Huismerk baardwinkel.nl

REG

Stoppelbaard
Aloha,

Iemand ervaring met baardolie van het huismerk van baardwinkel.nl
UPDATE: ik bedoel mijnbaard.nl.......
Ik ben een nieuweling mbt tot olie, wax etc. Deze producten zijn prima geprijsd om het eens ten proberen.

N.B.
Als iemand nog een goede suggestie heeft mbt baardolie e.d. voor een niet te hoog bedrag: kom maar op!

Groet,
Robert
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Met baardolie, wax, balsem, zeep en andere verzorgingsproducten is het een beetje zoals met auto's, motoren, pc's, etc....

Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren en die durven wel eens verschillen.

De meeste "bekendere" merken ontlopen elkaar eigenlijk weinig qua kwaliteit en prijs.
Vaak liggen de verschillen eerder in de geur en (voor wax) de "hold" of (voor zeep) het schuimeffect etc.........

Vaak krijg je er bij bepaalde merken nog een extra kammetje bij of het hele pakket wordt uitgebreid doordat ze er nog wat extra staaltjes aan toevoegen of iets dergelijks.

Zelf ben ik na wat uitproberen blijven hangen bij Mr. Bear Family voor zowel de "woodland" olie als de balsem. Die bevallen mij persoonlijk het best.

Als je even rondkijkt in het topic over baardolie zelf maken kan je nog veel goedkoper aan de slag. Zelf al veel van die recepten geprobeerd en de meesten werken prima, maar uiteraard kan je slechts van ver de geuren benaderen die je kant-en-klaar op de markt zal vinden natuurlijk :)>
 

Bee1984

Baard
Ik heb zelf de Tonic. Die is inderdaad lekker goedkoop en verzorgt prima. Ik gebruik deze graag op lekker warme dagen waarop ik meerdere keren mijn zwembad in duikt.
Verder heb ik nog verschillende andere oliën en balsems. Voor verschillende momenten gebruik ik een ander product. De ene keer heb je liever een zware houtgeur, de andere keer liever een subtiel en fris geurtje...

Blijft dus een kwestie van zelf lekker uitproberen waar je eigen voorkeuren liggen. Maar pas wel op voor de baard-accessoires-verzameling-verslaving die om de hoek gluurt! ;):)>
 

REG

Stoppelbaard
Dank voor de reacties.
Ik heb uiteindelijk, na wikken en wegen, het Honest Amish pakket besteld: olie, grid wax, kleine borstel en kam (+gratis kam).
Ben benieuwd!
 
Banner image
Top