Jimmy en de Baard

Rothbeard62

Volle Baard
Oke, zie nog steeds niet de onderbouwing, maar goed geeft niet. En Jimmy....zeker niet kaal scheren :) Doe ik wel voor je ;-)

Wat bedoel je toch? Is er "onderbouwing" nodig voor het hebben van hoofdhaar?? (bij een man dan, hoe zit dat eigenlijk bij vrouwen?) :rolleyes: Ga bv eens met mijn neefje praten: net 20 jaar en wordt (is) nu al kaal. Dat maakt hem doodongelukkig! Hij heeft niet de keus om kaal of met een bos haar rond te lopen, maar zou die keus toch echt dolgraag willen hebben!
 
Laatst bewerkt:

Laurent1965

Zware baard
Geweldige baard en kuif Jimmy!! (Y)

Ik ben al vanaf mijn 20e kalend.
Niet leuk, maar doodongelukkig..., no way!
Had in de jaren 80 al mijn haar gemillimeterd, liep toen bijna niemand mee, trendsetter!
Altijd stiekem toch ergens jaloers geweest op zo'n volle kop haar, maar goed, het is wat het is, en daar moet je het beste van maken!

Gelukkig zijn we allemaal uniek, mooi toch?! :)
 

Jimmy16

Baard
Beste vrienden

Na een lange tijd afwezig geweest te zijn, wil ik toch nog eens van mij laten horen.

Het is een zeer moeilijke en zware periode geweest, ondertussen gaat het weer iets beter en daarom vind ik het tijd om nog eens een stand van zaken te geven.

Ondanks de moeilijke tijd is mijn baard nooit weggeweest. Integendeel, hij is echt een stuk van mezelf geworden. Zoals hij nu staat, voel ik me er erg goed bij een past hij mijn inziens het best bij mijn persoonlijkheid. Voordien zag ik vaak niet mezelf in de spiegel of op foto's.

IMG-20210618-WA0023.jpg 20210618_231954.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ha @Jimmy16,
Leuk dat we weer wat van je horen fijn dat het ook weer wat beter gaat. Probeer dat vast te houden.
Of je baard nu lang of kort is maakt bij jou niet zoveel uit omdat je zo'n goede baardgroei hebt dat iedere lengte bij je past.
Wat wel belangrijk is hoe jij erbij voelt en het is dan ook goed om te lezen dat je deze vorm en lengte prettig vind (Y).
Groet en sterkte,
Texman:)>
 

Geert77

Baard
Beste vrienden

Na een lange tijd afwezig geweest te zijn, wil ik toch nog eens van mij laten horen.

Het is een zeer moeilijke en zware periode geweest, ondertussen gaat het weer iets beter en daarom vind ik het tijd om nog eens een stand van zaken te geven.

Ondanks de moeilijke tijd is mijn baard nooit weggeweest. Integendeel, hij is echt een stuk van mezelf geworden. Zoals hij nu staat, voel ik me er erg goed bij een past hij mijn inziens het best bij mijn persoonlijkheid. Voordien zag ik vaak niet mezelf in de spiegel of op foto's.

Bekijk bijlage 19667 Bekijk bijlage 19668
Zeer mooie baard. Het staat je heel goed.
 
Banner image
Top