Jimmy en de Baard

Jimmy16

Baard
Zowel het kapsel als je baard zien er fantastisch uit TOP.
Wat ik vooral mooi vind zijn de wanglijn en de halslijn, die mooi parallel lopen op de foto (Y)(Y)(Y)
Dankjewel voor het compliment! Echter dat parallel lopen is eerder toevallig en dat effect wordt wel een beetje versterkt door de hoek van de foto :rolleyes:
Maar toch leuk dat je het aanhaalt :)
 

burak91

Stoppelbaard
En ja hoor, er is een heel stuk af :rolleyes:

Nu hij zo kort is, heb ik terug zin gekregen om hem terug te laten groeien. (Y)
En dat betekent voor mij een zeer groot pluspunt omdat ik het even gehad had met die langere baard. Ik voelde me er niet helemaal goed meer bij.
Ik ben dan ook iemand die graag van variatie hou, wat helaas met een baard wat moeilijk is.

Het komt erop neer dat de zijkanten bijgetrimd zijn, de onderzijde een flink stuk is ingenomen en mijn snor dan toch terug bijgeknipt. Vooraan aan mijn baard is er niets afgehaald.

Er is onderaan juist genoeg weggenomen zodat het frontale gedeelte (wat voor de massievere look zorgt) nu gelijk komt met de onderzijde.
Zo blijkt dus dat daar nog heel wat achterstand was een dag is nu terug gelijk getrokken.
Dit maakt dus dat ik nu een betere basis heb om mijn baard forser te laten groeien.

Het is een flinke stap terug, maar ik heb er absoluut geen spijt van. In neem mijn beslissingen altijd zeer bedachtzaam, ik ga niet over één nacht ijs. Dat maakt dat ik nooit spijt kan hebben omdat ik mijn keuzes met recht en rede maak. Wil dit zeggen dat ik geen slechte keuzes maak? Nee, maar als je weet waarom je die keuze gemaakt hebt, is het steeds de juiste.

Ben ik tevreden over de kwaliteit van het werk? Misschien niet de volle 100%, maar ik ben zeker niet ontevreden. Ik had vooral nood aan 1op1-hulp, iemand die terug de basis kon leggen en me richting kon geven, zodat ik het zelf opnieuw kan bijhouden. En dat is wel gelukt.
Ik ben bij Chaplins geweest in Antwerpen. Daar ben ik een paar jaar geleden ook een tijdje geweest bij mijn eerste baardperiode.

Beter korter en terug zin hebben om te laten groeien dan nog steeds te lang en met hetzelfde slechte gevoel te blijven zitten en misschien zelfs helemaal stoppen (Y)
cf468646ed10cbc4b4afc677f937d3eb.jpg

390d1c7a9c225a114e2017adb19713fb.jpg

Ik vind jou een beetje lijken op een Turkse acteur genaamd Mehmet Akif Alakurt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Jimmy16

Baard
cf468646ed10cbc4b4afc677f937d3eb.jpg

390d1c7a9c225a114e2017adb19713fb.jpg

Ik vind jou een beetje lijken op een Turkse acteur genaamd Mehmet Akif Alakurt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mij vergelijken met een acteur? :rolleyes:
Ik ken hem niet, maar bedankt voor het compliment!
Echter mijn acteerprestaties zijn niet om over naar huis te spreken :D:D:D
Die man heeft wel een vergelijkbare baardgroei zo te zien (Y)
 

Arjean

Baard
De kappers en barbiers moeten in België helaas de deuren gesloten houden. Daarom zelf maar de tondeuse bij de hand genomen en het onkruid OP mijn hoofd wat bijgesnoeid.

Echter mijn baard heb ik alweer een tijdje zijn ding laten doen. Die is weer volop in lengte aan het toenemen. Dankzij het bijwerken afgelopen maanden is het gewicht meer naar voren geschoven, wat het massieve karakter ten goede gekomen is. Laat we nog maar wat groeien!

