Kan ik wat feedback krijgen op m’n baardgroei? (24 jaar)

motormuis2001

Stoppelbaard
Hey allemaal,

Ik ben 24 jaar en wil graag een mooie, volle baard laten groeien. Ik ben nu bezig met laten staan, maar ik twijfel soms of het echt potentie heeft of dat ik beter iets korter of anders kan doen. De foto's zijn de huidige situatie na 7 weken groei.

Ik zou het super waarderen als jullie mijn baard zouden willen beoordelen en tips geven – groei, vorm, eventuele verbeterpunten, wat jullie zouden doen, etc.

Heb ik volgens jullie potentie om een goede baard te laten groeien?
Alle feedback is welkom!

Bijlagen

• 20251127_092414.jpg
    20251127_092414.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 24
  • 20251130_173516.jpg
    20251130_173516.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 20
  • 20251130_173531.jpg
    20251130_173531.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 21

Ivan

Volle Baard
Op de middelste foto zie je linksonder duidelijk een kale plek, misschien kan je je baard een paar maanden vrijuit laten groeien en zien of die haarloze plek nog steeds duidelijk zichtbaar is? Het is trouwens mogelijk dat met de stijgende leeftijd je gezichtsbeharing nog voller zal worden. Ik ben nu 42 jaar en mijn baard is tegenwoordig voller dan 18 jaar geleden, ik heb haar op plaatsen die op mijn 24ste nog kaal waren.

motormuis2001

Stoppelbaard
Op de middelste foto zie je linksonder duidelijk een kale plek, misschien kan je je baard een paar maanden vrijuit laten groeien en zien of die haarloze plek nog steeds duidelijk zichtbaar is? Het is trouwens mogelijk dat met de stijgende leeftijd je gezichtsbeharing nog voller zal worden. Ik ben nu 42 jaar en mijn baard is tegenwoordig voller dan 18 jaar geleden, ik heb haar op plaatsen die op mijn 24ste nog kaal waren.
Ja klopt. Ik zit er inderdaad aan te denken om het gewoon de tijd te geven. Bedankt voor de feedback!

SnorHans

Baard
Hallo,
je snorgroei heeft best wel potentie en die kale plekken trekken misschien vanzelf dicht als de jaren doortikken. Ook zien donkere of zwarte haren er sowieso altijd wat voller en dichter uit. Gewoon proberen zeg ik!

Ivan

Volle Baard
Hallo,
je snorgroei heeft best wel potentie en die kale plekken trekken misschien vanzelf dicht als de jaren doortikken.

De snor van de topicstarter is trouwens voller dan mijn snor was op mijn 24ste. Mijn snor bestond op mijn 24ste nog duidelijk uit twee delen, er was toen nog een kaal plekje in het midden dat tegenwoordig vrijwel verdwenen is.

SnorHans

Baard
De snor van de topicstarter is trouwens voller dan mijn snor was op mijn 24ste. Mijn snor bestond op mijn 24ste nog duidelijk uit twee delen, er was toen nog een kaal plekje in het midden dat tegenwoordig vrijwel verdwenen is.
Ja dat klopt ook voor mij. Als ik naar mijn foto’s van tien jaar geleden kijk, zie ik alleen een paar snoertjes aan de rechter- en linkerkant die een beetje proberen op een snor te lijken, en dat kinpatroon was helemaal niks. En kijk er nu maar! IMG_6514.jpeg

motormuis2001

Stoppelbaard
De snor van de topicstarter is trouwens voller dan mijn snor was op mijn 24ste. Mijn snor bestond op mijn 24ste nog duidelijk uit twee delen, er was toen nog een kaal plekje in het midden dat tegenwoordig vrijwel verdwenen

Ja dat klopt ook voor mij. Als ik naar mijn foto’s van tien jaar geleden kijk, zie ik alleen een paar snoertjes aan de rechter- en linkerkant die een beetje proberen op een snor te lijken, en dat kinpatroon was helemaal niks. En kijk er nu maar! Bekijk bijlage 29631
Aah kijk. Dat is een verschil inderdaad met nu!

Banner image