JS Sloane Hair Dressing Balm

zenn

Zware baard
Gezien Azbane's Face & Beard Moisturizer jammergenoeg al enige tijd niet leverbaar is; dit maakt mijn baard echt superzacht, gebruik het meestal gedurende de nacht. Heb 'k even iets anders opgepikt; JS Sloane's Hair Dressing Balm...

JS_Sloane_Lafyette_Hair_Dressing_Balm_PomadeShop.png
JS_Sloane_Lafyette_Hair_Dressing_Balm_Ingredients_PomadeShop.png


"...is een bescherming voor droog haar. De Balsem herstelt dik en ruw haar en geeft je haar een mooie natuurlijke glans. Geeft een mooie definitie en textuur aan je haar zonder dat je haar verzwaard wordt. Dit product werkt ook perfect voor je baard!". - Aldus de makers.

'K ben het hiermee quasi mee eens; het product doet mij zelf denken aan 'Bossman's Jelly Beard Oil' alleen in dikkere consistentie, waardoor het niet gemakkelijk wegsmeerd. Ook verzwaard het wel het haar door de Lanoline die er in zit verwerkt, dit zorgt daarentegen wel weer voor glanzende & zachte baard. En daarbij heeft het ook een flinke 'hold', die heel snel droogt. De geparfumeerde geur doet mij overigens denken aan de authentieke 'de Vergulde Hand'.

Dus, in de baard? Nee, het lijkt wel behangerslijm. In het hoofdhaar? Dat kan prima.
 
Banner image
Top