:)>:)>:)>

Wat mij betreft prima geslaagd! Voordeel van deze maatregelen is dat onze baarden de kans krijgen om groot en sterk te worden.

Nu doe ik overigens altijd alles zelf. Persoonlijk vindt ik het erg leuk om te doen en je bespaard ook een hoop geld uit door niet iedere 2 mnd naar de barbier te gaan
 

Jimmy16

Baard
Mooie baard hoor en opzekerrrrrrr een mooie kuif.(Y)
Dankje!
Ja, die kuif...
Daar heb ik deze week al serieus op gevloekt :D.. Op zich blij dat die wat lengte gekregen heeft nu de kappers niet open mogen. Dat was op zich ook mijn bedoeling.
Helaas achter die kuif zit nog een hele bos onkruid, welke in telkens moet trachten te verstoppen achter mijn kuif. Helaas is mijn haar zo volumineus dat dit met momenten onbegonnen werk is.
Dat moet regelmatig ingekort en uitgedund worden om niet overwoekerend te worden. Maarja, dat mag nu niet.
Ik probeer dan maar zelf wat te snoeien door er mijn shavette af en toe stevig door te halen. Gelukkig heb ik zoveel haar dat dat niet al te nauwkeurig dient te gebeuren :D:D

Vanmorgen goed de haardroger gebruikt, moest er zelfs geen producten in duren vandaag, het blijft zo al vanzelf staan :cool:
 

Texman

Koning Baard
Vandaag mijn baard nog eens een verwenmomentje gegeven. Heeft hem deugd gedaan zo te zien :)>

Daarom nog eens een foto update. Een autoselfie stak nog niet in mijn portfolio, bij deze dan.

Fijn weekend allemaal!
Ha Jimmy,
Je baard ziet er schitterend uit en wat de kuif betreft op de foto staat hij erg mooi (Y)(Y)(Y).
Je bent gezegend met een kop met veel en dik haar, beschouw het als een voordeel want ik denk dat je niet gauw kaal zal worden ;).
Texman :)>
 
P

Pellie

Guest
Prachtig hoor, de combi baard en hoofdhaar. Wees blij dat je zo'n goeie bos hoofdhaar hebt. Dat geeft je mogelijkheden die veel mannen niet hebben! ;)(Y)
Nu vraag ik mij serieus, met mijn kale kop af, welke mogelijkheden dat zijn buiten deze 2 en dat is naar een kapper gaan en gel erin smeren. o_O
Wil niet zeggen dat het kapsel niet mooi is, integendeel (Y)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rothbeard62

Volle Baard
Nee totaal niet :p, ik scheer me kaal omdat ik dat wil, maar ik vraag me serieus af welke voordelen haar heeft voor een man. Ben gewoon benieuwd naar je onderbouwing of voorbeelden daarvan.

Echt waar? Haar geen voordelen? Wat heb je dan aan een baard?? :p

Seriously: veel mannen worden al jong kaal en zouden er alles aan doen om zo'n kop met haar te hebben als Jimmy. Hoe verklaar je anders het gigantische succes van alle haar transplantatie klinieken?
 

Jimmy16

Baard
Nee totaal niet :p, ik scheer me kaal omdat ik dat wil, maar ik vraag me serieus af welke voordelen haar heeft voor een man. Ben gewoon benieuwd naar je onderbouwing of voorbeelden daarvan.
Een bos haar heeft wel degelijk voordelen, maar een kale kop heeft die even goed. Daarbij hebben ze ongetwijfeld allebei ook hun nadelen. :D:D:D

Wat het beste is? Dat is er niet, gwn puur persoonlijke voorkeur.

Gebruik gwn de troeven die je van Moeder Natuur gekregen hebt. Daarom dat ik ook niet dat gevecht aan ga om het af te scheren (lijkt me een hopeloze queeste). Net zoals ik mij al sinds mijn 18de (14 jaar) niet meer glad geschoren heb.

We zullen dus maar behaard en bebaard door het leven blijven gaan! :)>:)>:)>
 
Banner image
Top