ik ben Ginger, maar ik kan geen baard groeien. Normaal?

Is dit normaal

  • ja

    Votes: 1 16,7%
  • nee

    Votes: 5 83,3%

  • Total voters
    6

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik zou toch liever enige uitleg lezen als je het niet erg vindt.

Wat is je leeftijd?
Foto?
Hoe lang heb je al gewacht met scheren,

Etc.............
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Het kan voorkomen, dat je gezien je genetica simpelweg geen baardgroei hebt, maar zoals @Cowboy reeds vermeldde, zou een en ander beter te beoordelen zijn, als je een foto bijvoegd.
 

baarda

Stoppelbaard
Alsjeblieft :) image.jpg
[DOUBLEPOST=1505509999][/DOUBLEPOST]Dit zijn donsharen en zijn wit. Op de foto lijken ze een beetje op een "echte baard" maar ze zijn dus donsharen
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Het lijkt erop, dat je gewoon een beetje late groei hebt. Je zult er waarschijnlijk jonger, dan je leeftijd uitzien.
Voor dit moment: scheren, scheren, scheren en dan zal op een gegeven moment je lichaam gaan bedenken, dat het tijd wordt voor baardgroei......en een oud hoofd, haha. :)
 

zenn

Zware baard
'K was pas rond de 25 voordat 'k überhaupt bakkebaarden kon laten staan, en pas rond m'n 30e dat 'k een baard kon laten staan. Werd ook altijd ruim 10 jaar jonger geschat. Maar zoals @ProfessorMelchior al zegt; sheren, scheren, scheren. En soms ff een paar dagen niet, om te checken of de dons over is gegaan naar 'echte' baardharen.
 
Gewoon je hoofd kaal scheren....het moet dan ergens anders groeien...;)
...en ik heb gelijk...de mannen met de langste balijnen op dit forum hebben een knikkerhoofd.:D
[DOUBLEPOST=1505576602][/DOUBLEPOST].....en rood zijn staat er los van....het is mij ook gelukt...
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
22 is inderdaad nog relatief jong als het over een baard groeien gaat.
Sommigen hebben het genetische voordeel dat op die leeftijd een baard al redelijk lukt, andere moeten helaas nog een tijdje geduld hebben en pas later komt die baard er dan door.
 

Kale666man

Baardaap
Ja maar begrijp die jongen wel,hij moet geduld hebben en soms wil het niet of kan het niet.
Een maat van mij is 57 en heeft niet eens been,arm,schaamhaar of laat staan baard of snor.
Het enige wat groeit is zijn hoofdhaar en dat is echt heel mooi dik zwart krullend haar met geen kaal plekje.
Maar over de rest heeft hij niks.
 
Banner image
Top