Jelly beard oil

Ardjan

Baardaap
'k Gebruik h'm dagelijks! Voor mij, superspul! Verschillende oliën/balsems geprobeerd, maar vind deze het fijnste!

Maar iedere baard is anders; gewoon proberen!
 

Bolt

Zware baard
Ik gebruik de Jelly Stagecoach van Bossman elke dag. Ben er zeer tevreden over. Baard blijft de hele dag goed in vorm en bovendien ruikt het spul ook erg lekker. Klein nadeel is dat het de gehele dag vettig blijft, en dat je handen regelmatig onder de Jelly zitten hahaha. Maar ach dat hoort erbij. Top spul.
Veel succes ermee.
 

BigBeard

Baard
Klein nadeel is dat het de gehele dag vettig blijft, en dat je handen regelmatig onder de Jelly zitten hahaha.

Gebruik je dan niet teveel vant spul? Ik heb geen idee (nog) hoor maar dat is dan het eerste wat ik denk.

Ik dacht morgen pas het pakje te krijgen maar hij komt vandaag al:D:D.
Pest is alleen dat ik werken moet tot 22:00 dus word sowieso morgen pas proberen.

Ik hou jullie op de hoogte :)>
 

Baertmans

Stoppelbaard
Ik gebruik het ook, heerlijk spul. Stagecoach is een heerlijke geur met vanille en leer. Echt een favoriet.
In het begin gebruikte ik het dagelijks en toen kreeg ik wel wat huidirritatie. Nu gebruik ik het als afwisseling en is dat net meer aan de orde. Maar mogelijk zit er dus een stof in dat een allergische reactie kaasb veroorzaken?
Het heeft een beetje hold en is inderdaad wel wat lang vet in de baard, het is dan ook een heel ander soort product. Ik vind het een goede aanvulling op baardolie en balsem.
 

Ardjan

Baardaap
Klein nadeel is dat het de gehele dag vettig blijft, en dat je handen regelmatig onder de Jelly zitten hahaha. Maar ach dat hoort erbij.
[DOUBLEPOST=1554291245][/DOUBLEPOST]
In het begin gebruikte ik het dagelijks en toen kreeg ik wel wat huidirritatie.

Ik denk dat je dan teveel gebruikt! Gewoon een kleine toef op je hand en dan in je baard! No problem! :)
 

Bolt

Zware baard
Gebruik je dan niet teveel vant spul? Ik heb geen idee (nog) hoor maar dat is dan het eerste wat ik denk.
Nee niet teveel
Ik dacht morgen pas het pakje te krijgen maar hij komt vandaag al:D:D.
Pest is alleen dat ik werken moet tot 22:00 dus word sowieso morgen pas proberen.

Ik hou jullie op de hoogte :)>
[DOUBLEPOST=1554291245][/DOUBLEPOST]

Ik denk dat je dan teveel gebruikt! Gewoon een kleine toef op je hand en dan in je baard! No problem! :)

Hoeveelheid van een euromunt doe ik ongeveer. Is precies goed voor mij. Maar blijf altijd iets vettig
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Heb hem ook, en dan de neutrale geur zodat ik ook nog is wat anders er over kan smeren als het is ingetrokken...
Goed op de hoeveelheid letten, dat is zeer belangrijk...... Anders voelt het te vettig aan....
Meestal smeer ik het als ik niet meteen weg moet en nog niet veel zin heb.. ff de borstel er door en klaar..
moet ik de dag door toch nog (netjes) weg... dan even een styler er over... done!
Aardig spulleke, zie mijn review anders : https://baardforum.nl/threads/moeilijke-keuze-nieuwe-balm-wax.1855/page-3#post-70670
 

Bolt

Zware baard
De Jelly is voor nu mijn enige middel voor mijn Baard. Baard blijft de hele dag in vorm met dit spul. Heb ook een makkelijke baard denk ik. Kan snel vettig zijn maar dat smeer ik op de armen hoofd en wenkbrauwen. Zo glim ik van alle kanten ;)
[DOUBLEPOST=1554371336][/DOUBLEPOST]
Heb hem ook, en dan de neutrale geur zodat ik ook nog is wat anders er over kan smeren als het is ingetrokken...
Goed op de hoeveelheid letten, dat is zeer belangrijk...... Anders voelt het te vettig aan....
Meestal smeer ik het als ik niet meteen weg moet en nog niet veel zin heb.. ff de borstel er door en klaar..
moet ik de dag door toch nog (netjes) weg... dan even een styler er over... done!
Aardig spulleke, zie mijn review anders : https://baardforum.nl/threads/moeilijke-keuze-nieuwe-balm-wax.1855/page-3#post-70670

Goeie reviews @LuckyBasterd
 

BigBeard

Baard
Dank baardvrienden voor de toevoegingen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet zo'n fijn spul vind. Het in masseren is wel prettig maar had na een paar uurtjes last van jeuk. Toen ik na mn nachtdienst op bed ging vond ik het spul heel weeëg ruiken. Ik bestel het iig nooit weer.
 
Banner image
Top