hoeden, petten, bandana, zonnebrillen, cremes, bescherming tegen teveel zon

Zwollenaar

Zware baard
Hoeveel modellen heeft Tilley precies?

Als je wilt weten over de modellen van Tilley kun je kijken op hun siteTilley.com:)>
[DOUBLEPOST=1571883663][/DOUBLEPOST]
Jammer dat ze niet in de kleur oranje verkrijgbaar zijn[/QUOT

@Melchior, inderdaad jammer dat de kleur oranje niet in hun hoedenassortiment voorkomt. Maar als tussenoplossing
heb ik het model T3Wanderer geverfd in de kleur oranje. Zie afbeelding.
P1010528.JPG
 

Laurent1965

Zware baard
Dit weekend "aan de slag" met mijn nieuwe aanwinst, een echte klassieker, een Borsalino, voor mij althans DE hoed.
Ben er erg blij mee, heb een nieuw maatje erbij! (Y)(Y)


image.jpeg

Zoals ik al eerder aangaf, enkele jaren van de hoeden af geweest, door dit forum weer helemaal aan de hoeden.
Met dank oa aan @Pellie. ;)
 
P

Pellie

Guest
Dit weekend "aan de slag" met mijn nieuwe aanwinst, een echte klassieker, een Borsalino, voor mij althans DE hoed.
Ben er erg blij mee, heb een nieuw maatje erbij! (Y)(Y)


Bekijk bijlage 13609

Zoals ik al eerder aangaf, enkele jaren van de hoeden af geweest, door dit forum weer helemaal aan de hoeden.
Met dank oa aan @Pellie. ;)
Kijk dan!! Dat staat je als een huis. Fijn dat je er blij mee bent. Mooie hoed (Y)
Hoe is de vilt? Voelt het zacht aan of is het wat harder?
 
P

Pellie

Guest
Hele mooie fedora en staat je fantastisch.
Hier ga je lang plezier van beleven.
Zeer goede aankoop.(Y)
Een nadeel…dat wordt zoeken naar een andere jas. :D
LOL, ik vind die jas juist wel gaaf erbij....
[DOUBLEPOST=1572119053][/DOUBLEPOST]2 Vintage marktplaats aankopen komen mijn kant op. Een Pax 'mohair' (luxe geitenwol volgens mij) en een Highlife hat co. handmade zwarte fedora. Binnenkant van deze is beetje beschadigd. De 1ste 15 euro en de 2de 10 euro, dat kan ik niet laten liggen :cool:Screenshot_20191026-205154.jpg Screenshot_20191026-210215.jpg Screenshot_20191026-205203.jpg Screenshot_20191026-205915.jpg Screenshot_20191026-211910.jpg
 

Laurent1965

Zware baard
LOL, ik vind die jas juist wel gaaf erbij....
[DOUBLEPOST=1572119053][/DOUBLEPOST]2 Vintage marktplaats aankopen komen mijn kant op. Een Pax 'mohair' (luxe geitenwol volgens mij) en een Highlife hat co. handmade zwarte fedora. Binnenkant van deze is beetje beschadigd. De 1ste 15 euro en de 2de 10 euro, dat kan ik niet laten liggen :cool:Bekijk bijlage 13610 Bekijk bijlage 13611 Bekijk bijlage 13612 Bekijk bijlage 13613 Bekijk bijlage 13614
Zien er goed uit!
Kun je idd niet laten liggen voor dat geld, zo langzamerhand al een flink kast of een kamer vol??
 

Laurent1965

Zware baard
Hele mooie fedora en staat je fantastisch.
Hier ga je lang plezier van beleven.
Zeer goede aankoop.(Y)
Een nadeel…dat wordt zoeken naar een andere jas. :D
Dank je, van de jas is niet veel te zien, is een soort van gladde stof, geen leer of zo, beetje wax-achtig.
Staat toch wel goed samen.
Heb uiteraard meerdere jassen, ook lang, maar ik wil geen potloodventer lijken.... :D:D
 

Hartenheer

Zware baard
Dit weekend "aan de slag" met mijn nieuwe aanwinst, een echte klassieker, een Borsalino, voor mij althans DE hoed.
Ben er erg blij mee, heb een nieuw maatje erbij! (Y)(Y)


Bekijk bijlage 13609

Zoals ik al eerder aangaf, enkele jaren van de hoeden af geweest, door dit forum weer helemaal aan de hoeden.
Met dank oa aan @Pellie. ;)
Het pas gewoon bij je. (Y)
 
Banner image
Top