Jimmy en de Baard

Jimmy16

Baard
Dank voor de positieve reacties alweer (Y)(Y)(Y)

De bovenzijde van mijn snor loopt gewoon wat achter (trage groeiers) waardoor ik wat volume mis. Dit zal dus op termijn wel beteren,waardoor ik gewoon geduld moet hebben.

Verder ben ik uiteraard zeer blij met de huidige vorderingen!
Het vraagt anders wel allemaal net iets meer aandacht 's morgens. Even het voor en na beeld deze morgen :D
 

Bijlagen

  • IMG_20200803_104330.jpg
    IMG_20200803_104330.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 91
  • IMG_20200803_112000.jpg
    IMG_20200803_112000.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 94

Texman

Koning Baard
Na 4 weekjes wordt het nog eens tijd voor een foto-update :D...

Het groeiproces gaat zeer goed. Ik merk dat ik er met baardolie alleen niet meer kom om alles in het gareel te houden. Met de Azbane baardbalsem lijkt het voorlopig nog te gaan. :p

De snor, tja, ben uiteindelijk gezwigd om deze centraal toch wat bij te trimmen en langer naar de zijkanten toe. Dit was wel een verademing! :eek::)
Op foto lijkt dit allemaal nog goed mee te vallen, maar had hem graag wat dikker en voller gehad, nu is het toch maar vooral een 'doorkijksnor'. :confused::D
Maar misschien komt dit nog wel op termijn.

Momenteel heb ik mijn vooropgestelde doel eigenlijk gehaald denk ik. Enkel vooraan mis ik nog wat volume voor die forse look.
Anderszijds zie ik toch wel graag een echte volle Baard, dus de trimmer komt er voorlopig nog niet aan te pas :D:D:D

We baarden verder! :)>:)>:)>
Ik vind het een mieters mooie baard (Y)(Y)(Y).
 

Texman

Koning Baard
Dank voor de positieve reacties alweer (Y)(Y)(Y)

De bovenzijde van mijn snor loopt gewoon wat achter (trage groeiers) waardoor ik wat volume mis. Dit zal dus op termijn wel beteren,waardoor ik gewoon geduld moet hebben.

Verder ben ik uiteraard zeer blij met de huidige vorderingen!
Het vraagt anders wel allemaal net iets meer aandacht 's morgens. Even het voor en na beeld deze morgen :D
En je snor is ook best mooi (Y)(Y)(Y) en die kan ook nog wel een stuk dikker worden ;).
 

Jimmy16

Baard
Met zo'n baard kan er gewoon niets fout gaan! ;)
Toch wel... Uitschuiven tijdens aflijnen bijvoorbeeld :eek::eek::eek:
Ben niet goed in het hanteren van de trimmer op plaatsen die je niet goed kan zien. Dus hemelse schrik om (in spiegelbeeld) een verkeerde beweging te maken :eek::eek:
[DOUBLEPOST=1597862487][/DOUBLEPOST]
Dat wordt een mooie

Verstuurd vanaf mijn CPH2021 met Tapatalk
Dankjewel! Ik hoop dat je gelijk hebt ;)
We zijn volop in aanbouw. Mijn oorspronkelijk doel heb ik bereikt. Momenteel blijft hij gwn groeien.

Denk er wel aan om eens langs de barbier te gaan.
Ben aan het sparen voor overlengte. Maar ja, wanneer heb je overlengte bij een volle Baard? :rolleyes:
Komt dat ooit? :p:p
 
Banner image
Top