Hoi baardmannen

RonBeernink

Stoppelbaard
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Lees al wel paar weekjes mee maar dacht, laat ik mij toch maar eens voorstellen.
Ik ben Ron 34 jaar oud en kom uit Rotterdam.
Probeer nu al enkele maanden een baard te laten groeien maar zoals jullie kunnen zien blijft hij vooral rond de hals hangen en wil maar moeilijk naar boven groeien. Heb al enkele keren geprobeerd om er helemaal vanaf te blijven maar het word dan echt heel vlassig en dan ga ik mij eraan ergeren dat het er niet uitziet en gaat de trimmer er weer overheen. Het piekt dan echt alle kanten op wat ik zelfs met een wax als true grid van ha niet lekker getemd krijg.
Hoop dat het in de toekomst nog eens wat gaat worden.

Fijne avond groetjes Ron
 

Bijlagen

  • 20190419_205229.jpg
    20190419_205229.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 198
  • 20190419_205225.jpg
    20190419_205225.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 203
  • 20190419_205220.jpg
    20190419_205220.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 182

Texman

Koning Baard
Ha @RonBeernink ,
Welkom op ons forum en leuk dat je mee gaat doen.
Ik vind jouw baard helemaal nog niet zo slecht. Niet alle mannen hebben binnen een paar maanden een prachtige volle baard de meesten doen hier veel langer over.
Wat me direct bij jou opvalt is dat het je wel heel goed staat dus ik zeg ga door en neem de ongemakken voor lief dan komt het helemaal goed.
Focus je ook niet te veel op fotomodellen van mannen met baarden want voor het maken van deze foto's wordt de hele trukendoos erbij gehaald om een zo'n mooi mogelijk resultaat te krijgen. Wees ook niet te kritisch op je eigen baard maar probeer er juist van te genieten.
Succes Texman:)>
 
Laatst bewerkt:

BigBeard

Baard
Welkom Ron.

Wat je hebt staat je al zeer goed. Gewoon wat geduld hebben. Komt tijd, komt baard.

Mooi shirt ook trouwens!!

:)>
 

RonBeernink

Stoppelbaard
Bedankt mannen. Heb al veel gelezen dat geduld een schone zaak is, in dit geval een volle baard.
Vind het alleen nog moeilijk om niet meteen naar de trimmer te grijpen zodra het er vlassig en onverzorgd (in mijn ogen) uit gaat zien.

Wijsheid komt met de jaren, zo ook een volle baard

En zal me zeker niet teveel van die foto model baarden aantrekken. En genieten doe ik zeker. Al vind ik het nu al verslavend, al die oliën balsems en waxen
 
Banner image
Top