zichtbare kale plekken

Je bent elke dag bezig met je baardgroei en ziet het verschil dan zelf niet meer, maar een ander ziet dit verschil wel, alleen heb je daar niet zoveel aan.;)

Geen lichaam is gelijk en dat is met baardgroei hetzelfde volg het advies en geef het de tijd die hiervoor nodig blijkt te zijn.

Kale plekken worden bij mij alleen maar zichtbaarder dit komt omdat de overige haren dikker/donkerder worden en mijn laagpolig tapijt is ook links en rechts ongelijk, ik vertrouw op de ervaring van de forum leden en geef het een paar maanden om te kunnen ontwikkelen.

Ik zou zeggen ga ervoor en hopelijk maken we deze baardreis samen af.

:)>


,
Bedankt voor jou bemoedigende woorden...ik hou het nog even vol
[DOUBLEPOST=1573382840][/DOUBLEPOST]
De baardreis maken jullie niet samen af, maar volbrengen jullie tot glorieuze hoogte! :)>(Y)
Goed gezegd
 
Banner image
Top