Is dit wat ?

Omid

Stoppelbaard
Heren,

Moet ik doorgaan met het laten groeien of weghalen?

Ik heb een hele dunne baard.
 

Bijlagen

  • 15014924921681007173968.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 130
  • 15014925294902125264959.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 80

Omid

Stoppelbaard
Maar waarom weghalen? Prima baard toch? Gewoon lekker laten groeien; dunnen plekken vullen zich vanzelf.
Beard on! :)>
Omdat ik twijfel.. ik wil heel graag een dikke baard maar door de lege plekken vind ik het nog niet zo mooi.

het is nog zo dun weet niet of het dikker word met de tijd ?
 

Ardjan

Baardaap
Omdat ik twijfel.. ik wil heel graag een dikke baard maar door de lege plekken vind ik het nog niet zo mooi.

het is nog zo dun weet niet of het dikker word met de tijd ?
Er zijn veel mannen die twijfelen over hun baard; ook ik in het begin; maar geef het de tijd! 'Tijd' maakt alles anders; ook jouw baard! ;)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Je hebt helemaal geen dunne baard, maar je moet het wel de tijd geven om aan te groeien.
In de tussentijd zou je de diverse posts op het forum eens kunnen lezen, zodat je te weten zou komen, dat jouw vraag al door zeer velen voor jou gesteld en beantwoord is.
 
Gewoon door laten groeie kerel . Heb een collega op het werk met een ring baardje en zij tegen hem waarom geen baard . Waarop hij zij jaa dat groeit voor geen meter hoezo ? Zij ik jaa daar wel haar dan weer niks dan weer wel niet gelijk heel me wang maat hier en daar een haar . Ik zij hoelang had je het laten zitte jaa weekje ofzo . Hahha ik zij probeer is een maand hij gedaan en van de week kwam ik hem tegen op het werk ( hij werkt in een anderen ploeg ) en zij ik gedult woord beloond he jaaa ben erg tevreden maar mijn vriendin vind het niks het kribbelt en schuurd ( hij heeft een tragen groei ) als je het langer laat groeie en onderhoud woors het zelf zachter ( zoals in een anderen topic wat cowboy volgens mij zij was dat een stoppelbaard schuurt maar een baard streelt ;) . Wil hier jou mee zeggen dat je gewoon gedult moet hebben ik dacht eerst ook pffff dit woord niks gedult gedult gedult dat moet je hebben en dan woord je van zelf beloond op een mooie baard kerel !! Grt Danny Beard on bro ;)
 

Omid

Stoppelbaard
Gewoon door laten groeie kerel . Heb een collega op het werk met een ring baardje en zij tegen hem waarom geen baard . Waarop hij zij jaa dat groeit voor geen meter hoezo ? Zij ik jaa daar wel haar dan weer niks dan weer wel niet gelijk heel me wang maat hier en daar een haar . Ik zij hoelang had je het laten zitte jaa weekje ofzo . Hahha ik zij probeer is een maand hij gedaan en van de week kwam ik hem tegen op het werk ( hij werkt in een anderen ploeg ) en zij ik gedult woord beloond he jaaa ben erg tevreden maar mijn vriendin vind het niks het kribbelt en schuurd ( hij heeft een tragen groei ) als je het langer laat groeie en onderhoud woors het zelf zachter ( zoals in een anderen topic wat cowboy volgens mij zij was dat een stoppelbaard schuurt maar een baard streelt ;) . Wil hier jou mee zeggen dat je gewoon gedult moet hebben ik dacht eerst ook pffff dit woord niks gedult gedult gedult dat moet je hebben en dan woord je van zelf beloond op een mooie baard kerel !! Grt Danny Beard on bro ;)

Hey Danny.

je hebt gelijk geduld word beloond, alleen af en toe is het moeilijk. mijn linkerkant is mooi glad en rechts allemaal puntjes haha.
weet niet of ik het naar de zijkant moet kammen of naar beneden.

maar als ik zulke dingen lees krijg ik wel meer motivatie Thanks !!

Gr, Omid !! ;)
 
Hey Danny.

je hebt gelijk geduld word beloond, alleen af en toe is het moeilijk. mijn linkerkant is mooi glad en rechts allemaal puntjes haha.
weet niet of ik het naar de zijkant moet kammen of naar beneden.

maar als ik zulke dingen lees krijg ik wel meer motivatie Thanks !!

Gr, Omid !! ;)


Op deze forum proberen we allemaal.elkaar te motiveren kerel . En persoonlijk werkt dat heel goed . Kijk het even een tijdje aan komt wel goed kerel gewoon even gedult ook al is dat moelijk spreek uit ervaring hahah Grt
 

Julius

Baard
Lekker laten staan kan ik zeggen. Als het 3 maanden staat komt hij pas tot zijn volle wasdom. Zelf ben ik nu bijna 2 maand bezig maar kan eigenlijk niet wachten vind dat mijn baard steeds beter gaat staan en krijg er ook meer zelfvertrouwen in omdat ik zelf bepaal of ik hem laat staan en niet omdat iemand anders zegt dat dat staat. Die zijn gewoon jaloers omdat ze zelf geen dikke baard durven te laten staan.
 

JeroenP

Volle Baard
lekker laten groeien, en vertrouwen hebben. Het komt helemaal goed....gewoon afblijven.....minstens drie maanden laten groeien!!!

succes met je baardreis
 
Banner image
Top