Ik ga het ook maar eens proberen.

HrFreek

Baard
Dat is een beste baard hoor! Stuk grijs staat juist heel tof. Ik word dit jaar 30 en bespeur nu al wat grijze haren in de baard haha. Ben dan ook al goed kaal dus sommige mensen verjaren sneller denk ik :p.

Wat zegt je omgeving en gezin nu je een flinke baard krijgt? Allemaal positief, of ook vaak kritiek?
Ik krijg eigenlijk alleen maar positieve reacties van vrienden en collega's.
In het begin vonden de kindertjes het maar raar.
Ze zijn 4 , 6, en 8 jaar. Ze zijn er inmiddels aan gewend. En vrouwlief vind het nog steeds prima.
Krijg wel af en toe te horen dat de lengte niet langer hoeft. Maar ik zeg dan maar snel zoiets van " het moet eerst op lengte zijn wil ik er een modelletje van kunnen maken" :D(Y). En dan is het weer goed.
Dus dat komt wel in orde.
Ik hou het wel netjes bij. En neem tegenwoordig mijn baard borsteltje mee onderweg. Kan ik af en toe de boel een beetje de goede richting op borstelen als ik flink in de wind heb gestaan.
[DOUBLEPOST=1585936266][/DOUBLEPOST]
Prachtig resultaat. Ik ben net een maand onderweg en dit geeft me inspiratie om vol te blijven houden.
Goed zo(Y) daar is dit forum mede voor bedoeld.
Doorzetten die handel.
 

HrFreek

Baard
En jawel, gaat als een raket.
Vooral de snor gaat hard. Kan er al bijna een handlebar van maken als ik er wat wax in smeer:D
En moet vrij regelmatig de piekharen eruit knippen.
Maar vooralsnog gaat het prima.
Fijne avond
 

Bijlagen

  • 20200409_171612.jpg
    20200409_171612.jpg
    615,2 KB · Weergaven: 62
  • 20200409_171619.jpg
    20200409_171619.jpg
    603,9 KB · Weergaven: 60
  • 20200409_171626.jpg
    20200409_171626.jpg
    656,4 KB · Weergaven: 67
  • 20200409_171631.jpg
    20200409_171631.jpg
    640,3 KB · Weergaven: 69

HrFreek

Baard
Toen de baarden en de snorren werden uitgedeeld, heb jij volgens mij vooraan gestaan! :D
Gave baard kerel; alleen maar trots op zijn! :)>(Y)
Ben er ook zeer trots op inderdaad.
Nu nog een perfecte baardolie vinden die ook nog eens lekker ruikt.
Heb al een sample set van Mad Viking maar de meeste zijn niet helemaal mijn smaak.
Is natuurlijk heel persoonlijk, maar dat blijft wel moeilijk. Zijn er nog merken die zeker eens moet proberen of aan te bevelen ondanks het nogal een persoonlijk iets is wat betreft geur?
 

Ronnie

Baard
Ben er ook zeer trots op inderdaad.
Nu nog een perfecte baardolie vinden die ook nog eens lekker ruikt.
Heb al een sample set van Mad Viking maar de meeste zijn niet helemaal mijn smaak.
Is natuurlijk heel persoonlijk, maar dat blijft wel moeilijk. Zijn er nog merken die zeker eens moet proberen of aan te bevelen ondanks het nogal een persoonlijk iets is wat betreft geur?
Ik gebruikte Grave Before Shave aphrodisiac. Hele lekkere geur. Waarom niet zelf maken? Kun je experimenteren met de geuren.
 

Texman

Koning Baard
Het is een hele gave baard aan het worden @HrFreek. Wat zeg ik, het is een "gave baard".(Y)(Y)(Y)(Y)
Ik kan je helaas geen geur advies geven omdat ik daar niet zo van ben. Ik gebruik het liefst producten met een neutrale geur of alleen de geur van de natuurlijke ingrediënten zoals die van HA.
Fijne Paasdagen Texman :)>
 

HrFreek

Baard
Ik gebruikte Grave Before Shave aphrodisiac. Hele lekkere geur. Waarom niet zelf maken? Kun je experimenteren met de geuren.
Die je nu noemt is helaas niet meer te verkrijgen.
Ik was er al naar op zoek geweest, maar deze is nu even niet leverbaar.
[DOUBLEPOST=1586540418][/DOUBLEPOST]
Het is een hele gave baard aan het worden @HrFreek. Wat zeg ik, het is een "gave baard".(Y)(Y)(Y)(Y)
Ik kan je helaas geen geur advies geven omdat ik daar niet zo van ben. Ik gebruik het liefst producten met een neutrale geur of alleen de geur van de natuurlijke ingrediënten zoals die van HA.
Fijne Paasdagen Texman :)>
Ik snap het Texman.
Komt best een keer goed met de geur.
Ook fijne paahaas(Y)
[DOUBLEPOST=1586540459][/DOUBLEPOST]
Superbaard! En je geniet er goed van zo te zien, top!
Qua baardolie: zelf mixen! Kei makkelijk te doen, met de tips die op dit forum staan.
Zal het eens onderzoeken.
Thanks
[DOUBLEPOST=1586540535][/DOUBLEPOST]
@HrFreek nog een heel laat welkom van mij , beter te laat dan nooit .

Je hebt inderdaad een prachtige baard , zeker als hij langer wordt zal het een indrukwekkend exemplaar zijn.

Groet Gerard,
Ook bedankt.
Ben ook zeeer benieuwd hoe het gaat uitpakken.
Tot nu toe dus zeeer tevreden
 

Nib85

Volle Baard
Ben er ook zeer trots op inderdaad.
Nu nog een perfecte baardolie vinden die ook nog eens lekker ruikt.
Heb al een sample set van Mad Viking maar de meeste zijn niet helemaal mijn smaak.
Is natuurlijk heel persoonlijk, maar dat blijft wel moeilijk. Zijn er nog merken die zeker eens moet proberen of aan te bevelen ondanks het nogal een persoonlijk iets is wat betreft geur?

Mad Viking is ook niet mijn ding, behalve de Jotunns Brew. Dat is echt een fantastisch luchtje. (Y)

Aan het begin veel Bay Rum van Grave Before Shave gebruikt, ook een heel lekker geurtje.

Verder meng ik zelf wel eens wat.
Ik gebruik baardolie van de Tuinen en die meng ik dan zelf wat met druppels essentiële olie in een leeg baardolie flesje. Ik heb niet echt een vast recept, eigenlijk doe ik maar wat. Ik zorg wel dat ik het niet te sterk maak (aangezien ik het voor de nacht gebruik en het dan tevens “prikt” op de huid).
 

HrFreek

Baard
Mad Viking is ook niet mijn ding, behalve de Jotunns Brew. Dat is echt een fantastisch luchtje. (Y)

Aan het begin veel Bay Rum van Grave Before Shave gebruikt, ook een heel lekker geurtje.

Verder meng ik zelf wel eens wat.
Ik gebruik baardolie van de Tuinen en die meng ik dan zelf wat met druppels essentiële olie in een leeg baardolie flesje. Ik heb niet echt een vast recept, eigenlijk doe ik maar wat. Ik zorg wel dat ik het niet te sterk maak (aangezien ik het voor de nacht gebruik en het dan tevens “prikt” op de huid).
Het is het proberen waard natuurlijk.
De olie gebruik ik ook hoofdzakelijk als ik na het werk uit de douche stap. Overdag gaat er de balsem en wat wax in.
 
Banner image
Top