Azbane

Kenneth baardreis.

Discussie in 'Baard laten groeien' gestart door Kenneth, 21 sep 2019.

1. Kenneth

Kenneth Baard

Hahahaha, Idd @Hartenheer de rechterkant is afwijkend van de linkerkant. Goed
    Hahaha @Hartenheer, ja maar dan een correct geknipte snor. De rechterkant is idd afwijkend.:D:D(Y)
    --- Dubbele posts samengevoegd, 9 nov 2019 ---
    Klopt, ik vindt dat hij een hele gave baard en snor heeft. Al is de rechterkant wat afwijkend. :p(Y)

Texman, Skaggy en Laurent1965 vinden dit leuk.
  2. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

Tsja, Greg Berzinsky…maar vergeet niet, dat hij bij Beardbrand werkt en deze mannen zijn iedere dag urenlang bezig met stylen van hun baard en snor.

Het zgn. losknippen zou ik nog even achterwege laten,zoals @Bolt al aangaf.
    Je zit nu net op het groeimoment, dat de snor zo'n 2 cm. buiten de mondhoeken komt en zich dan nog niet van de baard onderscheidt.
    Zelf zit ik nu op 6 cm. buiten de mondhoeken en heb dus dezelfde "look" als Berzinsky. De snor valt dan over de baard en is duidelijker zichtbaar.

Philipe Dumas knipte hem in het begin ook los van de baard, maar is daarmee gestopt.

image.jpeg

Texman, Skaggy, Yainderidoo en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Kenneth

Kenneth Baard

Ha die Prof, klopt hoor ik heb hem wel gezien op You Tube. Hij is er idd uren mee bezig, maar dat ben ik echt niet van plan. 6 cm is een goeie indicatie, daar kan ik wel wat mee. Nog even geduld hebben dus..Thanks Prof!!!(Y):D

Texman, Skaggy, Joep en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Gunter

Gunter Baard

Ik vraag mij (serieus) ook af hoe hij het allemaal doet. Ik volg hem niet actief, maar op één of andere manier kom je niet om deze man heen als je ook maar iets googled m.b.t. baarden.

Volgens mij:
    - werkt hij als advocaat of makelaar. Niet bepaald een bijbaan en hij zal hiervoor ook bijscholing moeten blijven volgen.
    - Is hij getrouwd en heeft hij een gezin.
    - Gaat hij (volgens één van zijn laatste vlog's) vier a vijf keer per week naar de sportschool, en zijn lichaamsbouw bewijst ook dat hij dat doet
    - Gaat uitdagingen aan voor de beard brand alliance, de vlog die ik dus zag ging hij de uitdaging had betrekking op het verbeteren van zijn tijd op vijf kilometer hardlopen
    - Hij vlogt, dus dat zal niet alleen opnemen zijn maar ook bewerken en plaatsen, de meeste zijn voor beardbrand
    - hij reist ook voor zijn werk en beardbrand
    - En blijkbaar staat hij ook uren voor de spiegel. Over zijn stijl valt zeker te twisten, hij voert hem wel tot in perfectie uit en dat kost dus inderdaad veel tijd.

Ik snap werkelijk niet hoe hij dit allemaal in één week gepropt krijgt, ik denk dat er aan de overkant van de grote plas meer uren in een dag zitten. :confused:

Robin83, Texman, Skaggy en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. Ardjan

Ardjan Baardaap

Staat je hartstikke goed @Kenneth! (Y) De stekeligste fase heb je nu gehad; gaat alleen maar mooier worden! :):D
    Volhouden! Stache gaat episch worden! :D

Kenneth, Texman, Skaggy en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Laurent1965

Laurent1965 Zware baard

Voor een handle-bar de snor vanuit het midden steeds naar buiten kammen, en vooral niet knippen, hooguit enkele haartjes in het midden die nergens naar toe willen.
    Zal enige last geven met eten en drinken in het begin, maar dit komt goed na verloop van tijd.
    Goede keuze trouwens!! Succes! (Y) ;)

Bolt, Kenneth, Texman en 5 anderen vinden dit leuk.
    Mijnbaard Woody Citrus Baardset
  7. Skaggy

Skaggy Baard

Baard en snor zien er goed uit Kenneth en gaan nog veel mooier worden! Succes met het groeien van je epische snor! (Y):)>

Bolt, Kenneth en Texman vinden dit leuk.
  8. Kenneth

Kenneth Baard

Hi Laurent, ik ben al enig tijd bezig om mijn snorharen te trainen. Door middel van kammen en strijken, vormt zich al beetje een Handlebar.. Ik heb er vertrouwen in dat het gaat Goed komen. Thanks:)>(Y)
    --- Dubbele posts samengevoegd, 10 nov 2019 ---
    Thanks Skaggy, gaat helemaal goed komen(Y)

Skaggy, Bolt en Laurent1965 vinden dit leuk.
  9. ProfessorMelchior

Als je de snor wilt strijken doe dit dan niet met een stoomstrijkijzer!

image.jpeg

Yainderidoo, Robin83, Skaggy en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. Kenneth

Kenneth Baard

:D:D:D

Texman, ProfessorMelchior en Skaggy vinden dit leuk.
  11. Kenneth

Kenneth Baard

Bij de baardsnoeier langs geweest. 20191130_124509.jpg

Michel73, Skaggy, Laurent1965 en 9 anderen vinden dit leuk.
  12. Yainderidoo

Yainderidoo Zware baard

Stad Groningen? Mooi hoor!!!!;) (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

Skaggy, Laurent1965, Bolt en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Ardjan

Ardjan Baardaap

Zo te zien niet alleen 'langs geweest', maar ook binnen geweest! :D
    Ziet er weer pico bello uit! En die snor maakt het helemaal af! (Y)

Skaggy, Yainderidoo, Laurent1965 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Olav1975

Olav1975 Volle Baard

Ziet er goed uit! Goede snor ook!

15. Nib85

Nib85 Baard

Ziet er prima uit.
    Toch gekozen om het midden van de snor wat bij te laten knippen zie ik. Staat hartstikke goed en ik persoonlijk vind het heel begrijpelijk. Wat een drama dat lange haar over je lippen en in je mond. ;)

Tevreden over de zwarte raaf verder? Hebben meerdere vestigingen heb ik wel eens gezien. Veel verschillende tarieven ook.
    Kun je wellicht iets meer vertellen over prijs/kwaliteit, duur van knipbeurt, voorlichting, advies, etc.

Skaggy, Ardjan, Yainderidoo en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Texman

Texman Koning Baard

Je baard ziet er keurig uit en je snor met gekrulde punten maakt het geheel af.
    Goeie look ook en het staat je goed (Y)(Y)(Y).

Skaggy, Yainderidoo, Laurent1965 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. mcvries

mcvries Baard

Goeie kleuren ook! Mooi man.

18. ProfessorMelchior

Perfect plaatje en een heel sjieke handlebar! :)>(Y)

19. Kenneth

Kenneth Baard

Ik heb idd ge k oze
    Tja, wat moet ik ervan zeggen. Ik ben zeer tevreden over hoe ik werd behandeld er werd goed geluisterd naar mijn wensen en werden ook zodanig uitgevoerd. De hele zaak heeft een uitstraling van een echte barbier zaak/mannen wereld waar vrouwen absoluut niet welkom zijn. De prijs kwaliteit verhouding is top, voor 23 euro val je geen buil aan. Echt een aanrader..

Skaggy, Nib85, Joep en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Bolt

Bolt Volle Baard

Ziet er top uit kerel (Y):)>

Skaggy, Kenneth, Joep en 2 anderen vinden dit leuk.
Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina