Johnny`s poging tot Baard

rainman

Baard
Goede baardgroei, dat kan zeker wat moois worden. Je haren groeien wel richting je zijkant op. Of je kamt het die kant op dat kan ook, ik zou je adviseren om elke ochtend met een borstel je haren naar beneden te borstelen en ze die kant op te trainen.
 

Johnyyy

Stoppelbaard
Goede baardgroei, dat kan zeker wat moois worden. Je haren groeien wel richting je zijkant op. Of je kamt het die kant op dat kan ook, ik zou je adviseren om elke ochtend met een borstel je haren naar beneden te borstelen en ze die kant op te trainen.
Thanks voor de tip, ben er meteen mee begonnen
 

Johnyyy

Stoppelbaard
Mannen,

Inmiddels weer 2 weken verder.
Alles gaat op zich wel goed, af en toe wat struggle’s.
Om een of andere reden vinden sommige mensen het normaal om zonder dat je iets vraagt te zeggen dat ze je baard afschuwelijk vinden, terwijl als je een lelijk shirt aan doet of je kapsel gek kamt je nooit niemand hoord.

Verder ook wel veel positieve reacties van mensen die het vooral bewonderen en ruig vinden.
Me moeder vind het bijvoorbeeld verschrikkelijk maar me broers vinden het helemaal de shit.

zal zo ff paar foto’s plaatsen.
Iemand nog tips of tricks? Of motivatie speaces
 

Bijlagen

  • 2BD11746-81EE-4678-8C8E-6025D901E7E1.jpeg
    2BD11746-81EE-4678-8C8E-6025D901E7E1.jpeg
    216,6 KB · Weergaven: 61
  • E81EDAEA-E91D-41F7-8460-5670D0A67B92.jpeg
    E81EDAEA-E91D-41F7-8460-5670D0A67B92.jpeg
    235 KB · Weergaven: 56
  • B73596C3-9D12-4C51-A2FA-3C4A7B12F810.jpeg
    B73596C3-9D12-4C51-A2FA-3C4A7B12F810.jpeg
    205,6 KB · Weergaven: 58
  • 0AB11414-2763-496D-8C39-6AB36F70C288.jpeg
    0AB11414-2763-496D-8C39-6AB36F70C288.jpeg
    210,4 KB · Weergaven: 55

Texman

Koning Baard
Ha @Johnyyy ,
Je baard ziet er prima uit dus alle reden om verder te gaan (Y)(Y)(Y).
Helaas heb je mensen die het niet kunnen laten om ongevraagd hun afkeuring te laten blijken over jouw baard. We hebben er allemaal wel eens mee te maken :eek:.
Gelukkig zijn er ook mensen die het prachtig vinden zoals jouw broers.
Dus geniet vooral van je baard ;).
Texman :)>
 

Skaggy

Volle Baard
Smaken verschillen en zo ook het wel of niet kunnen waarderen van de baard en dat mag maar wanneer dat onaardig geventileerd wordt zegt dat denk ik ook wel wat over het karakter van degene die het commentaar levert... Andersom geldt dit natuurlijk ook ...
De baard staat je goed John.:D;) (Y):)>
 

Skaggy

Volle Baard
Moeders willen nu eenmaal dat hun kind hun kind blijft en daar past geen baard bij. Denk gewoon iets hormonaals :D:D:D
Zelfde bij grootmoeders..
Dat zijn ook mijn grootste tegenstanders.
Niets van aantrekken, je baard staat je goed (Y)
Dat zou inderdaad wel eens aan de hand kunnen zijn. Mijn moeder kan mijn baard ook niet echt waarderen :confused: maar mijn schoonmoeder daarentegen wel. Schoonmoeder ziet haar dochter natuurlijk liever met een man dan met een kind getrouwd. :cool: (Y):)>
 

Texman

Koning Baard
Toen ik mijn baard voor het eerst liet staan waren mijn ouders niet erg enthousiast maar mijn moeder vond het al gauw prima en dat is altijd zo gebleven :).
Ze heeft zelfs eens tegen mijn vader gezegd dat hij ook zijn baard moest laten staan, maar dat is er niet van gekomen :D.
Mijn oudere broer heeft toen hij jong was een korte baard gehad en later vooral een stoppelbaard. Tegenwoordig gaat hij super glad door het leven :eek:.
 

Johnyyy

Stoppelbaard
Mannen, zou het voor mij al iets zijn om een x een bezoekje te brengen aan een barbier om er een beetje een model in te maken? En dan bedoel ik voornamelijk het gedeelte bij de bakkebaarde/net eronder.
Heb wel een soort voorbeeld wat me vet lijkt.
 

Bijlagen

  • 42AC92E7-8847-4C62-9ED3-47545AF50827.jpeg
    42AC92E7-8847-4C62-9ED3-47545AF50827.jpeg
    28 KB · Weergaven: 59
  • 4336FB59-24D9-42CB-8946-C69EF314A096.jpeg
    4336FB59-24D9-42CB-8946-C69EF314A096.jpeg
    210,4 KB · Weergaven: 58

Ardjan

Baardaap
Ik zou het nog 2 maanden laten groeien! ...en dat meen ik serieus!
Dan heb je namelijk wat overlengte en kan er beter een model worden ingebracht!
'k Zou dus nog even geduld hebben! Het ziet er echt niet verkeerd uit!
Bakkebaarden kun je zelf misschien wat faden. Doe het in kleine stapjes; en dus niet te rigoureus!
Beard on! :)>(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Johnyyy ,
Ik denk niet dat een bezoekje aan de barbier nu al nodig is.
De man op je voorbeeldfoto heeft een langere baard dan jij op het ogenblik.
Daarbij komt dat je overlengte nodig hebt om er een model in te laten zetten.
Dus als je het kan uithouden zou ik nog een tijdje doorgaan met groeien.
Texman :)>
 

Johnyyy

Stoppelbaard
Oke, thanks boys. Dat is net ff de motivatie die ik nodig heb.

het is voor mij allemaal nieuw en soms kijk ik in de spiegel en dan denk ik aiiiii. En erna kijk ik en dan denk ik Coooool. En dan heb je af en toe een extra motivatie nodig haha. Nou Kenne we er weer 1 maand tegenaan tot de volgende update
 

Skaggy

Volle Baard
Oke, thanks boys. Dat is net ff de motivatie die ik nodig heb.

het is voor mij allemaal nieuw en soms kijk ik in de spiegel en dan denk ik aiiiii. En erna kijk ik en dan denk ik Coooool. En dan heb je af en toe een extra motivatie nodig haha. Nou Kenne we er weer 1 maand tegenaan tot de volgende update

Goedzo, lekker laten groeien die baard. (Y):)>
 
Banner image
Top