hoeden, petten, bandana, zonnebrillen, cremes, bescherming tegen teveel zon

Nib85

Volle Baard
Even beetje “topicvervuiling”.

Ik draag graag deze “boerse accessoire” (vrij vertaald naar onze eigen prof M) als de zon schijnt en ik buiten ben. Toch fijn om een beetje bescherming tegen de zon te hebben.


8718164524462_1.jpg



Misschien is het komende zomer wel eens tijd om volwassen (ik ben immers inmiddels 34) te worden en over stappen op een zomers hoedje?

Ruim een jaar verder en nog niet aan de hoedjes begonnen.
Wel mijn fantastische collectie petjes verdubbeld met:
2DC8B650-7ECA-49DC-B2C3-2F475FFEB0ED.jpeg



Jawel, de groene variant.
Ik ben nog geen @Pellie , maar ik heb nu de keuze tussen een blauwe en een groene “boerenpet” (en ze komen ook nog eens bij de plaatselijke welkoop vandaan...). :cool:

(Krijg ik nu extra strafpunten in dit topic? :D )
 
P

Pellie

Guest
Bekijk bijlage 16706
Wat is dit weer een idiote reactie.
Hoezo? Ik feliciteer hem gewoon met nog 10 jaar erbij en daarbij in jouw ogen zeg ik toch altijd alles raar en negatief, maar mss moet je eens bij jezelf ter rade gaan. Dacht trouwens ook dat je me geblokt had al. (Y) Laatste wat ik op je reageer en mss moet jij ook maar niet meer op mij reageren, want denk niet dat wij erg bij elkaar passen. Jet ga je goed! BLOK!:)>
 

Hartenheer

Zware baard
Hoezo? Ik feliciteer hem gewoon met nog 10 jaar erbij en daarbij in jouw ogen zeg ik toch altijd alles raar en negatief, maar mss moet je eens bij jezelf ter rade gaan. Dacht trouwens ook dat je me geblokt had al. (Y) Laatste wat ik op je reageer en mss moet jij ook maar niet meer op mij reageren, want denk niet dat wij erg bij elkaar passen. Jet ga je goed! BLOK!:)>
Oke mr. arrogantie :D
 

Diederik

Volle Baard
Ik draag sinds een jaar of 4 deze hoed: een Stetson Traveller in donkerbruin gewaxt canvas.

Met name op zonnige dagen en als het regent draag ik hem, dus redelijk vaak. Omdat ik een bril draag en *piep* hekel aan natte brillenglazen heb komt die hoed goed van pas en ook in de zon, want ik wil niet steeds een brilwisseling doen en met de schaduw van de rand heb ik minder last van de zon.

Er zat een lederen kinbandje bij, maar dat heb ik direct uitgehaald. Het zit niet fijn, staat alsof je net van je paard af komt en ik vind het bovenal lelijk.
(de foto zonder kinband is de meest recente versie; ik heb de oudere, met kinband)

Helaas heb ik de hoed een pietsie te klein gekocht heb ik het idee, dus ik ga binnenkort op zoek naar wat anders dus ik vind het prettig om dit topic door te lezen en te leren.

keep up the good work!
(Y)
 

Bijlagen

  • hoed.JPG
    hoed.JPG
    24 KB · Weergaven: 21
  • hoed.jpeg
    hoed.jpeg
    34,1 KB · Weergaven: 21
P

Pellie

Guest
Ik draag sinds een jaar of 4 deze hoed: een Stetson Traveller in donkerbruin gewaxt canvas.

Met name op zonnige dagen en als het regent draag ik hem, dus redelijk vaak. Omdat ik een bril draag en *piep* hekel aan natte brillenglazen heb komt die hoed goed van pas en ook in de zon, want ik wil niet steeds een brilwisseling doen en met de schaduw van de rand heb ik minder last van de zon.

Er zat een lederen kinbandje bij, maar dat heb ik direct uitgehaald. Het zit niet fijn, staat alsof je net van je paard af komt en ik vind het bovenal lelijk.
(de foto zonder kinband is de meest recente versie; ik heb de oudere, met kinband)

Helaas heb ik de hoed een pietsie te klein gekocht heb ik het idee, dus ik ga binnenkort op zoek naar wat anders dus ik vind het prettig om dit topic door te lezen en te leren.

keep up the good work!
(Y)
Kan je de hoed niet iets oprekken?
 
Banner image
Top