Idee voor productendie je niet gebruik.

Boof72

Volle Baard
Ik loop al een poosje met een idee rond om van je producten af te komen die je niet of niet meer gebruik.

Het idee ben ik een keer op een ander forum tegen gekomen en daar was toen veel animo.

Daar werkte het als volgt.:
Er is een doos samengesteld met van allerlei producten door 1 iemand die redelijk veel producten had en dit niet meer gebruikte.
Daar naast had hij van diverse leveranciers producten ontvangen om te testen en een review over te schrijven op het forum. Hierdoor had hij een behoorlijk assortiment bij elkaar verzameld.
Al deze producten werden in een doos gedaan en hier kon je je voor aanmelden op het forum.
De doos werd naar je toegestuurd en dan kon je eruit halen en/of proberen, ruiken waar je interesse naar uit ging.
Voor ieder product wat je eruit haalde, stopte je een ander product terug. Of e.v.t. meer mocht je zelf ook diverse producten hebben staan die je zelf niet meer gebruik.
Dit is om uiteraard te voorkomen dat de doos leeg raakt en iemand alle producten behoud ;-)
Hierna werd de doos weer netjes dicht gemaakt en naar het volgende persoon op de lijst toegestuurd. Dit gebeurde via de lijst van aanmelding die in een topic geplaatst werd.
Op deze manier kost het je dus alleen de verzend kosten van de doos en kan je leuke producten testen, ruiken, proberen en e.vt. houden.

Nu de grote vraag :
Is hier interesse in ?
(voordat ik alles op touw ga zetten en er geen animo voor is)
 

Boof72

Volle Baard
Misschien zijn er hier op het forum nog leveranciers (@Superfurry, @Dutchbeards, @Baardforum Admin ) die hier hun medewerking aan willen verlenen?

De producten kunnen uiteraard van alles zijn, zoals olie, wax, pommenade maar ook zeep, kammen, borstels, schaartjes, lege (pipet) flesjes,of blikjes voor diegene die zelf producten samenstellen en ga zo maar door.
 

Boof72

Volle Baard

Bart1986

Baard
Leuk initiatief. Hoe kan iemand zoals ik erin tegemoet komen, aangezien ikzelf niks heb staan?
Gebruik je niks voor je baard Jofa? Of heb je gewoon geen dubbeltjes? Ikzelf ben ook zuinig op aankopen hoor, enkel wat ik gebruik heb ik staan :) groetjes
 

Boof72

Volle Baard
Dit moet geen probleem zijn hoor.
Zie het maar als een optie om producten te testen, en e.v.t. uit de doos te halen als het je bevalt.
Dit is dan een sponsoring van de genoemde bedrijven en je mede forum leden.

Misschien heb je lege producten liggen en kan iemand de verpakking wel gebruiken om zijn eigen gemaakte olie / balsem e.d. in op te slaan.
Of een kam of borstel die je niet gebruikt / bevalt of wil sponsoren en aan wil schaffen om in de doos te stoppen.
Kijk maar naar de optie's / mogelijkheden die je heb en wees creatief.
 

Bart1986

Baard
Dit moet geen probleem zijn hoor.
Zie het maar als een optie om producten te testen, en e.v.t. uit de doos te halen als het je bevalt.
Dit is dan een sponsoring van de genoemde bedrijven en je mede forum leden.

Misschien heb je lege producten liggen en kan iemand de iemand die wel gebruiken om zijn eigen gemaakte olie / balsem e.d. in op te slaan.
Of een kam of borstel die je niet gebruikt / bevalt of wil sponsoren en aan wil schaffen om in de doos te stoppen.
Kijk maar naar de optie's / mogelijkheden die je heb en wees creatief.
Ik ben zelf van België, helemaal nieuw op dit forum dus de doos moet mij zeker niet passeren, ben wel heel benieuwd naar een foto als het zover is... Dat lijkt mij een machtige doos (Y) :) Succes ermee!
 

Boof72

Volle Baard
Moet goed komen.
Om de doos naar Belgie te sturen moeten we even en oplossing bedenken, deze kosten zullen iets hoger liggen.
En zal dan door iemand op zijn rekening genomen moeten worden.
Maar ook is het dan handiger om hierna de doos in Belgie te laten circuleren, want volgens mij zijn er meerdere forum leden uit Belgie.
Zo kunnen we voorkomen dat de doos continu van en naar Belgie wordt gestuurd.
Maar voor de aanmeldingen om de doos te willen ontvangen zal ik t.z.t. een nieuw topic starten met wat regels en de volgorde van versturen.
 

Bart1986

Baard
Moet goed komen.
Om de doos naar Belgie te sturen moeten we even en oplossing bedenken, deze kosten zullen iets hoger liggen.
En zal dan door iemand op zijn rekening genomen moeten worden.
Maar ook is het dan handiger om hierna de doos in Belgie te laten circuleren, want volgens mij zijn er meerdere forum leden uit Belgie.
Zo kunnen we voorkomen dat de doos continu van en naar Belgie wordt gestuurd.
Maar voor de aanmeldingen om de doos te willen ontvangen zal ik t.z.t. een nieuw topic starten met wat regels en de volgorde van versturen.
Misschien binnen x aantal weken/maanden? Voor mij persoonlijk zou ik zeggen, beginnen met de diehards uit je eigen streek, land :)
 

WTRebel

Baard
Moet goed komen.
Om de doos naar Belgie te sturen moeten we even en oplossing bedenken, deze kosten zullen iets hoger liggen.
En zal dan door iemand op zijn rekening genomen moeten worden.
Maar ook is het dan handiger om hierna de doos in Belgie te laten circuleren, want volgens mij zijn er meerdere forum leden uit Belgie.
Zo kunnen we voorkomen dat de doos continu van en naar Belgie wordt gestuurd.
Maar voor de aanmeldingen om de doos te willen ontvangen zal ik t.z.t. een nieuw topic starten met wat regels en de volgorde van versturen.
Ik heb een adres in Nederland en in Belgie dus ik zou hem eventueel in nederland kunnen ontvangen en zelf mee naar belgie nemen om hem daar weer te verzenden naar de volgende persoon als je daarmee geholpen bent :)
 
Banner image
Top