Kogel is door de kerk

RBBP

Baard
Klik op 'reageer' bij de gewenste post, dan komt je antwoord daar terecht. :D

Te makkelijk dit :rolleyes:
Ik liep steeds op "citaat" te klikken ...............

Thanks @Peter1960 !
[DOUBLEPOST=1628324025][/DOUBLEPOST]Ik kan natuurlijk niet achterblijven met een update.
Vanochtend lekker tutten met baardolie en beard wax en een borsteltje. :D
De vrouw is vandaag jarig, dus dacht: "zal ook het mes eens op de strot zetten".
Vanavond uit eten, dus ze had graag dat ik er netjes bij liep.. .Alsof dat lukt met een baardje van net geen 2 maand haha

Maar we gaan gestaag door!
Uiteindelijk heb ik dr ook zo ver gekregen met mij te trouwen, dus zon'baardje dr door drukken moet in vergelijking daarbij peanuts zijn. :cool:

IMG_20210807_094233.jpg IMG_20210807_094427.jpg IMG_20210807_094139_edit_29802669535556.jpg IMG_20210807_094117_edit_29866034813150.jpg
 
Laatst bewerkt:

Peter1960

Baard
Te makkelijk dit :rolleyes:
Ik liep steeds op "citaat" te klikken ...............

Thanks @Peter1960 !
[DOUBLEPOST=1628324025][/DOUBLEPOST]Ik kan natuurlijk niet achterblijven met een update.
Vanochtend lekker tutten met baardolie en beard wax en een borsteltje. :D
De vrouw is vandaag jarig, dus dacht: "zal ook het mes eens op de strot zetten".
Vanavond uit eten, dus ze had graag dat ik er netjes bij liep.. .Alsof dat lukt met een baardje van net geen 2 maand haha

Maar we gaan gestaag door!
Uiteindelijk heb ik dr ook zo ver gekregen met mij te trouwen, dus zon'baardje dr door drukken moet in vergelijking daarbij peanuts zijn. :cool:

Bekijk bijlage 19838 Bekijk bijlage 19839 Bekijk bijlage 19840 Bekijk bijlage 19841
Ziet er heel keurig uit, daar kan je vrouw toch niets tegen hebben? (Y)
 

RBBP

Baard
Ziet er heel keurig uit, daar kan je vrouw toch niets tegen hebben? (Y)
Thanks! nee lijkt mij ook niet hoor.
En ik pak de rekening op vandaag bij het eten, dus ze heeft sowieso geen recht van spreken als je het mij vraagt:D
Voel mij ook ineens een soort van oermensch sinds ik gezichts begroeiing heb, duurt niet lang meer voor ik op mijn borst begin te slaan als iemand mij tegenspreekt haha

Meer mensen daar last van? of is dit een persoonlijke kronkel?
 

RBBP

Baard
Zojuist medegedeeld dat ik voor de baard ga ipv de stoppel waarvoor zij goedkeuring gaf.

Na de directe "nee" / "als je het maar laat" en "dat was niet de afspraak" zei ze toen mij uiteindelijk de gelegenheid gegund werd om de foto te laten zien: "ow, die is wel gaaf ja, dat mag ook".

Dat woeste gorilla moment is al weer weg, want denk dat ik er goed vanaf ben gekomen met enkel een bloedlip.

Maar het goede nieuws: It' beard on mode!
 

Rothbeard62

Volle Baard
Zojuist medegedeeld dat ik voor de baard ga ipv de stoppel waarvoor zij goedkeuring gaf.

Na de directe "nee" / "als je het maar laat" en "dat was niet de afspraak" zei ze toen mij uiteindelijk de gelegenheid gegund werd om de foto te laten zien: "ow, die is wel gaaf ja, dat mag ook".

Dat woeste gorilla moment is al weer weg, want denk dat ik er goed vanaf ben gekomen met enkel een bloedlip.

Maar het goede nieuws: It' beard on mode!

Kijk, dat is nog eens goed nieuws! :)>(Y)(Y)
 

RBBP

Baard
Kijk, dat is nog eens goed nieuws! :)>(Y)(Y)
Dit zijn berichten inderdaad :)
[DOUBLEPOST=1628332582][/DOUBLEPOST]
Je baard ziet er heel mooi en strak uit (Y)(Y)(Y), leuk ook dat je vrouw steeds enthousiast begint te worden:):)>.
Thanks! Ja gaat best naar wens zo.
Inderdaad wel leuk dat de vrouw er in mee gaat.
Ze weet dat ik uiteindelijk toch mijn zin wel door druk, maar het is leuk als zij het ook mooi vind.
De reis met z'n 2 is een stuk gezelliger!
 

Ardjan

Baardaap
De vrouw is vandaag jarig, dus dacht: "zal ook het mes eens op de strot zetten".
Vanavond uit eten, dus ze had graag dat ik er netjes bij liep.. .Alsof dat lukt met een baardje van net geen 2 maand haha

Maar we gaan gestaag door!
Uiteindelijk heb ik dr ook zo ver gekregen met mij te trouwen, dus zon'baardje dr door drukken moet in vergelijking daarbij peanuts zijn. :cool:
Kan niet anders dan dat de vrouw trots zal zijn op deze baard! :D
Fijne avond, @RBBP! (Y)
 

RBBP

Baard
Thanks @Ardjan!
Stiekem vindt ze het wel wat hebben hoor volgens mij, maar toegeven zal ze dat voorlopig toch niet :D

Ook een goede avond!
Ook @derest

Ik ga mij klaar maken om het sushi restaurant failliet te eten.

