Kan iemand mij in contact brengen met Zonnebloem ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonnebloem al even gevolgd naast wat andere markante forumleden, toen ik nog geen lid was. Ik krijg nu echter de indruk dat hij het forum niet meer bezoekt
weg uit de voorstelronde ?
topic at gestart was met een voor- en nafoto van je baard ook weg ?
In ieder geval ik had hem willen schrijven met een pb,
heeft min of meer te maken met een onderdelenmagazijn voor de oldtimer DS
Kent iemand van jullie forumleden hem wat persoonlijker en kun je mij evt. adresgegevens mailen via een pb
Ik doe dit even via een topic, omdat ik niet weet niet hoeveel leden allemaal een pb'tje stuur.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
IK heb inderdaad de indruk dat de activiteiten van Zonnebloem zijn gestopt op het forum.
Hij had zich aangemeld tijdens mijn reis en ik ken geen enkel forumlid persoonlijk.
Adresgegevens hebben we niet van onze leden.
 
IK heb inderdaad de indruk dat de activiteiten van Zonnebloem zijn gestopt op het forum.
Hij had zich aangemeld tijdens mijn reis en ik ken geen enkel forumlid persoonlijk.
Adresgegevens hebben we niet van onze leden.


e-mail aanmeld adres wellicht ?
Mag en is beter uiteraard in een pb aan mij
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik ben zowat voor 90% overtuigd Arjay :cool:

@ Reiziger: ook e-mail adressen zijn uiteraard privé dus ik denk dat we die beter niet verspreiden aan derden zonder toestemming van betrokkene ;)
 
Ik ben zowat voor 90% overtuigd Arjay :cool:

@ Reiziger: ook e-mail adressen zijn uiteraard privé dus ik denk dat we die beter niet verspreiden aan derden zonder toestemming van betrokkene ;)

Daar had ik even niet aan gedacht, maar je hebt helemaal gelijk. Dank voor het berichtje
 
Beste moderatoren,
Dit is inmiddels opgelost.
De man niet gesproken maar via via is een en ander, onderdelen oldtimers, geregeld. Kan slotje op of topic verwijderen. Heeft nl geen functionele restwaarde
Met dank
 

Beste Arjay
Bedankt voor de vriendelijke response. Rolleyes ?!
Het ontgaat mij overigens waar dit allemaal op gestoeld is ?
Ook de opmerking inzake de reuk van Zonnebloem, Blackadder of FransGerard
Dat soort opmerkingen.
Het komt een beetje over als puberaal gedrag van scholieren die elkaar stiekem tijdens de les een briefje toeschuiven om vervolgens kinderachtig samen te kunnen ginnegappen.
Sluit het topic gewoon omdat je dat kunt of gaan we afwachten of Cowboy nog terug reageert met een opmerking over mij, overigens een raadsel voor mij.
Als je wat tegen mij hebt doe dat in een pb of kom mij tegemoet hier met een open vizier.
Dat kun je en past je zoveel beter in plaats van dit kinderachtige gedrag
Als ik iets verkeerd doe, moet je het over de tafel gooien.
Dat geeft mij de kans om er op te kunnen reageren.
Laat het gesmoezel svp achterwege.
Ik denk dat jullie aardige kerels zijn en dat meen ik oprecht,
Hans
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Jij weet donders goed waar die rolleyes voor bedoeld zijn.. Mijn geduld met jou is allang op, je hebt aan Cowboy te danken dat je hier, onder je zoveelste profiel, nog kunt komen ouwehoeren.
Je zult zelf waarschijnlijk het pubertje zijn die zich verveelt in z'n schoolvakantie..
En nee, dan ga ik je niet pb-en, want je weet bij 3 bans ondertussen wel dat je hier niet gewenst bent lijkt me..

Ja, ga maar onschuldig doen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Banner image
Top