Kogel is door de kerk

istawa

Zware baard
Top als je vergeten bent hoelang het geleden is. Dan ben je senang met je baard.
Ze vragen mij ook vaak heb je daar lang over gedaan? Geen idee , ik heb een baard da's al

IT ain't over until the fat lady sings
 

Texman

Koning Baard
The road so far... gooi dr weer eens een update-je in.

Heb eigenlijk geen idee meer hoeveel maand ik nu zit, maar het gaat aardig, het begint zowaar op een mannelijke baard te lijken.:)>

Mijn rechter kant blijft iets achter, maar alle vertrouwen in dat ook die toe gaat geven.

Als hij nog iets voller wordt ben ik een gelukkig man!(Y)
Bekijk bijlage 19971 Bekijk bijlage 19973 Bekijk bijlage 19974
Als alles wat langer is dan kan je de linkerkant aanpassen aan de rechterkant en dan ben jij de enige die het weet.
Je baard ziet er trouwens heel goed uit en echt mannelijk.
De reis gaat goed (Y)(Y)(Y)
Texman:)>
 

RBBP

Baard
Thanks @Texman
Ik laat mij helemaal verrassen met wat het wordt.
Eigenlijk heb ik er wel vertrouwen in dat het wordt zoals ik wil, zonder te weten wat ik wil.o_O
Vind de reis wel leuker worden naarmate de beharing serieuzer wordt, dus wie weet hoe de baard eruit gaat zien :D:)>
 

RBBP

Baard
Weer tijd voor een update-tje.
Het is immers al weer een tijdje geleden.
Gisteren (hoe kan het ook anders) weer bezoekje bij de Barbier gebracht. Alles weer keurig in het gelid gekregen.
Ik ben denk ik wel tevreden met hoe het er nu bij staat en denk dat dit voorlopig mijn baard is.
Her en der mag er nog wel wat haar bij, maar vind het alles behalve storend hoe het er nu uit ziet.

Als ik volgend jaar mijn motor rijbewijs heb dan misschien weer wat lengte dr bij. Baard moet chopper waardig worden dan :p

IMG_20210919_152249_edit_761973648309772.jpg IMG_20210919_152303_edit_762016529568619.jpg IMG_20210919_152200_edit_762044942551948.jpg
 

Texman

Koning Baard
Je baard ziet er super uit (Y)(Y)(Y).
Heel veel succes met het behalen van je motorrijbewijs.
Motor rijden is een hele leuke hobby maar wees voorzichtig.
Zelf heb ik ook motor gereden en er vijf gehad, de laatste was een Triumph Tiger Explorer1200.
Vanwege mijn gezondheid is het niet meer verstandig om motor te rijden dus heb ik de Triumph verkocht:(.
 

RBBP

Baard
Thanks @Texman !
Ja het haar zit dr wel lekker op :D

Zonde dat je zelf niet meer kunt rijden :( Ken mij wel voorstellen dat dat een groot gemis is.
Ik ben zelf een hele rustige in het verkeer, rij vrij defensief.
Niet dat dat een garantie is voor een veilige rit, maar het draagt er wellicht aan bij.

Ik denk dat mijn eerste een Japanner wordt.
Misschien een Yamaha raodster die ik zelf ga customizen, of als alles een beetje meezit een Intruder M1800r waar ik wat minder aan ga doen.
Theorieboeken zijn binnen, dus we kennen maar los gaan :cool:
Wil de praktijk net na de donkere dagen doen.
 
Weer tijd voor een update-tje.
Het is immers al weer een tijdje geleden.
Gisteren (hoe kan het ook anders) weer bezoekje bij de Barbier gebracht. Alles weer keurig in het gelid gekregen.
Ik ben denk ik wel tevreden met hoe het er nu bij staat en denk dat dit voorlopig mijn baard is.
Her en der mag er nog wel wat haar bij, maar vind het alles behalve storend hoe het er nu uit ziet.