Cheers y'all
 

Peter1960

Baard
Dit zijn berichten inderdaad :)
[DOUBLEPOST=1628332582][/DOUBLEPOST]
Thanks! Ja gaat best naar wens zo.
Inderdaad wel leuk dat de vrouw er in mee gaat.
Ze weet dat ik uiteindelijk toch mijn zin wel door druk, maar het is leuk als zij het ook mooi vind.
De reis met z'n 2 is een stuk gezelliger!
Het is natuurlijk ook wel omdat ze zich niet kan voorstellen wat haar te wachten staat, maar als je dat kan visualiseren met een goeie foto (of met je eigen kop ;)) wordt dat meteen een ander gegeven. Eerst zien en dan geloven... Maar wij baardmannen weten natuurlijk meteen waarom we het doen, niet? :D
 

Luz

Baard
Na de directe "nee" / "als je het maar laat" en "dat was niet de afspraak" zei ze toen mij uiteindelijk de gelegenheid gegund werd om de foto te laten zien: "ow, die is wel gaaf ja, dat mag ook".
Da’s al geweldig nieuws en, ik spreek uit ervaring, ze gaat ‘m vanzelf leuker en leuker vinden als ze ziet dat je er zelf van geniet, en dat je ‘m met zelfvertrouwen draagt. Wat sowieso gaat gebeuren, want je hebt duidelijk de potentie voor een topbaard. (Y)
 

RBBP

Baard
Het is natuurlijk ook wel omdat ze zich niet kan voorstellen wat haar te wachten staat, maar als je dat kan visualiseren met een goeie foto (of met je eigen kop ;)) wordt dat meteen een ander gegeven. Eerst zien en dan geloven... Maar wij baardmannen weten natuurlijk meteen waarom we het doen, niet? :D

Maar dit is wel zo natuurlijk.
Ik kan wel zeggen dat het mooi wordt, maar zij heeft geen idee wat ik in mijn hoofd heb.
Ook nog nooit met facial hair gezien, dus 0.0 voorstelling.
Nu ze een beeld heeft hoe het groeit in combinatie wat ik wil wordt het duidelijker.

En laten we eerlijk zijn, als zij zegt dat ze een snor laat groeien zal ik mij er in het begin ook hevig tegen verzetten. :p
[DOUBLEPOST=1628372201][/DOUBLEPOST]
Da’s al geweldig nieuws en, ik spreek uit ervaring, ze gaat ‘m vanzelf leuker en leuker vinden als ze ziet dat je er zelf van geniet, en dat je ‘m met zelfvertrouwen draagt. Wat sowieso gaat gebeuren, want je hebt duidelijk de potentie voor een topbaard. (Y)

Thanks!
Ja ze vindt het stiekem ook wel wat hebben hoor.
Ze zegt net nog, je gaat nooit op foto's en ineens sta je dr met je kop op.
Toch stukje zelfvertouwen (trots) wat je ineens hebt.

De 2 bovenstaande reacties zijn precies de spijkers op de kop denk ik.

Dus staat niks meer in de weg, lucht is geklaard.
Laat maar groeien die baard! :D
 
Te makkelijk dit :rolleyes:
Ik liep steeds op "citaat" te klikken ...............

Thanks @Peter1960 !
[DOUBLEPOST=1628324025][/DOUBLEPOST]Ik kan natuurlijk niet achterblijven met een update.
Vanochtend lekker tutten met baardolie en beard wax en een borsteltje. :D
De vrouw is vandaag jarig, dus dacht: "zal ook het mes eens op de strot zetten".
Vanavond uit eten, dus ze had graag dat ik er netjes bij liep.. .Alsof dat lukt met een baardje van net geen 2 maand haha

Maar we gaan gestaag door!
Uiteindelijk heb ik dr ook zo ver gekregen met mij te trouwen, dus zon'baardje dr door drukken moet in vergelijking daarbij peanuts zijn. :cool:

Bekijk bijlage 19838 Bekijk bijlage 19839 Bekijk bijlage 19840 Bekijk bijlage 19841

Ha kijk dat begint erop te lijken! Wangen gaan ook lekker. Succes kerel :)>
 

RBBP

Baard
-Is er ingebroken en is je scheermes gejat?

-Wil je opslag zodat je een scheerapparaat kunt kopen?

-Ben je ziek? Je ziet er zo slecht uit.

-Je krijgt wel uitgemergeld gezicht hoor met die baard.

-Je bent elke kans om aantrekkelijk gevonden te worden nu wel kwijt met dat haar op je gezicht.

Zomaar een greep van de opmerkingen van deze week.
Wat eigenlijk een compliment is, want dat betekend dat hij groeit! :D (Y)
 

RBBP

Baard
Zo denk ik er ook over @Rothbeard62 :D
Ben gewend de opmerkingen van ze te krijgen over mijn (som wat extremere) sport en/of eet gedrag, dus het is een compliment ook hierover reacties te krijgen. . Zou teleurgesteld zijn als het niet zo was. :p
 
Banner image
Top