hoeden, petten, bandana, zonnebrillen, cremes, bescherming tegen teveel zon

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik zal altijd eerlijk tegen je zijn @Pellie en ik had het via Insta al een beetje aangegeven, maar ik vind het een misbaksel.:oops:

Er is veel te weinig vilt-materiaal gebruikt voor de kroon, waardoor het een bolhoed is geworden, waar dan ternauwernood nog enige deuken in gemaakt konden worden. De gehele kroon loopt rond en ik vermoed, dat Pierre van Oddchap teveel films van Fernandel heeft bekeken en een Don Camillo-complex heeft opgelopen.

image.jpeg

De Hornskov is véél en véél beter gevormd en staat je ook beter. Direct het zicht van "kijk daar komt een kerel aan" en bij de Oddchap heeft het meer iets van een feestelijk hoedje.:(
 
P

Pellie

Guest
Ik zal altijd eerlijk tegen je zijn @Pellie en ik had het via Insta al een beetje aangegeven, maar ik vind het een misbaksel.:oops:

Er is veel te weinig vilt-materiaal gebruikt voor de kroon, waardoor het een bolhoed is geworden, waar dan ternauwernood nog enige deuken in gemaakt konden worden. De gehele kroon loopt rond en ik vermoed, dat Pierre van Oddchap teveel films van Fernandel heeft bekeken en een Don Camillo-complex heeft opgelopen.

Bekijk bijlage 13675

De Hornskov is véél en véél beter gevormd en staat je ook beter. Direct het zicht van "kijk daar komt een kerel aan" en bij de Oddchap heeft het meer iets van een feestelijk hoedje.:(
Je mag altijd eerlijk zijn, maar ben het totaal niet met je eens haha. De hoed is precies zo gemaakt zoals ik het aangegeven heb. Ik wou zelf een niet al te hoge kroon nl.
Ach smaken verschillen laten we maar zeggen (Y)
[DOUBLEPOST=1572470610][/DOUBLEPOST]Hij heeft ook gewoon een center dent, dus heeft niks te maken met een bolhoed lijkt me IMG_20191029_222314.jpg
[DOUBLEPOST=1572471335][/DOUBLEPOST]IMG_20191030_073624.jpg Mss dat het bij daglicht anders lijkt?
 
P

Pellie

Guest
Ik vind het wel een mooie hoed @Pellie , je hoeft ook niet 40 dezelfde soort hoeden te hebben.

Draag je nu dagelijks een hoed?
Mag je hem bij onze Zweedse vrienden ook binnen op of is dat niet gepast in een winkel?
Hey, bedankt :) Ik vind hem ook prima hoor. Mooie vilt ook en ja ik draag bijna dagelijks wel een hoed. Helaas binnen in de blauwe doos (ikea) mag ik hem niet op, maar binnen hoeft voor mij ook niet. Hij ligt dan lekker in mijn locker ;-)
 
Banner image
Top