KevinDePevin

KevinDePevin

Stoppelbaard
Hallo mannen,

Ik ben Kevin, 32 jaar oud en woon in het mooie zuid Limburg, Landgraaf om precies te zijn.
Sinds een jaar of 10 heb ik een baard(je) Altijd wel redelijk kort gehouden. Maar sinds afgelopen augustus heb ik het niet meer geschoren. De bedoeling is om tot 1 januari sowieso te laten groeien en dan te kijken of ik er mee door ga.

Ik heb mij al een tijdje geleden aangemeld en veel topics gelezen in die tijd. Voornamelijk over verzorging omdat ik in het begin nogal last had van geïrriteerde huid maar dat is gelukkig allemaal verleden tijd!

Hieronder een paar foto's van de afgelopen tijd.

Na 1 maand:
b65015430d2a1ba2ab9426d5c8d1e05c.jpg


Na 2 maanden:
4806783132b384b18eb600e2d7684b3c.jpg


Na 3 maanden:
2e80a01bb1b61bdb0fc7014c04f7815e.jpg


Groeten Kevin!
 
Zo! Das al een beste. Heb je een voorbeeldbaard of kijk je gewoon wat er komt? Ik vind hem zo een stuk beter staan dan de korte versie trouwens. Badass

Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk
 

KevinDePevin

Stoppelbaard
Dank je wel.

Dit is waar ik naartoe wil
dec547defd82e0b07eb30d0901fbafd2.jpg


Alleen denk ik niet dat ik zo'n snor ga laten groeien. Word nu al af en toe gek als de haren over m'n lip gaan.

Groeten Kevin
 

Texman

Koning Baard
Ha @KevinDePevin ,
Welkom op ons leuke forum.
Voor de drie maanden dat je bezig bent heb nu al een hele goeie baard.(Y)(Y)(Y)
Ik denk dat je doel wel haalbaar is. Hou ons maar op de hoogte want dat vinden we leuk.
Succes Texman :)>
 

KevinDePevin

Stoppelbaard
Ik ben sowieso van plan iedere maand een soortgelijke foto als hierboven te maken.

Die van volgende maand zal iets meer gestyld zijn omdat ik 13-12 voor de eerste keer naar een barbier ga om er wat model in te laten brengen.

Groeten Kevin
 

Mdbruin

Baard
Mooie baard zo, groeit inderdaad lekker door.
Gebruik je al baardolie? Dit helpt bij mij om de prikkeling van de lip behoorlijk te verminderen. Met de notitie erbij, 2x gebruikt aangezien ik het pas sinds gisteren heb.
 
Dank je wel.

Dit is waar ik naartoe wil
dec547defd82e0b07eb30d0901fbafd2.jpg


Alleen denk ik niet dat ik zo'n snor ga laten groeien. Word nu al af en toe gek als de haren over m'n lip gaan.

Groeten Kevin
Dat is idd een mooi exemplaar. Zo'n snor staat wel heel goed maar ik word er zelf ook altijd gek van als hij langer is. "Normaal" eten of drinken zonder dat alles er onder zit krijg ik dan niet meer voormekaar.

Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk
 
L

LeatherBeardEd

Guest
Welkom, je doel kun je halen. Je snor is makkelijker in dit model te krijgen als de haren langer zijn. Dus gewoon laten groeien !
 

Carlstein11

Volle Baard
Welkom Kevin
En succes met het halen van je doel. Al lijkt me dat niet zo moeilijk zo te zien je bent al een flink eind in de richting(Y)
 

Bolt

Zware baard
Dank je wel.

Dit is waar ik naartoe wil
dec547defd82e0b07eb30d0901fbafd2.jpg


Alleen denk ik niet dat ik zo'n snor ga laten groeien. Word nu al af en toe gek als de haren over m'n lip gaan.

Groeten Kevin

Goéd voorbeeld! Ga ik ook voor.
[DOUBLEPOST=1542462803][/DOUBLEPOST]Welkom en succes!
 

KevinDePevin

Stoppelbaard
Hey Mannen,

Even een 16 weken update:
(let maar niet op het chagrijnige gezicht, ik was net wakker)

409fa6ca87d75a472c1caa434a563ee5.jpg


8f0dbb8afdee84f9accd6051e00d34de.jpg


In de 16 weken heb ikalleen mijn nek geschoren en af en toe mijn snor bij geknipt. Wel merk ik dan mijn bakkebaarden/wangen qua dikte veel minder zijn dan mijn nek. In de onderstaande foto zie je goed dat daardoor een Bolling vanuit mijn kaak ontstaat. Dit heb ik alleen aal de rechterkant overigens. Heeft iemand hier een truck je of oplossing voor om dit recht te krijgen?

5fe2c34834e5c427b811a78f2d76cba6.jpg


Groeten Kevin
 
Banner image
Top