Istawa' baardreis.

istawa

Zware baard
Kom je thuis van vakantie. Is daar ook het pakketje van Ivan. Heb de Sterling besteld is kijken of ik die zout en peper kleur weer wat frisser wordt hier mee.mijn baard was wat grauw geworden van zee zon en chloor en kalkrijk water. Tis tobben hoor als baardmans . En Mrs Istawa glimlacht nog maar eens meewarig.
681be06bf82af7582aacca04c368c72a.jpg


Verstuurd vanaf mijn Nokia 8 Sirocco met Tapatalk
 

istawa

Zware baard
Gebruik de Sterling van Ivan nou sinds vrijdagavond en ik moet zeggen heerlijk spul. In de pot is het spierwit en weinig geur is ook niet zo erg want het gaat er bij deze om dat de grijze witte haren weer wat van hun oude glans terug krijgen. En dat doet het was even bang dat het een negatief effect zou hebben op de donkere haren maar niets van dat. Hold is prima voor mij. Dus ja ik lekker bij Ivan. Heb deze vakantie een fles baardchampoo gekocht van Buldog ruikt goed maar droogt mijn baard wel flink uit. Dus das niet voor herhaling voor mij.
De proef zeepjes van Ivan @superfurry nog niet getest. Tja en de olie no words needed gewoon top geur goed verzorging prima.
Beard on bro's

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8 Sirocco met Tapatalk
 

Hartenheer

Zware baard
Vreemd, mijn Sterling van Superfurry geurt zeer sterk! o_O
Dat is zeer vreemd.
Het eerst potje van SuperFurry had een heerlijke frisse geur.
Deze had ik bij een barbier in Haarlem gekocht. De bestellingen daarna waren inderdaad zeer zwak van geur.
Ivan heeft voor mij nog andere gemaakt, maar nooit meer de geur gevonden die het eerste potje sterling had. En heb toch al menig potje gebruikt.

Kreeg ook een sample van EAU DE COLOGNE mee gestuurd. Mijn vrouw vond het heerlijk.
Er stond alleen geen indicatie op wat de naam van de geur was. Ivan heeft van alle geuren die hij had een sample opgestuurd {wat een service hè (Y)} Helaas zat de geur er niet bij.

Het spul om je baard te wassen ben ik niet zo fan van.
Het ruikt voor mij nogal chemisch, en vind het {persoonlijk} niet zo lekker.
Voor een ander kan het heerlijk zijn.
 
Banner image
Top