hoeden, petten, bandana, zonnebrillen, cremes, bescherming tegen teveel zon

Nib85

Volle Baard
Ik draag mijn Tilley in ocean blue met trots en plezier

Bekijk bijlage 14512

Ik snap dat je fan bent van je Tilley hoedjes, maar ik denk dat een andere hoed je nog vele malen beter staat.

Zoals bijvoorbeeld je profielfoto...
Of probeer eens een heel ander model. Als ik een pagina van een online hoedenwinkel open zie ik meerdere modellen waarvan ik denk dat je ze prima kan hebben.
[DOUBLEPOST=1579712723][/DOUBLEPOST]
Horting & Sons london hoed aangepast met de hoedband. Veel beter zo :) Links de oude, rechts de nieuwe... Bekijk bijlage 14526

Ik denk dus dat je zo’n hoed ook prima kan hebben @Zwollenaar .
En dan denk ik zelfs dat ik de “oude” versie met dun leren leren bandje nog beter zou zijn dan de “update” met sjieke hoedrand.
 

Laurent1965

Zware baard
Ik snap dat je fan bent van je Tilley hoedjes, maar ik denk dat een andere hoed je nog vele malen beter staat.

Zoals bijvoorbeeld je profielfoto...
Of probeer eens een heel ander model. Als ik een pagina van een online hoedenwinkel open zie ik meerdere modellen waarvan ik denk dat je ze prima kan hebben.
[DOUBLEPOST=1579712723][/DOUBLEPOST]

Ik denk dus dat je zo’n hoed ook prima kan hebben @Zwollenaar .
En dan denk ik zelfs dat ik de “oude” versie met dun leren leren bandje nog beter zou zijn dan de “update” met sjieke hoedrand.

Kom niet aan de Tilley van Zwollenaar.....
Die durft....:eek::eek:
It wasn't me....
 
Laatst bewerkt:

Nib85

Volle Baard
Kom niet aan de Tilley van Zwollenaar.....
:eek::eek: Die durft....:eek::eek:
It wasn't me....

Ja is lef hebben, ben ik me van bewust. Ben er ook al een jaar mee bezig om de stap te zetten. ;)

Maar laten we eerlijk zijn...ik heb gelijk.
We kunnen wel grapjes blijven maken, maar daar schiet hij ook niets mee op.

Uiteraard moet de beste man zelf weten wat hij doet. Als hij graag de rest van zijn leven een Tilley T3 in verschillende kleuren wil dragen zal het me ook worst zijn.
 
Banner image
Top