Damn Good Soap

In den beginne

Discussie in 'Baard laten groeien' gestart door Limmy, 13 okt 2021 om 20:34.

1. Limmy

Limmy Stoppelbaard

Hoi! Nieuw hier en reuze nieuwsgierig. Na enkele keren wel een stoppelbaard te hebben gehad, welke iedere keer werd geschoren als het begon te kriebelen, nu maar eens doorzetten en de "natuur zijn gang laten gaan"! Uiteraard hier en daar wordt de natuur geholpen door de barbier. Amy tips and trucks?

Bijgevoegde bestanden:

2. mischaap

mischaap Baard

Hoi Limmy, welkom! Wachten :)>:)> Moet helemaal goed komen!

Texman vindt dit leuk.
  3. Ha Limmy,

Mooie baard al! Je wanglijn is vrij laag, daarom lijkt het misschien minder vol. Maar je hebt wel een goede dekking, dus gewoon lekker door laten groeien :)

Hoe lang heb je je niet geschoren op deze foto?

Texman vindt dit leuk.
  4. Limmy

Limmy Stoppelbaard

--- Dubbele posts samengevoegd, 14 okt 2021 om 11:45 ---
    Zoals jullie hierboven zien is het reageren nog iets te moeilijk voor mij

Texman vindt dit leuk.
  5. Texman

Texman Koning Baard

Ha Limmy,
    Welkom op ons leuke forum.
    Je hebt al een aardige beginnende baard (Y)(Y)(Y).
    Probeer je wanglijn iets hoger te laten groeien als ook je halslijn maar dan lager.
    Ook bij een korte baard krijg je dan een massievere look wat je goed zal staan.
    Veel succes en hou ons op de hoogte van je vorderingen.
    Texman :)>

Limmy vindt dit leuk.
  6. Giant

Giant Volle Baard

Welkom!
    Hst is nu een kwestie van geduld. Dan zul je versteld staan van het resultaat.
    Succes.

Limmy en Texman vinden dit leuk.
  7. Limmy

Limmy Stoppelbaard

Thanks voor de tips! Ik ga normaal naar de kapper, tevens barbier, die had me al zo vaak gezegd dat ik hem moest laten staan. Maar ja getrouwd, dus weinig te vertellen thuis. Tot ze laatst in eens zei dat ik hem nu maar eens moest laten groeien. Afgelopen zaterdag bij de kapper/barbier (kapper Joop in Rijssen, de leukste toko in Rijssen) de lijnen bij laten werken, dat lukte me niet helemaal met mijn kwast en safety razor. De reacties daar waren in elk geval positief!
    --- Dubbele posts samengevoegd, 15 okt 2021 om 20:42 ---
    Dit is de stand na een week of 4 schat ik. En ja selfies nemen is niet mijn goeiste eigenschap

Bijgevoegde bestanden:

Nib85 en Texman vinden dit leuk.
  8. Texman

Texman Koning Baard

Ziet er goed uit Limmy (Y)(Y)(Y) en leuk dat je vrouw ook vind dat je baard moet laten groeien :)

9. tijn

tijn Volle Baard

Een week of 4???? Nou dat belooft een mooie baard te worden. Nu gewoon wachten en wachten hahahahaha.

Texman vindt dit leuk.
  10. Limmy

Limmy Stoppelbaard

Ja die baard groeit harder dan mijn spaarrekening

Nib85 en tijn vinden dit leuk.
  11. tijn

tijn Volle Baard

Hahahhaa daar zullen de meeste wel last van hebben. Bij mij is het in ieder geval ook zo ja

12. Giant

Giant Volle Baard

Dat klopt, maar ik dacht ergens gelezen hebben dat een spaarrekening gelijk groeit met de afmetingen van een krulsnor.

Mad Viking Beard Butter

Deel Deze Pagina