hoeden, petten, bandana, zonnebrillen, cremes, bescherming tegen teveel zon

stefke

Baard
Ik draag nogal dikwijls een petje. Maar met het ouder worden stelde ik me de vraag : is het niet stijlvoller om een hoed of "klak" te dragen. Ik heb me ondertussen een klak aangeschaft. Wat denken jullie ervan ?
 

Bijlagen

  • 20230218_104225.jpg
    20230218_104225.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 12
  • 20230218_104238.jpg
    20230218_104238.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 12

tijn

Zware baard
Staat je goed. En wat betrefd de hoed, gewoon eens proberen hoe het staat. Ik draag sinds een jaar of anderhalf een hoed en vind het heerlijk. In de winter lekker warm en in de zomer brengt het wat schaduw.
 

Macx

Baardaap
Ik vind het echt fantastisch, die klak!. Het staat je echt heel goed, en de kleur is ook in lijn met de kleur van je prachtige baard. Nu nog eens een keer een mooie hoed aanschaffen, ik denk dat je dat ook heel goed zou staan. Met zo'n mooie baard en klak, zou je ook eens een mooi pak met overhemd aan moeten trekken, dat zou je heel goed staan. klak met pak of hoed met pak en een dikke sigaar in de mond haha , dat zou mooi staan.
 

Smeetske

Baard
Ik heb hier wat gevonden,
Barbisio

barbisio.it is hun website. Al moet ik zeggen dat hun huidige collectie mij niet echt aanspreekt.
Toen ik mijn hoed gekocht heb (is toch al minstens 5 jaar geleden) stond het fabriek op rand van faillissement.

Zelf heb ik mijn hoeden altijd gekocht bij Chabeau in Genk. Is misschien wat duurder dan online kopen, maar dan was ik wel zeker van de pasvorm en werd het model erin gestoomd zoals ik graag heb.

Buiten deze hoed, heb ik ook nog een zwarte Borsalino en een Stetson panama.
 

Baardsterdam

Volle Baard
Ik vind dit echt een hele mooie baard, toch dezelfde als op die andere foto, weetje wel, maar hier komt de baard er veel beter uit. Mooi petje, nu nog een donker T shirtje zodat de baard er nog beter uitschiet. Zo'n twee kleuren baard is echt heel mooi.
Dank voor je lovende woorden @Macx Het wordt warmer, dan blijft de donkere kleding even in de kast. Tijd voor de zomergarderobe.
 
Banner image
Top