Its beard o clock!!

Noizebastard666

Stoppelbaard
Hallo baardvolk!

Ben al ff jullie baardreizen aan het volgen. Mooi! Het leek me wel eens tijd om zelf ook wat te plaatsen. Mijn naam is Frank, 47 jaar uit brabant. Sinds mijn eerste gezichtsbeharing door kwam (overigens pas rond mijn19/20ste) heb ik een sik laten groeien. Veel verschillende lengtes gehad, net waar ik zin in had op dat moment. Tijdens vakanties wel eens een poging gewaagd om de rest ook te laten groeien, maar door de dunne beharing op de wangen er voortijdig weer mee gestopt. Afgelopen oktober heb ik me voorgenomen om mijn scheermes in de wilgen te hangen (behalve voor munne schedel haha) en het eens een maand of 5/6 te geven. Kijken wat het wordt. Ik ben nu dus zo'n 2 maandjes onderweg, en ben er zoals de meeste hier al helemaal verslaafd aan geraakt Goeie baardshampoo, olie en balsem aangeschaft en gaan met die baard!! Alleen die wangen he..ik weet dat het daar vaak het langzaamste gaat maar toch. Soms best frustrerend, maar we gaan lekker door! De kin, snor en kaak/hals gaan als een trein dat wel. Ik zal wat foto's erbij plaatsen. Hopelijk wordt het nog eens een goeie baard .Top forum overigens!!! Dan wil ik eindigen met de wijze woorden: Er zijn 2 soorten mensen, mannen met baarden.............en vrouwen! Spreek jullie
 

Bijlagen

  • pixlr_20181229134932736.jpg
    pixlr_20181229134932736.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 226

Yainderidoo

Zware baard
Welkom! Mooie baard hoor met die grijstinten!
Iedereen heeft wel wat Frank...en soms moet je het nemen zoals het is....ondanks bijvoorbeeld al de voorbeeldbaarden waar we graag ook wat van zouden willen hebben. Ik zou bijvoorbeeld graag rood haar gehad willen hebben....echt. Maar ik ben ook tevreden met wat ik nu heb. Kan ook niet anders....je bent zoals je bent. Nu word alles grijs als je wat ouder word.....ik ben blij met mijn grijze baard! Succes! (Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Noizebastard666 ,
Welkom op ons leuke forum.
Ik sluit mij geheel aan bij dat gene wat hiervoor al gezegd is.
Je heb een mooie baard en het staat je goed. (Y)(Y)(Y) De wangen blijven inderdaad wat achter maar je kan er pas echt wat van zeggen als je 3 maanden verder bent. Mocht het zo zijn dat je toch niet voldoende haargroei op je wangen hebt dan zou ik de wanglijn een stuk omlaag brengen. Op je kaken heb je juist weer veel baardhaar en dat geeft je de mogelijkheid om toch een mooi model in je baard aan te laten brengen. Dus lekker doorgaan met die baard.
Succes en hou ons op de hoogte want dat vinden we leuk.
Texman:)>
 
Banner image
Top