Kan dit wat worden?

Gille

Stoppelbaard
Hallo baarden allemaal!

Ik ben gille, op weg naar de 30 jaar en vind het tijd om wat meer volwassen er uit te zien :). Ik heb de voorbije 10 jaar met een mini stoppelbaardje rond gelopen omdat ik dacht dat het nooit wat zou worden. Nu wil het toch even een kans geven om een baard te laten groeien. Ik vrees alleen dat ik letterlijk van een kale reis terug kom :confused:. Nu net 3 weken onderweg maar het is gene vette. Enkele grote gaten worden alleen maar zichtbaar. Doorzetten of zit er weinig potentieel in?

Groeten :)>
 

Bijlagen

  • IMG_20171202_113920.jpg
    IMG_20171202_113920.jpg
    735,1 KB · Weergaven: 144
  • IMG_20171202_114034.jpg
    IMG_20171202_114034.jpg
    332,9 KB · Weergaven: 141
  • IMG_20171202_114113.jpg
    IMG_20171202_114113.jpg
    683,7 KB · Weergaven: 129

TMG1961

Baardaap
Welkom Gille, 3 weken is nog erg vroeg in de ontwikkeling van je baard. Geef de baard de tijd, minstens 3 maanden. Maar er zit zeker potentieel in. Als je een volle baard wil laten staan dan scheermes achter slot en grendel en niets scheren, ook je hals niet. Succes met je baardreis.
 

Freerider

Baard
Welkom, en precies wat TMG zegt, niet scheren en ook je hals laten groeien! Er zit zeker potentie in en gaten vullen zich om nog iets, anders worden deze wel gedicht door de haren er omheen.
Kijk maar eens wat baardgroeiverslagen, weet zijn er meer met grotere gaten geweest, die nu echt een mooie baard hebben.

deze tekst is mede mogelijk gemaakt door de crappy vertaling van de auto-correctie van mijn telefoon
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom op het forum ;)

Drie weken is inderdaad nog erg vroeg om al conclusies te trekken.
Gewoon de tijd geven om te kijken wat het over een 4 à 6 maanden zal zijn en ondertussen goed verzorgen.

Niet TE vele foto's nemen tijdens je baardreis.
Wekelijks zal voor frustratie zorgen omdat je haast geen verschil zal zien.
Maandelijks zal echter motiverend werken omdat er dan wél een verschil te zien zal zijn.

Succes ermee (Y)
 

Glenn

Baard
Deze heeft zeker de potentie om een mooie grote baard te worden.
Over die open plekjes zou ik me zeker geen zorgen maken want die zijn zo opgevuld mettertijd.
Het is gewoon een kwestie van geduld te hebben en er niet mee beginnen te rotzooien met trimmer en of schaar en dergelijke.
Beloof jezelf van er tenminste +3 maanden van af te blijven en bekijk dan pas welke richting je verder wilt,
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum!
En terwijl je een baard laat groeien heb je genoeg tijd om het forum eens door te lezen en antwoord op je vragen te krijgen.
 

Gille

Stoppelbaard
Ik heb de link even bekeken freerider, je kan een hoop bedekken met kammen zie ik!! Vanaf welke lengte kan zo'n kammetje eigenlijk dienst doen?
 

Gille

Stoppelbaard
Even geleden dat ik hier was. Ben nu 2 maanden ver. Nog steeds eigenlijk niets om over te schrijven maar ik laat mijn baard wel verder groeien! :)> Hopelijk verdwijnen de kale plekken op termijn! (Y)
 

Bijlagen

  • baard2maandenrechts.jpg
    baard2maandenrechts.jpg
    68 KB · Weergaven: 82
  • baard2maandenlinks.jpg
    baard2maandenlinks.jpg
    74,7 KB · Weergaven: 84
  • baard2maandenvoor.jpg
    baard2maandenvoor.jpg
    70,7 KB · Weergaven: 82
Banner image
Top