Honest Amish wax/balsem

Zwollenaar

Zware baard
Omdat ik er een hekel aan heb om mis te grijpen wat baard-olie & baardbalsem betreft heb ik vanmorgen een
flesje premium baardolie en een blikje heavy duty baardbalsem besteld. Beiden waren voor de helft opgebruikt
Uiteraard van Honest Amish want ik ben erg merkentrouw. Vooral als de producten mij goed bevallen. Als de vervoerder
doet wat deze beloofd krijg ik het pakketje morgen in huis. Ik merk dat ik aan baardwax nog niet toe ben.
Sebstiaan van "Mijn Baard" vroeg mij een review te plaatsen op hun site over de heavy duty baard balsem. Ik heb
dit toegezegd en wat je toezegt moet je nakomen nietwaar!?
 

Zwollenaar

Zware baard
Vanmiddag rond 12.15 uur werd mijn bestelling van "Mijn Baard" bezorgd.
Naast de bestelde items kreeg ik blikje blanco baardwax van hun eigen
merk cadeau. Voorlopig kan ik dus vooruitheavy_duty_beard_balm_honest_amish.jpg premium_blend_baardolie_honest_amish_1_0.jpg _baardwax_mijnbaard.jpg
 

beardviking

Stoppelbaard
Ik hoorde dat honest amish een goed merk is ik gebruik zelf momenteel alleen wax en balsem van grave before shave maar wil ook een wax gaan gebruiken maar twijfel of ik de original of de extra grit moet nemen iemand ervaring
 

beardviking

Stoppelbaard
aah kijk net wat ik wou weten omdat ik baardwax vrij mild vind in het vormgeven en het meer versoepelt en verzorgt.
Werkt snorrenwax goed in een baard of is dat af te raden?
 
aah kijk net wat ik wou weten omdat ik baardwax vrij mild vind in het vormgeven en het meer versoepelt en verzorgt.
Werkt snorrenwax goed in een baard of is dat af te raden?
Hangt er maar net vanaf wat je wilt en wat voor soort snorrenwax je neemt.

Binnen de snorrenwaxen heb je ook nog gradaties zoals soft, medium en strong hold.

Strong hold zou ik ten zeerste afraden omdat deze een stuk taaier en sticky zijn. Grote kans als je naar beneden strijkt met je handpalmen, dat je het gevoel krijgt dat je haren uit je gelaat gaat trekken.

Medium en soft, tsjah, wat zou ik zeggen. Wil je je baard gaan modelleren in een gescheiden sik ofzo? Dan zou dat eventueel kunnen.

Maar om het gewoon een beetje bij elkaar te houden zou ik je eerder adviseren om een taaiere baardwax te gebruiken. Bijv die extra grit van Amish.
 

RonM

Baard
Ik ben erg enthousiast geworden van jullie reviews over de balsem van Honest Amish en heb zojuist ook een bestelling gedaan bij mijnbaard. (Y)
 
Eerste reactie, wat een klein blikje.. Ik dacht dat het veel groter was :eek:
Maar je hebt dan ook heel weinig nodig ;)
Ja, voor dat geld verwacht je een pot van pomade-size! maar zoals je zelf al aangeeft, heb maar weinig product nodig.
Succes ermee!
 

Rhoov

Stoppelbaard
Ik doe eerst olie en daarna gebruik de extra grid. Blijft het in mijn geval goed zitten.
Mooie bijkomstigheid is, is dat mn meissie het lekker vindt ruiken.
 
Banner image
Top