Kam.

P

Pellie

Guest
Ik kam nog steeds af en toe met zo'n goedkoop plastic zakkammetje en ik kan me helemaal niet vinden in het verhaal over 'statisch haar'. Heb er geen last van. Mss omdat mijn baard nog geen yeard is.... :)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik kam nog steeds af en toe met zo'n goedkoop plastic zakkammetje en ik kan me helemaal niet vinden in het verhaal over 'statisch haar'. Heb er geen last van. Mss omdat mijn baard nog geen yeard is.... :)
Ik heb een verzameling kammen in allerlei materialen, maar op het werk gebruik ik ook een ordinair, goedkoop zakkammetje en ik (wel over de Yeard heen) heb ook nog nooit enig statisch effect beleeft.
 

istawa

Zware baard
Plastic kammen zijn vaak gezaagd en blijven dus haken in je baard. Daar heb je met hout en hoorn geen last van... en het oog wil ook wat

it aint over until the fat lady sings
 

JeroenP

Volle Baard
ik ben het helemaal eens met Arjay. Zelf gebruik ik een plastic kammetje van de Etos/DA/Kruitvat (dezelfde kam andere winkel) en deze bevalt prima. En de houten kam heb ik gedoneerd aan vrouwlief...
 

Nib85

Volle Baard
ik ben het helemaal eens met Arjay. Zelf gebruik ik een plastic kammetje van de Etos/DA/Kruitvat (dezelfde kam andere winkel) en deze bevalt prima. En de houten kam heb ik gedoneerd aan vrouwlief...

Hier net zo, die houten dingen vind ik niet echt geweldig (heb er 2 van "onze webwinkel", een grof- en een fijngetande). Ze zijn met name te groot. Verwacht er één dezer dagen(/weken) eentje uit China samen met een klein borsteltje.

Voor alsnog meest tevreden over de standaard Etos kam en de borstel van haar van de kruitvat.
Enige nadeel is inderdaad dat hij wel eens blijft hangen in een stukje baard, maar het mooie van zo'n kam is dat ik dan gewoon het brede stuk pakt en heb ik nergens meer last van.
Hoe dit zit met een echt grote baard weet ik natuurlijk niet.
[DOUBLEPOST=1504994220][/DOUBLEPOST]Neemt niet weg dat ik die hoornen kam een prachtig ding vind en hem wellicht nog wel eens meebestel bij "mijnbaard".
 
Banner image
Top