Jack zijn reis naar een volle baard

SnorHans

Baard
Deze foto's zetten mij ook aan het denken. Ik heb momenteel vrij lang haar, ongeveer tot aan het begin van mijn schouders. Vele jaren geleden heb ik mijn hoofd bovenaan volledig glad geschoren, en liet er vaak een baard bij staan. Ik krijg zin om opnieuw voor de look kaal + baard te gaan. Een stijl als van JackL78 staat me wel aan, met enkel een baard, geen haar bovenaan, ligt de nadruk volledig op je baard. :)> Het voordeel is ook dat je geen werk hebt met je hoofdhaar wassen en drogen, en dat petten beter blijven zitten.

Het nadeel is dat het in de winter koud is, én dat, als je opnieuw lang haar wilt, je zóveel maanden geduld moet hebben. Ik zal daarom zeker nog tot volgende lente mijn haar bovenaan laten doorgroeien.
Bij mij is het precies hetzelfde. M’n hoofdhaar is tot boven de nek gegroeid, dat heeft wel even geduurd.

Zo, misschien nog even de lente afwachten? :p

JackL78

Zware baard
Nu mijn haarlijn zich echt niet meer zo langzaam terugtrekt, ben ik wel aan het denken gezet.
Ik zie hier bij sommigen die voor de gladde stijl zijn gegaan dat het eigenlijk best strak staat met een baard. Misschien is dat ook wat voor mij.
Gewoon proberen. Het is een grote stap in een keer maar je zult geen spijt krijgen :D:)>
Mooie foto en baard Jack (Y)
Dank je @berendgr

JackL78

Zware baard
Gisteren m’n baard laten fatsoeneren door m’n barber.
IMG_5073.jpeg

Ik wil ongeveer richting deze stijl :):)

IMG_5065.pngIMG_5066.pngIMG_5064.png
En gisteren weer een beetje baardolie en baardbalm binnen gekregen (Y) Dit merk bevalt me goed.

IMG_5095.jpegIMG_5096.jpeg

berendgr

Volle Baard
Dat is een mooi streven @JackL78 .
Je hebt wel wat geduld nodig want het is een flinke baard.
Maar dat gaat je lukken .Veel succes gewenst en hou ons op de hoogte .

JackL78

Zware baard
@berendgr
Mijn geduld zal dan inderdaad op de proef gesteld worden :)

Ik zal mijn reis hier naar toe bijhouden (Y)
Hoe staat het trouwens met jouw baard? Nog steeds dezelfde lengte of langer of misschien wel korter?

berendgr

Volle Baard
Nou dat is eigenlijk wel grappig ,mijn baard lijkt wel heel veel op de baard, die jij gekozen hebt als je doel.
De zelfde lengte en het zelfde model . Als ik een fatsoenlijke foto heb zal ik plaatsen.
(Kan wel even duren ben namelijk de hulp van mijn dochter nodig;))

JackL78

Zware baard
Nou dat is eigenlijk wel grappig ,mijn baard lijkt wel heel veel op de baard, die jij gekozen hebt als je doel.
De zelfde lengte en het zelfde model . Als ik een fatsoenlijke foto heb zal ik plaatsen.
(Kan wel even duren ben namelijk de hulp van mijn dochter nodig;))
Dat is inderdaad wel grappig Berend. Ik ben benieuwd naar de foto (Y)
Echt helemaal een baard die ik zou willen, zo'n volle, lange, regelmatige, volledig grijze! :oops::D:)> Benieuwd hoeveel jaren ik daarvoor geduld zal moeten hebben. :oops:
Dank je @Ivan . Geduld is een schone zaak zeggen ze vaak. En misschien gaat het sneller dan je zelf denkt

Ivan

Volle Baard
Echt zo'n mooie, volle baard die ik graag zou willen! :)> Ook dat hemd staat je goed, het past goed bij je baard, vind ik, ik zou graag zo'n rood, geruit hemd willen. :oops:

Banner image