Kam of borstel

Beatle

Baard
gebruik nu ongeveer een jaar een houten kammetje om elke dag beetje mijn baard te kammen, maar zit al ruime tijd te twijfelen of ik ook een baardborstel zal aanschaffen of niet
vraag me af of een borstel lekker werkt voor een "langere" baard

mijn baard is nu ongeveer 7cm (10 als je de haren strekt) vanaf de onderkant van mijn kin,

de prijs van zo'n borstel heeft me altijd een beetje tegengehouden, maar wil het ook wel graag proberen, iemand ervaringen?
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Ik gebruik een borstel van het merk Zenner (Kruidvat), een vierkante en een ovale.
Zo af en toe gebruik ik ook mijn baardborstel uit de USA (Hebbedingetje) KLIK HIER

Zenner ovaal.jpg Zenner vierkant.jpg
 

maximum

Zware baard
Hoi..Of een borstel lekker werkt moet je gewoon uitproberem(Y)Ik denk persoonlijk onmisbaar maar dat is ieder voor zich;)In de topic kamverslaving heb ik een goedkope optie van de kruitvat gepost die ik zelf onder andere gebruik..grt:)>
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Volgens mij is er al een ander topic waarin hier uitgebreid op ingegaan wordt.
Kam er borstel hebben (voor mij) beide een ander nut en heb ik dus ook beide meermaals in mijn arsenaal zitten.

Borstel, zeker die harde borstels (OAK bijvoorbeeld), zijn best wel een paardenmiddel en moet je niet veel vaker dan 1 maal daags gebruiken.
Deze gebruik ik 's ochtends na het douchen om losse haartjes en vuil uit de baard te werken, dus nite eens zozeer om te modelleren.

Een (houten) kam gebruik ik regelmatig wanneer ik denk dat het nodig is.
 
Banner image
Top