Honest Amish heavy duty beard balm

Zwollenaar

Zware baard
heavy_duty_beard_balm_honest_amish_baardbalsem_0.jpg

Sinds enkele dagen gebruik ik de Honest Amish Heavy Duty Beard Balm.
Zoals gebruikelijk bij HA ziet de verpakking er goed uit en is de geur fijn en
karakteristiek voor Honest Amish.
Deze balsem smeert wat minder makkelijk uit op je handen maar dat zal wel
door de bijenwas komen. En het laat zich goed op de baard aanbrengen Ik
moest wel wennen aan de wat steverige "hold" van deze balm. Ik ben zéér
tevreden over deze balm en gebruik deze soms in combinatie met enkele
druppels (2) van de Honest Amish premium beard oil. Mijn baardharen zijn hierdoor
wat minder springerig en hoef niet zo vaak te borstelen of te kammen. Kortom een
goed artikel voor baarddragers die voor kwaliteit willen gaan. Een aanrader..

ps. Op verzoek van Aryay heb ik deze review in een apart topic geplaatst
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Ik heb deze ook. De geur is wat zoetig, en vind ik best lekker.
De balm zelf vind ik alleen erg korrelig en smelt daardoor minder goed en snel als de balms van DGSC en Mr Bear Family. Ook kan ik niet zeggen dat ik de hold veel beter vind dan eerder genoemde merken. Ik had zelfs het idee dat mijn baard er wat krullerig van werd.

Wellicht verschilt de korreligheid ook per batch, bij DGSC verschilde dat ook nog wel eens per batch. Het blijft tenslotte een natuurlijk handgemaakt / gemengd produkt.
 

Zwollenaar

Zware baard
@Ronald, de korreligheid vind ik nogal meevallen. Naar mijn idee moet je inderdaad wat langer de
balm in je handen wrijven-10 seconden of zo. Dus dat vind ik eigenlijk best meevallen. Nu heb ik geen
ervaring met de balm van andere merken dus kan ik géén vergelijking maken. Maar ik ben wel
tevreden over de "hold" die de beschreven balm mijn baard geeft. Dit verschilt waarschijnlijk ook
per baard.
Dank voor je reactie(Y)
 
Aloha zwollenaar, ook ik gebruik deze en beval me erg goed, net zoals ronald denk ik soms ook dat de haartjes wat springerig worden maar ik hou t dr op dat dit komt omdat ze simpelweg langer worden:):)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Bedankt voor de review en reacties van de anderen.

Omdat deze "Heavy Duty" heet heb ik er al even aan getwijfeld om hem aan te schaffen, maar dankzij de meldingen hier blijf ik gewoon lekker bij Mr. Beard Family dan (Y)
 

Zwollenaar

Zware baard
Hierbij de beloofde review over de Honest Amish heavy duty beard balm.


Laat ik beginnen te zeggen dat ik een fan ben van de producten van Honest Amish. Ieder afzonderlijk product is geschikt
voor een bepaalde fase in je baardgroei en onderhoud. Omdat ik merkte dat de gewone balsem van HA wat minder begon
te werken op mijn baard ben ik overgestapt op heavy duty balsem van Honest Amish. En het doet zijn werk naar tevredenheid.
Beginnende en gevorderde baarddrager; dit is een pracht product om je baard te onderhouden en (licht?) te stylen. Als je aan
balsem toe bent zou ik je aanraden genoemde balsem aan te schaffen
 

HurtgenBeardRick

Stoppelbaard
Ik gebruik deze balm ook. Hij is inderdaad wat korrelig maar als je 5 seconden je handen wrijft is het gewoon helemaal vloeibaar. Het is de eerste balm/wax die ik heb aangeschaft dus heb geen vergelijkingsmateriaal. Het helpt, m'n baard goed in model te brengen en heeft een lekkere frisse, subtiele geur. Ik moet zeggen dat ik tevreden ben over dit product maar ik ga zeker nog andere balsems/waxen uitproberen.
 
Banner image
Top