Hoeveel baard olie gebruiken

Carlstein11

Volle Baard
Mannen hoeveel baardolie kan ik per dag gebruiken?En hoeveel per keer?
Ik heb een erg droge baard en ik zou eigenlijk zou ik meerdere keren per dag olie moeten gebruiken anders is mijn baard droog als stro.
maar hoe ver kan ik gaan.
 
Ik gebruik 2x/dag, 's morgens en 's avonds (Azbane). Heb ook nog maar een beginnende (6 weken) baard die af en toe serieus kan jeuken, baardolie helpt daar tegen + baard voelt ook merkelijk zachter
 

Carlstein11

Volle Baard
Mijn baard is ondertussen als wat langer dus de jeuk ben ik gelukkig voor het grootste gedeelte kwijt.
Twee keer per dag doe ik nu ook maar ik heb nogal wat druppels nodig om de baard gehydrateerd en zacht te krijgen.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
De hoeveelheid baardolie en de keren van aanbrengen zijn voor iedereen verschillend, dus daar is geen standaard antwoord op te geven.
Gewoon naar believen aanbrengen en mocht de baard te vet worden, dan even afnemen met een vel van de keukenrol.

Een klontje cocos-olie tussen de handpalmen wrijven en in de baard masseren zorgt eveneens voor zachte haren.

Misschien is het raadzaam één van de beardpolishers van Superfurry eens uit te proberen. Deze balsems zijn minder vettig, blijven langer in de baard aanwezig en zorgen voor een zeer zachte, soepele baard met een prachtige glans.

Kijk bij de post over Superfurry hier op het forum voor een kortingscode voor leden.
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Wisselt.. nu ben ik aan het testen met SuperFurry.. (wat een spul!) en heb nog olie staan.. (die nu even staat te verstoffen)
Als ik dadelijk gevonden heb welke ik het beste vind.. komt er een groter potje (heb nu de xl mix)..
Wat ik met regelmaat doe is wassen met alleppo, olie er in (ochtend) en als ik tijd heb laten drogen en dan furry er in..
Echter heb ik niet altijd de tijd en dan alleen de furry... en probeer dan savonds de olie..
 

Hartenheer

Zware baard
Wisselt.. nu ben ik aan het testen met SuperFurry.. (wat een spul!) en heb nog olie staan.. (die nu even staat te verstoffen)
Als ik dadelijk gevonden heb welke ik het beste vind.. komt er een groter potje (heb nu de xl mix)..
Wat ik met regelmaat doe is wassen met alleppo, olie er in (ochtend) en als ik tijd heb laten drogen en dan furry er in..
Echter heb ik niet altijd de tijd en dan alleen de furry... en probeer dan savonds de olie..
Ik gebruik ook alleen in de avond olie, en in de ochtend SuperFurry.
Dat kan je ook gebruiken in een handdoek droge baar hoor. Je hoeft niet te wachten dat hij droog is.
 

Carlstein11

Volle Baard
Nu nog een geur uit zoeken en dat is best lastig weet niet wat ik moet kiezen:mad:
[DOUBLEPOST=1518807420][/DOUBLEPOST]Heb de knoop doorgehakt heb en heb net Super Furry Fresh Formula besteld.
 

Carlstein11

Volle Baard
Vandaag voor het eerst Super Furry Fresh Formula beard polisher gebruikt.
Erg fijn spul! makkelijk in gebruik en ik vind het erg lekker ruiken. De frisse geur pepermunt in de vroege morgen erg tof.
 

Kale666man

Baardaap
Ja Carlstein11
Ik had de tip van hartenheer gekregen van de superfurry omdat ik het ook niet wist wat ik moest kopen.
En ja ik heb de sterling 925 polisher voor de wit grijze baard en bevalt heel erg goed evenals de service die je krijgt.(Y)
 
Banner image
Top