Als ik volgend jaar mijn motor rijbewijs heb dan misschien weer wat lengte dr bij. Baard moet chopper waardig worden dan :p

Bekijk bijlage 20048 Bekijk bijlage 20049 Bekijk bijlage 20050

Ben zelf niet fan van de enorme overloop naar je baard toe, maar ziet er verder prima uit!
 

Mischaa

Baard
Thanks @VolleBaardpuntNL !
Dat kan inderdaad een kwestie van smaak zijn.
Ikzelf vind het wel aangenaam omdat ik de zijkanten van het hoofd ook vrij kaal heb dit keer.
Maar ik neem je mening mee voor de volgende keer dat ik er zit, wie weet wat er dan uit de hoge hoed komt vallen :p

Ik vind het dan persoonlijk wel heel gaaf en verzorgd staan. Ik teken er per direct voor al zou dit mijn eindstation zijn. Heel gaaf!
 

RBBP

Baard
Super gave baard
Thanks @Fox ! Dit geeft de burger weer moed :cool:

Ik vind het dan persoonlijk wel heel gaaf en verzorgd staan. Ik teken er per direct voor al zou dit mijn eindstation zijn. Heel gaaf!
Deze steek ik in mijn zak @mischaap Thanks!
Maar serieus, denk dat dit bij jouw geen probleem zou zijn hoor.
Denk eerlijk gezegt dat jouw baardgroei zwaarder is dan die van mij, maar daar gaan we achter komen komende tijd :p
Ook jij bedankt @Ardjan
Ik heb zelf ook wel het idee dat dit bij mij past. Niet te zwaar nog, maar wel met trots haar op het gezicht. :cool::D
 

RBBP

Baard
Het ziet er prima uit! Ik ben het wel met @VolleBaardpuntNL eens, de fade is wel erg rigoureus en zou wat natuurlijker (=minder heftig) kunnen. En een wat vollere baard zou je zeker ook niet misstaan! ;)(Y)
Denk dat de vollere baard ook nog wel gaat komen hoor, kwestie van tijd denk ik :p

Ik snap de "kritiek" op de fade, weet voor mijzelf nog niet of ik het er mee eens ben, maar ach ik ben ook nog maar een beginner.
Ik bespreek het met mijn schaapscheerder volgende maand en kijk hie hij er over denkt.
Wie weet wat er nog mogelijk is.

Tot nog toe ben ik er tevreden over als ik in de spiegel kijk en dat is mij ook wat waard. :p
 

RBBP

Baard
Het heeft ff geduurd, maar snap nu waarom de fade te heftig was.
Heb de baard nu een maand laten gaan en die fade wordt/is niet om aan te gluren :eek::p

Vanaf nu mee eens dus :rolleyes:(Y)
 

RBBP

Baard
Vandaag maar weer eens een update.
Na alle adviezen in de wind geslagen te hebben heb ik vandaag bij de barbier enigszins geluisterd naar de experts :p

Nadat ik die shade erin had laten scheren kom ik er al heel gauw achter dat je dat een hele zware beharing voor moet hebben.
Onder de kin groeit al snel verder en is een stuk donkerder dan op de wangen. Dat is na 2 weken al geen gezicht meer in mijn geval.

Vandaag wel naar de barbier geweest, want routine, maar de opdracht gegeven de lijnen weer bij te werken, van mijn wangen af te blijven en enkel onder de kaak wat bui te werken om het weer aantoonbaar te maken.
Het zal weer even duren voordat de shade zijn sporen heeft uitgewist, maar ik verwacht wel dat het met de tijd goed komt. Het duurt nu alleen wat langer dan wanneer ik niet eigenwijs was geweest.

Ik heb besloten voor de "ducktail" te gaan, dus het zal onder de kin nog langer moeten worden.
Maar het begin is er.

IMG_20211023_160445_edit_636529678712768.jpg IMG_20211023_160427_edit_636551880564848.jpg
 

Peter1960

Baard
En hoe staat ie er intussen bij? Al lang geen update meer gezien?:confused::)>
[DOUBLEPOST=1640938662][/DOUBLEPOST]En hoe staat ie er intussen bij? Al lang geen update meer gezien?:confused::)>
 
Banner image
Top