Kogel is door de kerk

Peter1960

Baard
-Is er ingebroken en is je scheermes gejat?

-Wil je opslag zodat je een scheerapparaat kunt kopen?

-Ben je ziek? Je ziet er zo slecht uit.

-Je krijgt wel uitgemergeld gezicht hoor met die baard.

-Je bent elke kans om aantrekkelijk gevonden te worden nu wel kwijt met dat haar op je gezicht.

Zomaar een greep van de opmerkingen van deze week.
Wat eigenlijk een compliment is, want dat betekend dat hij groeit! :D (Y)
Niks van aantrekken, jij weet dat je goed bezig bent(Y)
 

Texman

Koning Baard
Mijn slager(ook met baard) vroeg vorige week aan mij of een shantykoor niets voor mij was.
Dus ik vroeg waarom. Nou zij mijn slager niet voor het zingen hoor maar om de borrel die er na afloop wordt gedronken.
Daar kwam de aap uit de mouw.;)
Gisteren heb ik hem weer gesproken een gezegd dat ik een vegetarisch shantykoor voor hem gevonden heb met de naam de Brocoli-singers.
Hij en zijn collega's kwamen niet meer bij :):D.
 

RBBP

Baard
Mijn slager(ook met baard) vroeg vorige week aan mij of een shantykoor niets voor mij was.
Dus ik vroeg waarom. Nou zij mijn slager niet voor het zingen hoor maar om de borrel die er na afloop wordt gedronken.
Daar kwam de aap uit de mouw.;)
Gisteren heb ik hem weer gesproken een gezegd dat ik een vegetarisch shantykoor voor hem gevonden heb met de naam de Brocoli-singers.
Hij en zijn collega's kwamen niet meer bij :):D.


Ik zou jullie ideeën bundelen en een "Slagers Baard Koor" met de naar "Broccoli" van maken.
Bebaarde mannen met enkel Slagers muziek. Enof dat dat gaat lopen op feesten en partijen :D:D:)>
 

RBBP

Baard
Het is weer een week geleden sinds de laatste update.
Als ik hier al die baarden voorbij zie komen is het moeilijk mijn eigen progressie als positief te blijven zien.
Ik ben een redelijk ongeduldig persoontje, dus het ken mij nooit snel genoeg gaan.

Maar we gaan door!
Tenslotte, wat is een volgende maand op een heel mensen leven :p

Vandaag weer naar de barber geweest voor de haircut en gelijk de baard wat bij laten werken.
Ik weet dat dit vloeken in de kerk is, maar ik denk dat ik het prettiger vind om het nu nog even kort te houden en de wangetjes de gelegenheid te geven wat voller te worden.
Ook omdat het model wat ik voor ogen heb daar ruimte voor geeft. Het moet bij mij immers vanaf oor naar kin oplopen in lengte.

Dat alles verteld te hebben hier maar weer een update-je van de gang van zaken.
IMG_20210814_111108_edit_13127349853205.jpg IMG_20210814_111119_edit_13139261317786.jpg IMG_20210814_111133_edit_13156315183409.jpg IMG_20210814_111143_edit_13176191547989.jpg IMG_20210814_111157_edit_13189715932362.jpg
 

RBBP

Baard
Mooie baard groei.
Misschien eens proberen om de baard te laten door groeien.

Doorgroeien is voor mij nog een te grote stap haha.
In de eerste post van dit topic staat het voorbeeld van de baard die ik voor ogen heb.
Onder de kin, links en rechts daarvan zal er nog een duimdikte bij komen, maar verder is het voor nu vooral voller worden.

Als ik dat behaald heb komt er misschien meer lengte bij, maar daar ben ik nog niet over uit.
Eerst de vrouw (en ikzelf) maar eens wennen aan het feit dat ik gezichtsbeharing heb :p
 

Peter1960

Baard
Het is weer een week geleden sinds de laatste update.
Als ik hier al die baarden voorbij zie komen is het moeilijk mijn eigen progressie als positief te blijven zien.
Ik ben een redelijk ongeduldig persoontje, dus het ken mij nooit snel genoeg gaan.

Maar we gaan door!
Tenslotte, wat is een volgende maand op een heel mensen leven :p

Vandaag weer naar de barber geweest voor de haircut en gelijk de baard wat bij laten werken.
Ik weet dat dit vloeken in de kerk is, maar ik denk dat ik het prettiger vind om het nu nog even kort te houden en de wangetjes de gelegenheid te geven wat voller te worden.
Ook omdat het model wat ik voor ogen heb daar ruimte voor geeft. Het moet bij mij immers vanaf oor naar kin oplopen in lengte.

