MijnBaard.nl

Ik wil volgende middeltjes kwijt forum/topic

Discussie in 'Forumgerelateerde suggesties en opmerkingen' gestart door David, 18 mei 2015.

?

Hebben jullie hier interesse voor

1. Ja

9 stem(men)
    81,8%
  2. Neen

0 stem(men)
    0,0%
  3. Het laat me koud

2 stem(men)
    18,2%
  1. David

David Stoppelbaard

Dag Iedereen,

Ik had aan Sander voorgesteld om misschien een Topic / forum te openen waar iedereen zijn miskoopjes kwijt kan bij andere leden van het forum.
    Verder kan er dan afgesproken tussen de leden wat ze ervoor in retour willen.

Ik hoor graag of hier interesse voor is.

Groeten baardbroeders,
    David

2. Bee1984

Bee1984 Baard

Dit lijkt mij wel een goed idee! Zeker met zoiets persoonlijks als met geurtjes kan het heel goed voorkomen dat iets dat jij zelf helemaal bagger vindt, een ander dat weer helemaal top vind.

Dan krijg je een soort Vraag en Aanbod topic...

Hans vindt dit leuk.
  3. Cowboy

Cowboy Baardaap Oerbaard

Op zich zeker een goed voorstel/idee (Y)

4. Arjay

Arjay Baardaap Oerbaard

Mwah, als je een straat verderop woont vind ik het prima.. maar om dan wederom verzendkosten te betalen etc. (meeste spul past niet door brievenbus).

Maar goed, leuk initiatief voor de liefhebbers! :)(Y)

5. Sander

Sander beards be like...

Vraag me ook af of er genoeg animo voor zal zijn (en er dus ook gebruik van zal worden gemaakt). Ik wacht het even af en anders maak ik een Marktplaats sub-forum onder Verzorgingsproducten. Mocht het dan alsnog niet lopen, dan haal ik het weer weg.

Hans vindt dit leuk.
  6. Arjay

Arjay Baardaap Oerbaard

Strak plan lijkt me. Misschien dat je dan spul wat je toch niet gaat gebruiken voor een prikkie weg kan doen. Beide partijen blij (Y)

7. Sander

Sander beards be like...

Hier kunnen jullie je vraag & aanbod kwijt: http://baardforum.nl/forums/marktplaats/

Er staan wat regeltjes bij, dus lees die ook. Mocht het hele forum niet gebruikt worden, dan kan het zomaar zijn dat het ook weer wordt verwijderd... :)

Hans, Cowboy en Ronald vinden dit leuk.
  8. Cowboy

Cowboy Baardaap Oerbaard

Als ik het zo kort even bekijk is er voorlopig niet AL teveel reactie wat het topic betreft :rolleyes:

9. Sander

Sander beards be like...

Zullen we hem dan maar verwijderen? :)

10. Arjay

Arjay Baardaap Oerbaard

Geef het nog ff de tijd.. er wordt hier wat afgekocht..

11. Cowboy

Cowboy Baardaap Oerbaard

Ik zou het inderdaad nog even aanzien en binnen enkele weken (maand?) kijken of er alsnog reacties komen ;)

12. Sander

Sander beards be like...

Doen we!

13. PUNK-JAZZ

PUNK-JAZZ Guest

Topic-Verwijder-modes aub

hehehehee:p

14. David

David Stoppelbaard

Ik heb wat proraso scheercremes die wegmogen, heeft hier iemand interesse in ?

15. Macx

Macx Volle Baard

Ik denk dat er wel veel interesse is voor die Proraso scheercrèmes:D:D:D

16. Daaf

Daaf Baard

Ik gebruik minimaal vier maal per week Proraso scheerzeep, we zijn niet allemaal de trotse eigenaar van zo'n volle haarbos als dat jij hebt Macx! :D
    Ik ben alleen bang dat deze uit 2015 uitgedroogd is, dus geen interesse ;-)

#baldandbearded :)>

Macx vindt dit leuk.
Mad Viking Beard Butter

Deel Deze Pagina