Jullie mening en tips?

BaartB

Stoppelbaard
Dag allen,

Ik ben nu al een hele tijd bezig om mijn baard te laten staan om te kijken of het wat zal worden. Een aantal positieve reacties en het wennen van m'n vriendin zijn al een goed gegeven. Echter ben ik zelf nog onzeker over het feit of het wat zal worden. Dit omdat ik het gevoel heb dat ik een niet al te volle groei heb. Ook de verschillende kleuren door elkaar (door mezelf vaak lapjesbaard genoemd) helpen niet mee aan een positief gevoel over het geheel. Graag jullie mening over de potentie van mijn baard.
Wat betreft verzorging heb ik al vele haren die pieken weggeknipt. Dit omdat ze alle kanten uitgroeien en er ook vaak knikken inzitten. Kammen of wrijven helpt dan maar voor even.
Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • DSC_0341.JPG
    DSC_0341.JPG
    274,1 KB · Weergaven: 184
  • DSC_0340.JPG
    DSC_0340.JPG
    277,4 KB · Weergaven: 171
  • DSC_0342.JPG
    DSC_0342.JPG
    281,1 KB · Weergaven: 179
  • DSC_0343.JPG
    DSC_0343.JPG
    276,1 KB · Weergaven: 170

BaartB

Stoppelbaard
De foto's met flits geven een meer realistisch beeld. Excuus
 

Bijlagen

  • DSC_0344.JPG
    DSC_0344.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 124
  • DSC_0352.JPG
    DSC_0352.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 121
  • DSC_0353.JPG
    DSC_0353.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 107

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Wat ik zie is gewoon een goede groei.. (Y)
Hoe langer je wacht des te meer haren die door zullen komen. Ook als je het wat langer laat groeien zal het snel dichter en voller worden/ lijken.
Komt helemaal goed!
 

Almer

Baard
Ziet er goed uit hoor, beetje variatie in kleur heb je meestal wel maak je daar geen zorgen om. Zodra die opvult is dat juist het meest badass!

Bijknippen is nooit erg maar draai er niet teveel in door, je bent meestal de enige die het opvalt ;)
 

BaartB

Stoppelbaard
Bedankt mannen! Ik laat hem nog lekker een tijd woekeren.
Ik lees verder dat je zo min mogelijk bij moet werken. Ik blijf de haren gewoon de godganse dag de juiste richting in wrijven. Begint al een behoorlijk vaste handeling te worden :D
 

GlennBG

Volle Baard
Hoi, welkom. Goeie baard nu al hoor. Bij mij ook meerdere kleuren, wat doe je er aan..niets dus. Geniet van je baardreis!!
 

BaartB

Stoppelbaard
Het wordt een uitdagende reis met de nodige weerstand van de wederhelft! Maar dankzij jullie ben ik gelukkig geen eenzame fietsen..
 

Fernand

Baard
Welkom, het belangrijkste is wat je er zelf van vindt. De omgeving moet er maar aan wennen.
Als je niet weet wat jezelf wilt qua lengte etc is de stelregel "when in doubt, grow it out" of nederlands bij twijfel niks doen en doorlaten groeien.

Je kan beter langer laten groeien en een visie/model visualiseren (ook kortere modellen) en dan beslissen wat voor jou de baard is waarmee jezelf, baas, werk, vrouw etc ook mee kan leven.
 

Ab79

Baard
Je hebt zo te zien meer aanleg dan ik en bij mij begint het langzaam maar zeker ook op te vullen allemaal.
Dus dit gaat ook wel goedkomen (Y)

:)>
 

maximum

Zware baard
Hoi, welkom. Goeie baard nu al hoor. Bij mij ook meerdere kleuren, wat doe je er aan..niets dus. Geniet van je baardreis!!

Bij mijn is mijn snor licht rossig..En mijn baard donker bruin..Mijn snor heb ik in mijn 8 maanden lange baardreis al 2x bij gekleurd:rolleyes:Had het liever niet hoeven doen maar wel een goede oplossing voor mijn eigen gevoel;)Beard up:)>
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Baard groei is inderdaad prima denk ik zo. Het is gewoon echt ff een lastige fase waar je doorheen moet.
Ook de Hans'en, Maximums en Arjay's van deze wereld hebben er mee te maken gehad! :D;)
 

BaartB

Stoppelbaard
Mannen, hier een update! En groeit lkkr door..
 

Bijlagen

  • DSC_0408.JPG
    DSC_0408.JPG
    2 MB · Weergaven: 72
  • DSC_0386.JPG
    DSC_0386.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 70
  • IMG_20160202_100914.JPG
    IMG_20160202_100914.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 86
  • DSC_0382.JPG
    DSC_0382.JPG
    308,6 KB · Weergaven: 73
Banner image
Top