Dat alles verteld te hebben hier maar weer een update-je van de gang van zaken.
Bekijk bijlage 19867 Bekijk bijlage 19868 Bekijk bijlage 19869 Bekijk bijlage 19870 Bekijk bijlage 19871
Prima keuze om de wangen wat voller te laten komen en dan voor de full beard te gaan! Top! volhouden!(Y)(Y)(Y)
 

RBBP

Baard
Prima keuze om de wangen wat voller te laten komen en dan voor de full beard te gaan! Top! volhouden!(Y)(Y)(Y)
Ja toch ?
Ik denk dat dat wel gaat werken voor mij :D
Gisteren sinds lange tijd weer zuip bijeenkomst met vrienden gehad, voor het eerst met haar op het gezicht, maar hoop positieve reacties.
Dan wordt het volhouden ook weer wat makkelikker.
Negatieve reacties ben ik imuum voor, maar de positieve motiveren.. Ken dr weer een maand tegenaan haha
[DOUBLEPOST=1629054137][/DOUBLEPOST]
Thanks! @BrotherBeard75
 

RBBP

Baard
Hier eigenlijk weinig nieuws te melden.
Progressie gaat langzaam.
Heb dan ook niet echt foto's die ik kan delen waarvan je denk: "zo dan, daar zitten wel een paar haren bij!"
Dat is dan het gevoel wat ik er bij heb als ik naar mijn baardje kijk... en het afzet tegen de exemplaren die hier voorbij komen.
Maar we gaan gestaag door!

Heb vandaag wel de baardshampoo en baard balsem binnen gekregen en dat is wel een verlichting!
Ik gebriukte al wel olie, maar de haren werden hard als een malle wat erg ongemakkelijke momenten met zich mee bracht.
Nu de eerste dag met de balsem brengt dit duidelijk verlichting.
 
Het is weer een week geleden sinds de laatste update.
Als ik hier al die baarden voorbij zie komen is het moeilijk mijn eigen progressie als positief te blijven zien.
Ik ben een redelijk ongeduldig persoontje, dus het ken mij nooit snel genoeg gaan.

Maar we gaan door!
Tenslotte, wat is een volgende maand op een heel mensen leven :p

Vandaag weer naar de barber geweest voor de haircut en gelijk de baard wat bij laten werken.
Ik weet dat dit vloeken in de kerk is, maar ik denk dat ik het prettiger vind om het nu nog even kort te houden en de wangetjes de gelegenheid te geven wat voller te worden.
Ook omdat het model wat ik voor ogen heb daar ruimte voor geeft. Het moet bij mij immers vanaf oor naar kin oplopen in lengte.

Dat alles verteld te hebben hier maar weer een update-je van de gang van zaken.
Bekijk bijlage 19867 Bekijk bijlage 19868 Bekijk bijlage 19869 Bekijk bijlage 19870 Bekijk bijlage 19871

Netjes getrimd, ziet er strak uit! Nu vooral door laten groeien :)
 

RBBP

Baard
Netjes getrimd, ziet er strak uit! Nu vooral door laten groeien :)
Thanks!
Langzaam aan begin ik de baard bij mijzelf te zien, het onwennige is er vanaf.

Ik weet dat ik er eigenlijk vanaf moet blijven en ook dat begin ik te accepteren...--> maar <-- hier is tie weer ..
Ik had een winnend lot bij mijn vaste Barbier en mag met mijn maat (ook een baard om jaloers op te zijn) een middagje langskomen voor een luxury Hair&Beard cut .. ken ik geen nee tegen zeggen :rolleyes:

Dus de 18de wordt hij nog en keer geshaped en dan is het voorlopig even laten hangen denk ik.
 

Peter1960

Baard
Thanks!
Langzaam aan begin ik de baard bij mijzelf te zien, het onwennige is er vanaf.

Ik weet dat ik er eigenlijk vanaf moet blijven en ook dat begin ik te accepteren...--> maar <-- hier is tie weer ..
Ik had een winnend lot bij mijn vaste Barbier en mag met mijn maat (ook een baard om jaloers op te zijn) een middagje langskomen voor een luxury Hair&Beard cut .. ken ik geen nee tegen zeggen :rolleyes:

Dus de 18de wordt hij nog en keer geshaped en dan is het voorlopig even laten hangen denk ik.
Blijkbaar ben je toch verslaafd aan het mes :D Maar nu wel doen hoor, afblijven, laten groeien! ;)
 

RBBP

Baard
Ben bang dat je gelijk hebt haha
En veel te ijdel denk ik waar door ik het idee heb dat het mes mij in shape houdt.

Maar de ommeslag zit eraan te komen hoor.
Heb nu het gevoel dat het zonde is er weer een trimmer op te zetten, maar gun mijzelf en mijn maat deze middag.
Happie drankie nadien, kan best gezellig zijn.
 

RBBP

Baard
The road so far... gooi dr weer eens een update-je in.

Heb eigenlijk geen idee meer hoeveel maand ik nu zit, maar het gaat aardig, het begint zowaar op een mannelijke baard te lijken.:)>

Mijn rechter kant blijft iets achter, maar alle vertrouwen in dat ook die toe gaat geven.

Als hij nog iets voller wordt ben ik een gelukkig man!(Y)
IMG_20210905_110704_edit_211885097370271.jpg IMG_20210905_110817_edit_211916822325475.jpg IMG_20210905_111018_edit_211958993502552.jpg
 
Banner image
Top