hoeden, petten, bandana, zonnebrillen, cremes, bescherming tegen teveel zon

Laurent1965

Zware baard
Eenmaal aan een goede hoed, wil je niet meer anders!
Ik vind het een gotspe dat ze ooit zo goed als verdwenen zijn uit het straatbeeld! :mad:
Maar goed, nu hebben wij als hoed- en baard-dragers de mogelijkheid om ons te differentiëren. :)

Nadeel van het voorjaar..., De hoed gaat weer de kast in tot oktober....
 
P

Pellie

Guest
Net nog weer een Stetson gescoord. 100% haarvilt. Screenshot_20210414-225413_Marktplaats.jpg Screenshot_20210414-225410_Marktplaats.jpg
[DOUBLEPOST=1618434101][/DOUBLEPOST]
Eenmaal aan een goede hoed, wil je niet meer anders!
Ik vind het een gotspe dat ze ooit zo goed als verdwenen zijn uit het straatbeeld! :mad:
Maar goed, nu hebben wij als hoed- en baard-dragers de mogelijkheid om ons te differentiëren. :)

Nadeel van het voorjaar..., De hoed gaat weer de kast in tot oktober....
Daar hebben we panamahoeden voor hè, voor het voorjaar/zomer.... (Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Nadeel van het voorjaar..., De hoed gaat weer de kast in tot oktober....
Juist niet! :confused:

Lente en zomer zijn fantastische seizoenen voor het dragen van hoeden.
Ze beschermen tegen verbranding door de zon van gelaat en nek, bij zeer felle zon even de hoedenrand ervoor kantelen en een zonnebril is onnodig, in een ruimte met airco of plafondventilator geen last van te koude lucht op de schedel, na zonsondergang geen muggenaanvallen op het kale schedeldak en zelfs in de zomer kan het regenen.
Genoeg redenen om een hoed het gehele jaar te dragen en zoals @Pellie al aangeeft zijn de hoeden van riet of stro uitgebreid voorhanden, dus hierbij een plaatje van mijn hoeden, die na Pasen (Amerikaans gebruik) gedragen worden.

image.jpeg
 
Banner image
Top