Iedere man een baard?

Iedere baard 'baardevast'?


  • Total voters
    10

K9Beard

Baard
Ok, de berg topics is groot, en zoekopdrachten leverden niets op, dus Mr. administrator, voel je vrij deze te deleten of door te verwijzen als 't al de revue gepasseerd is:

Iedereen op dit forum is natuurlijk pro-baard. Maar als ik zo wat politieke kopstukken bekijk de laatste tijd, dan moet ik eerlijk zeggen dat niet iedereen er op vooruit is gegaan.
Oftewel, misschien is het elke vent aan te raden het minstens te proberen, maar of zo'n nieuwe look ook 'baardevast' is, vraag ik me af. Hoe denken jullie daarover?

Politici met-of-zonder baard.jpg
 

zenn

Zware baard
Nee, 'k vind niet iedereen een baard staan of bij iemand passen; soms hebben mensen er gewoon niet de kop (of de aanleg) voor, dat kan. Ga dan voor iets anders.
 

Laurent1965

Zware baard
Ben het er ook mee eens dat sommige mannen beter geen baard kunnen laten groeien.
-Sommigen hebben er nu eenmaal het figuur, de houding of de kop niet voor.
-Zoals we allemaal weten is het tevens veel werk en hangt er ook een kostenplaatje aan om de baard in goede conditie te houden, en als je dit niet doet kan het zelfs leiden tot iets van een zwerverslook, moet je niet willen.( tenminste bij een langere baard )
 

Texman

Koning Baard
Ben ik mee eens @Laurent1965 . Daarnaast moet een baard ook met trots gedragen worden en dat lukt alleen als je er voor de volle 100% achter staat (mooie woordspeling):D Anders mis je gewoon de uitstraling en dat werkt niet.
 

Laurent1965

Zware baard
Ok, de berg topics is groot, en zoekopdrachten leverden niets op, dus Mr. administrator, voel je vrij deze te deleten of door te verwijzen als 't al de revue gepasseerd is:

Iedereen op dit forum is natuurlijk pro-baard. Maar als ik zo wat politieke kopstukken bekijk de laatste tijd, dan moet ik eerlijk zeggen dat niet iedereen er op vooruit is gegaan.
Oftewel, misschien is het elke vent aan te raden het minstens te proberen, maar of zo'n nieuwe look ook 'baardevast' is, vraag ik me af. Hoe denken jullie daarover?

Bekijk bijlage 12105
Klaas Dijkhof vind ik toch echt het levende voorbeeld van: MET. Ps, ik had nog nooit een foto zonder van hem gezien.
Plasterk ok, kan, maakt wat nonchalanter.
Baudet en Wiebes vind ik persoonlijk minder met baard, ook vanwege wat mindere groei.
 

Texman

Koning Baard
Ook hier ben ik het mee eens. Klaas Dijkhof heeft door zijn baard een sterkere mannelijke uitstraling gekregen. Het past ook goed bij zijn karakter.(Y)
Dit mis ik een beetje bij de anderen. Neemt niet weg dat als de andere politici de baard graag willen ik ze dat van harte gun.;)
 
Banner image
Top