Jouw baardgroei en de liefde, al die willen te kaap'ren varen

Het lied gaat over een groep zeevaarders genaamd "Jan, Pier, Tjores en Corneel".[1] Tegenwoordig worden deze namen wel verbasterd tot "Jan, Piet, Joris en Corneel".

Het lied somt een aantal kenmerken van de zeevaart op en meldt dat iedereen die daaraan wil meedoen, een baard moet hebben. Daarmee wordt bedoeld dat ze geen baardloze jongens moeten zijn, dat ze mannen moeten zijn die van aanpakken weten en niet voor een kleintje vervaard zijn.

Off topic of juist niet ?

Vrouwen willen een (b) aardige man of eigenlijk toch niet, weg met de metro seksueel en gewoon een stoere vent ? Die 3 dagen stoppelbaard die al zo aantrekkelijk zou zijn voor de dames.
Waarom ik vroeger soms uitging en resultaten uitbleven of te weinig voorkwamen. Ik was te netjes en dus te saai ! Een glad geschoren hoofd, jasje dasje

Wat zijn jullie ervaringen if i may ask so, met de dames of naar believen heren, in het dating gebeuren / relatie / huwelijk, Waren die gladde wangen en kin net zo betoverend voor de dames dan een wat scrubby face of een goede baard.
In my opinion heb ik mij altijd tot vandaag verwonderd in de onbegrepen schepsels van de andere sekse.

Kortom kunnen wij in zijn algemeenheid dames charmeren met wellicht die baard. Grof gezegd zullen de sterksten domineren in de natuur en is het wellicht (of 100 % zeker) wat onze partners van ons willen en welke mannetjesdieren mogen paren en welke niet
 

Lennchu

Baard
Qua dating maakt het denk ik niet zo veel uit als ik dit zo hoor.
Ik kan me nog herinneren van mijn heftige stap periode dat de dames die elke man wou, altijd bezet waren door de zogehete 'klootzakken.'

Echter moet ik er wel bij zetten, zij zijn er toen niet beter op geworden, en met een beetje geduld komt iedereen er bovenop.
Nu ik mijn baard laat staan merk ik wel dat ik vaker aangekeken word, wat voor reden dit ook heeft, je kan er natuurlijk altijd iets uit halen.
Het is soms zelf zo erg dat mijn vriendin niet met me over straat wilt omdat ik constant bekeken word :p
 
Qua dating maakt het denk ik niet zo veel uit als ik dit zo hoor.
Ik kan me nog herinneren van mijn heftige stap periode dat de dames die elke man wou, altijd bezet waren door de zogehete 'klootzakken.'

Echter moet ik er wel bij zetten, zij zijn er toen niet beter op geworden, en met een beetje geduld komt iedereen er bovenop.
Nu ik mijn baard laat staan merk ik wel dat ik vaker aangekeken word, wat voor reden dit ook heeft, je kan er natuurlijk altijd iets uit halen.
Het is soms zelf zo erg dat mijn vriendin niet met me over straat wilt omdat ik constant bekeken word :p

Herkenbaar. Leuke meiden / dames, die veelal met klootzakken liepen. De soms kleine criminelen in de plaats waar ik destijds woonde, ik mag dit zeggen want ze stonden in ons grote plaatjesboek met foto en historie (lang geleden 8 jaar straatdienst gedaan in de periode Hill Street Blues op tv, wie kent het nog ?) Weleens een meid moeten ontzetten 's-nachts want vriend had losse handjes, dat ik dacht, ga met mij om, ik vind jouw zo leuk. Gewoon soms plaatsjes van meiden, waardoor je door je hoeven kon zakken van spontane adoratie, et Dieu crea la femme, zoiets. En dan gingen ze om met superklootzakken. Maar goed, ik heb toch omgang gehad met een aantal leuke meiden, maar toch. Sommige vrouwen gaan kennelijk toch voor de foute gasten of zijn zelf fout. Gaan om met de lelijkste figuren, want er is poen of gingen dus om met de sjonnies cq criminelen.
Mijn huidige nog kortstondige experiment gaat het mij wellicht nog zeggen ? Of die opkomende baard gaat wat los maken of niet. Daar ik momenteel een single ben kan ik het testen over een poosje door bv eens een nieuwe foto te uploaden op een datingsite. Tenslotte wil je in de markt blijven, spreek voor mijzelf uiteraard. De andere sekse wil ook graag liefst aantrekkelijk blijven of er iets aan doen. Push up bh's ? Verschil is toen ik jouw leeftijd had, baarden niet zo in waren, wie hadden ze dan wel ? Ik kende er weinig in de omgeving of familie / kennissen. Echt soms zag je dat soort mannen Ook via de media, op tv Chriet Titulaer, maar dat leek mij nou geen beest die ongeremde emoties bij dames zou opwekken met zijn baard. Barry Gibb destijds vond ik een prachtbaard hebben. Die hadden schoolmeisjes wel als poster boven hun bed.chriet.jpeg barry.jpg a123.jpg
 
Ik denk dat vrouwen je leuk vinden om wie jij bent. Met of zonder gezichtsbehang. Of vrouwen meer naar je zullen kijken omdat je een mooie of stoere baard hebt, misschien maakt het een verschil, maar het is geen gegeven. Voor iedere man zal dat anders opgaan. Soms maakt het je wat aantrekkelijker, soms kun je het beter afscheren ? In principe is iets voor jezelf, wil je vrouwen imponeren zul wellicht meerdere troeven op tafel brengen. Maar zijn dat de vrouwen, die je wilt ? Een kennis van mij vroeg de auto eens te leen voor een vrijdagavond, omdat hij indruk wilde maken. Ook betaalde hij steevast met een biljet van 100, ook al was het om iets goedkoops af te rekenen. De flap van 100 was bedoeld om indruk te maken. Ik spreek hem al een poosje niet. Of hij zit nu met een lief doodgewoon wijfie op de bank of hij gaat nog steeds door het stof en wringt zich in allerlei bochten voor het toch ongrijpbare. Ik denk dat de 3 dagen baard wel uit is en geen indruk meer maakt. Succes
 
Banner image
Top