Kale plekken in baard

Kevinq

Stoppelbaard
Hallo heren,
Deze week ben ik begon aan een nieuwe poging om mijn baard te laten groeien.
Alhoewel dit slechts de 5 / 6 dag is dat ik mijn baard laat staan, valt het me op dat er nauwelijks haar doorkomt onder mijn kin (net als een paar maanden geleden).
Nu vroeg ik me af of dit nog gaat komen.
En of het voor mij mogelijk is om een volle baard te laten staan gezien de resultaten tot dusver.
 

Bijlagen

  • 20161001_101217.jpg
    20161001_101217.jpg
    420,8 KB · Weergaven: 157
  • 20161001_101310.jpg
    20161001_101310.jpg
    437,1 KB · Weergaven: 168
  • 20161001_101225.jpg
    20161001_101225.jpg
    415,2 KB · Weergaven: 157

Diederik

Volle Baard
Ik zou me over m'n kin geen zorgen maken als ik jou was. Een bekende zorgenzone zijn de wangen.

Succes met de jeuk (want die zul je krijgen). Gewoon volhouden, het wordt steeds leuker.
 

maximum

Zware baard
Welkom..In alle eerlijkheid kun je wel al concluderen zelfs na 1 week dat je geen volle bezetting hebt qua haargroei.Ik zou het eens lekker een paar maandjes laten gaan en wellicht ontstaat er iets moois:)>
 

Kevinq

Stoppelbaard
Thanks guys, in het achterhoofd houdend dat haar op de wangen waarschijnlijk lastig gaat worden, heb ik een voorbeeld op het internet erbij gezocht.
 

Bijlagen

  • unnamed.jpg
    unnamed.jpg
    34 KB · Weergaven: 73

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Je kan uiteraard kijken naar wat de mogelijkheden zijn, maar ik zou eerst een hele tijd wachten om te kijken wat het potentieel is.
Sommige haren groeien nu eenmaal niet zo snel als andere.
Over een paar maand kan je kijken waar je naartoe kan qua model ;)
 

Kevinq

Stoppelbaard
Super bedankt voor jullie informatie heren, alleen na 2 weken zag het er nog hetzelfde uit als de eerste 5 à 6 dagen en die net niets begroeiing wil ik graag niet een paar weken mee rondlopen.
Vandaar dat ik heb besloten een stoppelbaard te nemen, wat prima bevalt.
Nogmaals bedankt gasten, over een jaar of 1 à 2 probeer ik het opnieuw #ben nog jong
 
Banner image
Top