Jelly beard oil

LuckyBasterd

Volle Baard
Ik heb de geurloze.. gewoon voor erbij.. maar weet niet of ik het nogmaals ga halen..
Wel handig in gebruik.. maar het nawrijven / kammen iets minder..
Geef mij maar gewoon.. Zelf fan van Mr Bear.. en maak dan ook mijn Bossman op..
Want heb ook nog de blauwe balm.. fijn en ruikt lekker maar te "nep" af en toe...
Merk dat ik puur toch af en toe prettiger vind.. Kan je ook je eigen geuren blijven gebruiken qua after.. euhhh.. never-shave
 

Yainderidoo

Zware baard
Ik heb Jelly van Bossman bij Barbatum besteld. Bevalt me prima! Smeert lekker weg en voelt prima. En de geur Magic is heerlijk.....samen met Old money op nummer 1 in mijn Baardenrommeltje.
Wat je ook koopt en hoeveel....geen verzendkosten bij Barbatum. Ook nog voordeel bij het kopen van drie en keuze welke geur of verschillende...maakt niet uit. Veel goedkoper dan mijnbaard.nl moet ik eerlijk zeggen.
117a0cfe8e133fe0-photo.jpg
 

Ardjan

Baardaap
'k Gebruik deze elke dag; de gold-versie dan; en bevalt me prima! Al diverse andere beardbalms geprobeerd; maar valt steeds weer terug op deze! :)

Ieder zo z'n baard; ieder zo z'n balsem! :)>(Y)
 

ro0llo

Stoppelbaard
ruilen voor grave before shave bay rum 30 ml, denk 9 druppels uit gebruikt? is niet echt mijn ding.
 

Texman

Koning Baard
Ik heb de beardconditioner van Bossman (ook de gold-versie).
Is prima spul en doet wat het moet doen en de geur is noot-achtig maar niet te sterk.
 
Banner image
Top