hoeden, petten, bandana, zonnebrillen, cremes, bescherming tegen teveel zon

Yainderidoo

Zware baard
iu
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
In het verleden heb ik me hier op het Baardforum al eens mijn mening over baseball-caps gegeven, maar naar ik me herinner kwam deze er in het kort op neer, dat een vreemd dopje, waar een klep aangeplakt is thuishoren bij honkbal en ze vrij populair zijn bij Amerikaanse boeren, die ze gratis verkrijgen op het moment, dat ze een nieuwe John Deere tractor aanschaffen.
Om maar even mee te doen met BLM wil ik ook nog wel vermelden, dat de "brothers from the hood" (niet hoed, maar ghetto) er ook een voorliefde voor hebben, waardoor ze er met een rechte klep nog veel intelligenter uit gaan zien.

;):rolleyes:;)
 
In het verleden heb ik me hier op het Baardforum al eens mijn mening over baseball-caps gegeven, maar naar ik me herinner kwam deze er in het kort op neer, dat een vreemd dopje, waar een klep aangeplakt is thuishoren bij honkbal en ze vrij populair zijn bij Amerikaanse boeren, die ze gratis verkrijgen op het moment, dat ze een nieuwe John Deere tractor aanschaffen.
Om maar even mee te doen met BLM wil ik ook nog wel vermelden, dat de "brothers from the hood" (niet hoed, maar ghetto) er ook een voorliefde voor hebben, waardoor ze er met een rechte klep nog veel intelligenter uit gaan zien.

;):rolleyes:;)
.
Welk type hoofdbedekking zou jij adviseren?
Volgens menigeen heb ik geen hoedenhoofd.
En een cap is ook redelijk veilig in het straatbeeld.
Loop ook graag met mijn geschoren hoofd rond alleen nu heb je wel bedekking nodig
 

Joep

Zware baard
Nou de 4 koppige jury thuis was unaniem.
Dat staat mij niet vas het verdict.
Ik moet het volgens hun houden bij de cap en muts.
Volgens sommige onder ons niet fashionista maar o.k. dan maar wat lager in de pikorde. Dan maar de baard het werk laten doen.:):)>
Mwaaa, ik heb ook geen hoed hoor. Ik vind het wel heel mooi als je een hoed hebt die je past, maar het kan ook heel dom staan als je met de verkeerde hoed rondloopt vind ik. Ik loop dagelijks met zo'n cap als jij ook hebt en dat bevalt mij goed. Misschien dat ik later als ik groot ben :D ook wel een hoed wil, maar nu is dat me iets te veel verandering. Ik loop nog geen jaar met een baard rond en daar trek ik al heel veel aandacht mee, nog een hoed erbij en ik zou me heel onzeker gaan voelen. Respect voor de mannen die dat wel durven!

Toch volg ik dit topic graag, want er zijn een aantal mannen hier die er echt wel wat van weten en ik vind ook dat de houden hun zeer goed staan........misschien later ooit eens :rolleyes:
 
Klopt helemaal. Sommige onder ons staat t echt geweldig. Daar ben ik ook een beetje jaloers op. Zo'n kop hebben dat een fruitmand of een lampenkap ze nog staat. Maar dat hebben wij niet in ons bezit. Wij mogen blij zijn dan in de winter een muts ons niet voor schut zet. En in de zomer dat een cap je niet laat verbranden en je als een zwerver uit laat zien.
Dus hoedendragers, geniet elke dag van jullie mogelijkheden . En wij pettendragers, laat het dan maar je baard zijn die bewonderende blikken oplevert:)>:)>:)>
 
P

Pellie

Guest
Ik vind het echt onzin om te zeggen dat een hoed niet staat. Wat de Prof ook al zei, in jaren 60 droeg echt iedereen nog een hoed en niemand vroeg zich af of het stond. Het is maar net wat de gewenning is. Ook ik was iets onzeker in het begin en nu zet ik de hoed gewoon op en de meeste mensen raken er gewoon aan gewend in je omgeving en mensen die ik niet ken, interesseert me niet wat ze er van vinden :)
Maar zoals ik zei: dragen wat je prettig vindt!!
 

TMG1961

Baardaap
Ben het er echt mee oneens dat iedereen een hoed kan dragen. Dat iedereen er een droeg in de jaren zestig wil niet zeggen dat hij ookm iedereen stond, er waren genoeg mannen die er op z'n zachts gezegd lachwekkend uitzagen met een hoed. Mij staat een hoed ook absoluut niet. Ik zie hier ook af en toe mannen lopen met een hoed op waarvan ik denk sorry maar zet dat ding aub af en neem een flatcap of niks.
 
Banner image
Top