Jimmy en de Baard

Jimmy16

Baard
En ja hoor, er is een heel stuk af :rolleyes:

Nu hij zo kort is, heb ik terug zin gekregen om hem terug te laten groeien. (Y)
En dat betekent voor mij een zeer groot pluspunt omdat ik het even gehad had met die langere baard. Ik voelde me er niet helemaal goed meer bij.
Ik ben dan ook iemand die graag van variatie hou, wat helaas met een baard wat moeilijk is.

Het komt erop neer dat de zijkanten bijgetrimd zijn, de onderzijde een flink stuk is ingenomen en mijn snor dan toch terug bijgeknipt. Vooraan aan mijn baard is er niets afgehaald.

Er is onderaan juist genoeg weggenomen zodat het frontale gedeelte (wat voor de massievere look zorgt) nu gelijk komt met de onderzijde.
Zo blijkt dus dat daar nog heel wat achterstand was een dag is nu terug gelijk getrokken.
Dit maakt dus dat ik nu een betere basis heb om mijn baard forser te laten groeien.

Het is een flinke stap terug, maar ik heb er absoluut geen spijt van. In neem mijn beslissingen altijd zeer bedachtzaam, ik ga niet over één nacht ijs. Dat maakt dat ik nooit spijt kan hebben omdat ik mijn keuzes met recht en rede maak. Wil dit zeggen dat ik geen slechte keuzes maak? Nee, maar als je weet waarom je die keuze gemaakt hebt, is het steeds de juiste.

Ben ik tevreden over de kwaliteit van het werk? Misschien niet de volle 100%, maar ik ben zeker niet ontevreden. Ik had vooral nood aan 1op1-hulp, iemand die terug de basis kon leggen en me richting kon geven, zodat ik het zelf opnieuw kan bijhouden. En dat is wel gelukt.
Ik ben bij Chaplins geweest in Antwerpen. Daar ben ik een paar jaar geleden ook een tijdje geweest bij mijn eerste baardperiode.

Beter korter en terug zin hebben om te laten groeien dan nog steeds te lang en met hetzelfde slechte gevoel te blijven zitten en misschien zelfs helemaal stoppen (Y)
 

Bijlagen

  • IMG_20201022_092218_compress83.jpg
    IMG_20201022_092218_compress83.jpg
    303,3 KB · Weergaven: 129
  • IMG_20201022_084538_compress20.jpg
    IMG_20201022_084538_compress20.jpg
    296,1 KB · Weergaven: 128
  • IMG_20201022_084558_compress37.jpg
    IMG_20201022_084558_compress37.jpg
    262,4 KB · Weergaven: 121

tijn

Zware baard
Nou ik blijf erbij, ik vind het een mooie baard. Lang ,kort maakt niet uit het blijft een mooie baard. Fijn ook dat je blij bent met je beslissing. Nu weer lekker laten groeien(Y)
 

Texman

Koning Baard
De barbier heeft het heel mooi gedaan en het staat perfect (Y)(Y)(Y).
Probeer niet te krampachtig met je baard om te gaan want dat geeft alleen maar onnodige stress :confused:.
Gewoon lekker doorgaan en als je baard weer langer wordt ga je weer naar de barbier want daar is niets mis mee :)
 

Jimmy16

Baard
De kappers en barbiers moeten in België helaas de deuren gesloten houden. Daarom zelf maar de tondeuse bij de hand genomen en het onkruid OP mijn hoofd wat bijgesnoeid.

Echter mijn baard heb ik alweer een tijdje zijn ding laten doen. Die is weer volop in lengte aan het toenemen. Dankzij het bijwerken afgelopen maanden is het gewicht meer naar voren geschoven, wat het massieve karakter ten goede gekomen is. Laat we nog maar wat groeien!

:)>:)>:)>
 

Bijlagen

  • 20201214_112004.jpg
    20201214_112004.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 62

tijn

Zware baard
De kappers en barbiers moeten in België helaas de deuren gesloten houden. Daarom zelf maar de tondeuse bij de hand genomen en het onkruid OP mijn hoofd wat bijgesnoeid.

Echter mijn baard heb ik alweer een tijdje zijn ding laten doen. Die is weer volop in lengte aan het toenemen. Dankzij het bijwerken afgelopen maanden is het gewicht meer naar voren geschoven, wat het massieve karakter ten goede gekomen is. Laat we nog maar wat groeien!

:)>:)>:)>
Nou ik vind dat je geslaagd bent voor de kappersopleiding. Ziet er goed uit,dat je nog naar de kapper gaat(Y)
 

Texman

Koning Baard
Zowel het kapsel als je baard zien er fantastisch uit TOP.
Wat ik vooral mooi vind zijn de wanglijn en de halslijn, die mooi parallel lopen op de foto (Y)(Y)(Y)
 
Banner image
Top