hoeden, petten, bandana, zonnebrillen, cremes, bescherming tegen teveel zon

Zwollenaar

Zware baard
Vorige week woensdag ben ik door een nichtje met haar partner mee uit lunchen geweest in
een leuk restaurant in Zwolle. Het was erg gezellig en de lunch smakelijk. Zoals gebruikelijk had ik een hoed
op. Dit maal een tilley t3 in navyblauw (zie foto) Thuisgekomen bleek dat ik deze hoed in het restaurant had
laten liggen. Gebeld maar niet gevonden. Ik had/heb hier gruwelijk de pest aan want ik was gesteld op deze
hoed. Budgettair gezien kan ik me niet veroorloven om deze hoed te vervangen. GRRRRRRRRRRRRRR.
Zie afbeelding waarbij ik deze hoed op had
hanskamerik16.jpg
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Wat een onzin-mededeling, dat ze een hoed niet kunnen vinden. Die ligt natuurlijk gewoon ergens in een kast, op een kantoor of een medewerker heeft 'm geconfisqeerd.
Als je een beetje durf hebt, dan heb je geluk, want volgens de Nederlandse wet is de locatie verantwoordelijk voor persoonlijke artikelen, totdat ze het pand weer verlaten hebben. Dit houdt in, dat ze een jas die bijvoorbeeld "kwijt" raakt in een garderobe of een kledingstuk, dat bevuilt wordt door het morsen van voedsel moeten vergoeden.
Advies: ga zelf langs en vraag nogmaals goed te zoeken en mocht dit niets opleveren, dan deel je ze mede schriftelijk een claim in te dienen, maar dat je liever hebt, dat ze per direct het bedrag aan je geven.
Succes!
 

Zwollenaar

Zware baard
Wat een onzin-mededeling, dat ze een hoed niet kunnen vinden.

@Melchior, Vanmorgen belde mijn nichtje dat mijn hoed onder mijn zitplaats in haar auto terecht was gekomen .
Op een ongelukkige plaats waar je zo 1 2 3 niet bij kon komen. Bij het stofzuigen v/d auto kwam zij die tegen. Ze
zou deze opsturen.
Dus hoera hoed terecht en geen nieuwe hoeven te kopen (Y)
 

Hartenheer

Zware baard
Wat een onzin-mededeling, dat ze een hoed niet kunnen vinden. Die ligt natuurlijk gewoon ergens in een kast, op een kantoor of een medewerker heeft 'm geconfisqeerd.
Als je een beetje durf hebt, dan heb je geluk, want volgens de Nederlandse wet is de locatie verantwoordelijk voor persoonlijke artikelen, totdat ze het pand weer verlaten hebben. Dit houdt in, dat ze een jas die bijvoorbeeld "kwijt" raakt in een garderobe of een kledingstuk, dat bevuilt wordt door het morsen van voedsel moeten vergoeden.
Advies: ga zelf langs en vraag nogmaals goed te zoeken en mocht dit niets opleveren, dan deel je ze mede schriftelijk een claim in te dienen, maar dat je liever hebt, dat ze per direct het bedrag aan je geven.
Succes!
Het grote nadeel is dat er meestal een bordje hang dat zij geen verantwoording nemen als u gebruikt maakt van de galarobe.
Daarom neem ik mijn jas, wandelstok altijd gewoon mee. En mijn hoofddeksel blijft lekker op.

Ook al is het bordje niet gerechtelijk je kan ernaar fluiten, dan zou je een aangifte bij de politie moeten indienen, en die lachen je vierkant uit.
 
Banner image
Top